czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja

Data: 2009-06-03 09:19:06
Autor: jan kowalski
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
ograbic w majestacie prawa...

Data: 2009-06-03 11:30:49
Autor: komunista0
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
ograbic w majestacie prawa...

A co to znaczy??? Zmiana właściciela zwłaszcza państwowego na prywatnego to podstawa ustroju kapitalistycznego. Podstawą tegoż ustroju jest również zwyciężanie silniejszego (sprytniejszego, mądrzejszego) nad słabszym. Metody jak dowodzi historia to sprawa drugorzędna, a konsekwencje za "złe metody" to też element walki i ponoszą je tylko przegrani.

Data: 2009-06-04 07:07:05
Autor:
komunista0@op.pl napisał(a):
> [...]
k dowodzi historia to sprawa drugorzędna, a konsekwencje za "złe metody" to też element walki i ponoszą je tylko przegrani.

Tak normalnie było jeszcze niedawno. Teraz zależy po której stronie jest ten
silniejszy/mądrzejszy/lepszy. Jak po niewłaściwiej, to zagraża konkurencji na
rynku (np. unijnym) i jest piętnowany. Mamy od tego biurokratyczną rzeszę
komisarzy unijnych, która niszczy de facto zdrową konkurencję i wspiera 'swoich'.

Data: 2009-06-04 15:16:03
Autor: komunista0
> [...]
rynku (np. unijnym) i jest piętnowany. Mamy od tego biurokratyczną rzeszę
komisarzy unijnych, która niszczy de facto zdrową konkurencję i wspiera

Oczywiście. Ci swoi to też składowa siły. Po cóż by się toczyło batalie o kontrolę nad mediami? Aby mieć tych swoich i władzę.

Data: 2009-06-03 12:39:26
Autor: olob kowalski
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
jan kowalski <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
ograbic w majestacie prawa...

ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa, surowce no może węgiel, lasy, no i ziemia, bo ludzie to ciemnota murzyny do roboty nic więcej
poza tym zauważ że polacy to wieczni kredytobiorcy nieudacznicy którzy potrafią tylko pasożytować na kredyt, społeczeństwo na kredyt rząd na kredyt
z czego europa miałaby ograbić polskę i mieszkającą w niej ciemnotę z ich kredytów?

Data: 2009-06-03 19:59:41
Autor: Greg
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h05qtu$d7f$1inews.gazeta.pl...
jan kowalski <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa,

A spytaj się Adolfa i Józefa.

Data: 2009-06-03 20:14:23
Autor: olob kowalski
Greg <mwieczorek11@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> jan kowalski <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa,

polskich murzynów kraje europy zachodniej potrzebują tych zadłużonych do roboty niewolniczej aż odpracują swoje długi :)

Data: 2009-06-03 21:52:39
Autor: kogutek
> [...]
> ograbić a niby z czego co takiego ma polska co chciałby europa, surowce no może węgiel, lasy, no i ziemia, bo ludzie to ciemnota murzyny do roboty nic więcej
Piłsudski ładnie to określił. Był rzekł on " społeczeństwo wspaniale tylko
ludzie uja warci". Bo niby czego spodziewać się można po krzyżowce ruskiego z
przygłupem i kaleką słowiańską z przeciętną 50% domieszką krwi starozakonnych.
Zamiast super człowieka wyszła porażka. A największy historyczny błąd to
wygranie bitwy pod Grunwaldem. Trzeba było się poddać żeby przeciwnika nie
wpieniać. 100 lat było by przegwizdane a potem by się ustabilizowało. Bymy se
teraz w Rzeszy mieszkali. A granica była by na Uralu. Nikt z wyjątkiem
Chińczyków by nam nie podskoczył.     --

Data: 2009-06-03 22:37:15
Autor: arek_w
[...]

Moim skromnym zdaniem Polska (i nowe kraje unii) dla europy to
rynek zbytu, tania siła robocza i środki produkcji, tania ziemia,
i względnie bezpieczne miejsce na prowadzenie interesów.
Nie znam gminy, w której nie byłoby choćby małej firmy z udziałem kapitału zachodniego.
Chyba dlatego powstało/ulokowano w polsce sporo "oddziałów"
poważnych koncernów światowych.
Po prostu, coś za coś, praca w zamian za możliwość konsumowania kawałka tortu
jakim jest ogromny polski rynek konsumenta.Nie przesadzałbym więc z tym ograbianiem.
Zgadzam się natomiast, że jeżeli sami nie będziemy wytwarzali dóbr a
stale wyprzedawali majątek (środki produkcji) to może się to skończyć fatalnie.
Tak jak w gospodarstwie domowym.
Rządzi kapitał a polska go niestety nie posiada :( aczkolwiek jest on cierpliwie
gromadzony i pomnażany tak, że za dziesiąt lat wolnego rynku będziemy
w lepszej sytuacji.Jak dobrze pójdzie to nasze wnuki już z tego kapitału skorzystają :).
To nie Twoja i moja wina, że jesteśmy pokoleniem, które żyje w okresie przejściowym,
sorry, po prostu tak wyszło :).
Pozdrawiam.

Data: 2009-06-04 08:19:29
Autor: olob kowalski
arek_w <arek_w@pro.onet.pl> napisał(a):

> [...]

To nie Twoja i moja wina, że jesteśmy pokoleniem, które żyje w okresie przejściowym,
gromadzony kapitał chyba masz coś z głową znasz nasze dewizy i złoto w stosunku do zadłużenia zagranicznego? to zobacz na nbp.pl, polacy jednyne co gromadzą i pomnażają to długi i kredyty, jak dobrze pójdzie to wnuki nie będą już w niewoli za nasze długi, w okresie przejściowym raczej w okresie ciemnoty i pustacwa społecznego w którym społeczeństwo tylko czeka aż im ktoś rzuci jakiś ochłap

Data: 2009-06-04 22:03:48
Autor: arek_w

Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0802h$p2c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ciemnoty i pustacwa społecznego w którym społeczeństwo tylko czeka aż im

Nie mam wykształecenia ekonomicznego ale widzę to tak.
Pieniądz wg mnie nie jest wartością samą w sobie.
Czasem/Zawsze się dewaluuje i ciułacze mają regularnego zonka :).
Ciułanie grosz do grosza jest okey, nie przeczę.Po latach może się jedynie okazać, że
nasze oszczędności są warte połowę.
Mam odczucie, że np: w USA wartość ich *dewiz* jest z dnia na dzień mniejsza,
więc to chyba nie to.
Mając do wyboru przykładowo fabrykę i złoto wybieram fabrykę, która
zarobi 10xzłoto i będzie zarabiała teraz i w przyszłości.
Złoto można złożyć w sejfie i liczyć niewielką dzienną stopę zwrotu.
Dlatego wg mnie trwałą wartością są .. hm .. środki trwałe ?.
Dodatkowo wg mnie inwestowanie pieniędzy i *czasu* we własny biznes daje
większą i pewną stopę zwrotu kapitału.
--
Nie tak dawno temu prywatny kapitał w polsce praktycznie nie istniał.
Wszystko było nasze i niczyje.A teraz ?.
Dla jednych kapitał to jedynie pieniądz, złoto, platyna itd,
dla innych również, ale także wytworzone dobra, nieruchomości,
prężnie działające firmy.Ten kapitał w polsce rośnie i będzie rósł.
Jak przypomnę sobie lata 80-te i teraz to zmiana jest kolosalna.
Aż miło popatrzeć jak wyrastają coraz to nowe, piękne firmy, domy, etc.,
to naprawdę cieszy.
--
W każdym społeczeństwie jest grupa "roszczeniowa" z postawą, że
mi się należy bo ... (nic mi nie przychodzi do głowy, więc nie przytoczę),

Data: 2009-06-03 18:06:56
Autor: roman ban
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby
jan kowalski <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
ograbic w majestacie prawa...

hmm,  4 rzesza realzuje plan 3 rzeszy ,wiekrzosc o tym wie,  dopuki 4 rzesza finansuje ten plan ,wiekrzosc dgnitarzy ma z tego tytulu kase ,udaja ze nieznaja programu NSDAP

Data: 2009-06-03 20:19:18
Autor: Virck

"roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h06e3v$c9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Idz pytlu do psychiatry !

Data: 2009-06-03 19:15:09
Autor: roman ban
Virck <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał(a):

> hmm,  4 rzesza realzuje plan 3 rzeszy ,wiekrzosc o tym wie,  dopuki 4 > rzesza
> finansuje ten plan ,wiekrzosc dgnitarzy ma z tego tytulu kase ,udaja ze
> nieznaja programu NSDAP

Idz pytlu do psychiatry !
newiem co znaczy -pytel-szukalem w encyklopedii ,nie znalazlem -przypuszczam ze nic przyjemnego . w slaskim tego niema ,kaszubskim tysz nie ,moze w jezyku naszych ostatnich przyjaciol sie produkujesz ? . do jakiego psychiatry ? Francuskiego,Niemieckiego czy polskiego ?
przypuszczam ze diagnoza bedzie bardzo zroznicowana .
wezme to pod uwage ,
dzeki za merytoryczna odpowiedz --

Data: 2009-06-04 09:35:56
Autor: Duch
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby
"roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h06e3v$c9k$1inews.gazeta.pl...

hehehe, celnie i dowcipne przedstawiona prawda o tym co się dzieje.

Ciekawe kiedy tubylcy sie obudzą? Wiem! kiedy bedzie juz za późno
i kiedy niemieckie Pany im pozwolą.
Duch

Data: 2009-06-03 19:57:45
Autor: Jeremiasz Kafelski
czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
Pocieszy cie jesli napisze ze inne kraje też?

czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja