czy wymagane sa nawiewniki w oknach?

Data: 2009-08-14 11:41:56
Autor: Schweinchen
czy wymagane sa nawiewniki w oknach?

"Agryppa" <ja@ty.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h639t5$8im$1news.onet.pl...
Witam,
Gdzies w necie czytalem o nawiewnikach w oknach, których wymagaja kominiarze
w mieszkaniach, gdzie znajduja sie piecyki gazowe.
Wówczas wyczytalem, ze to jest zalecenie a nie obowiazek. Jeden nawiewnik to
koszt okolo 80 zlotych dlatego moje pytanie:
Czy jest to karalne, gdy po kontroli kominiarzy nie zastosuje sie do
instalacji tych nawiewników. I tak mam uchylne okna i sa w wiekszosci
przypadków uchylane, gdy tylko jestem w domu.

Nie jest to odpowiedz po linii tej grupy, ale zastanow sie czy warto ryzykowac zyciem, zeby zaoszczedzic 80 zlotych?

czy wymagane sa nawiewniki w oknach?