czy wymiana końcówek drążków kierowniczy ch to wielka filozofia?

Data: 2009-11-20 10:58:08
Autor: J.F.
czy wymiana końcówek drążków kierowniczy ch to wielka filozofia?
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl>
wiem ze w moim punto leci drazek jeden i chce oba wymienic. czy to wielka filozofia jakas? potrzebne jakies specjalne narzedzia albo cuda?
na oko po obejrzeniu takowego potrzebny klucz i tyle...cos mi umknęło?

Czy mi sie wydaje czy do drazkow z reguly jest jakis sciagacz do przegubow potrzebny ?

Byc moze wystarczy mlotek :-)

J.

Data: 2009-11-20 02:37:58
Autor: hamberg
czy wymiana końcówek drążków kierowniczych to wielka filozofia?
Czy mi sie wydaje czy do drazkow z reguly jest jakis sciagacz do
przegubow potrzebny ?

Byc moze wystarczy mlotek :-)

W tipo mlotek lewarek i wiedza jak wystarczyly. U mechanika koszt
wymiany z jednej strony 15zl :)

Data: 2009-11-20 11:01:46
Autor: Michał Gut
czy wymiana końcówek drążków kierowniczych to wielka filozofia?
no wlasnie nie wiem czy czegso tam nie ma do odpinania po drodze

wydaje mi sie ze przeguby nie powinny wadzic ael coz... nigdy tego nie robilem i che sie nauczyc

Data: 2009-11-20 11:30:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:he5paf$jnb$1portraits.wsisiz.edu.pl...
no wlasnie nie wiem czy czegso tam nie ma do odpinania po drodze
wydaje mi sie ze przeguby nie powinny wadzic ael coz... nigdy tego nie robilem i che sie nauczyc

Mam na mysli przegub ktory jest na koncowce drazka.
http://www.allegro.pl/item807215141_koncowka_drazka_nowa_fiat_punto_lancia_y_w_wa.html

Czy w punto jakos inaczej to zrobili, czy pod ta gumka kryje sie stozek wchodzacy w stozkowy otwor dzwigni piasty, ktory bardzo niechetnie wychodzi przy demontazu ?

Ale moze w punto jest miejsce na wiekszy mlotek :-)

J.

czy wymiana końcówek drążków kierowniczy ch to wielka filozofia?