czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby

Data: 2009-06-03 18:06:56
Autor: roman ban
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby
jan kowalski <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
ograbic w majestacie prawa...

hmm,  4 rzesza realzuje plan 3 rzeszy ,wiekrzosc o tym wie,  dopuki 4 rzesza finansuje ten plan ,wiekrzosc dgnitarzy ma z tego tytulu kase ,udaja ze nieznaja programu NSDAP

Data: 2009-06-03 20:19:18
Autor: Virck

"roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h06e3v$c9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Idz pytlu do psychiatry !

Data: 2009-06-03 19:15:09
Autor: roman ban
Virck <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał(a):

> hmm,  4 rzesza realzuje plan 3 rzeszy ,wiekrzosc o tym wie,  dopuki 4 > rzesza
> finansuje ten plan ,wiekrzosc dgnitarzy ma z tego tytulu kase ,udaja ze
> nieznaja programu NSDAP

Idz pytlu do psychiatry !
newiem co znaczy -pytel-szukalem w encyklopedii ,nie znalazlem -przypuszczam ze nic przyjemnego . w slaskim tego niema ,kaszubskim tysz nie ,moze w jezyku naszych ostatnich przyjaciol sie produkujesz ? . do jakiego psychiatry ? Francuskiego,Niemieckiego czy polskiego ?
przypuszczam ze diagnoza bedzie bardzo zroznicowana .
wezme to pod uwage ,
dzeki za merytoryczna odpowiedz --

Data: 2009-06-04 09:35:56
Autor: Duch
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby
"roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h06e3v$c9k$1inews.gazeta.pl...

hehehe, celnie i dowcipne przedstawiona prawda o tym co się dzieje.

Ciekawe kiedy tubylcy sie obudzą? Wiem! kiedy bedzie juz za późno
i kiedy niemieckie Pany im pozwolą.
Duch

czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby