czy wymienia się piwoty hamluców?

Data: 2013-08-08 11:28:04
Autor: andrzejbiega7
czy wymienia się piwoty hamluców?
Ostatnio w dwóch rowerach (stare stalowe ramy) mam problemy z założeniem ramion hamulców (jeden system to canti lever, drugi v-brake) na piwoty - jakieś grubsze się zrobiły czy co?

Czy da się to jakoś naprawić (ręcznie nie zeszlifuję na okrągło) czy trzeba wymieniać i skąd je wziąć?

-- -- -
pozdrawiam
Andrzej

Data: 2013-08-08 11:36:16
Autor: bans
czy wymienia siê piwoty hamluców?
W dniu 2013-08-08 11:28, andrzejbiega7 pisze:

Czy da siê to jako¶ naprawiæ (rêcznie nie zeszlifujê na okr±g³o) czy
trzeba wymieniaæ i sk±d je wzi±æ?

Piwoty mo¿na wykrêciæ.

Ale najpierw wyczy¶ciæ i nasmarowaæ.

--
bans

Data: 2013-08-08 12:37:53
Autor: andrzejbiega7
W dniu 2013-08-08 11:36, bans pisze:

Ale najpierw wyczy¶ciæ i nasmarowaæ.

czy¶ci³em rozpuszczalnikiem - ale i po czyszczeniu ramiona hamulców nie chc± wej¶æ.
Co do smarowania to s³ysza³em ró¿ne teorie - jedni mówi± o rzadkim oleju, drudzy o gêstym smarze - nie wiem co lepsze?

Data: 2013-08-08 21:49:01
Autor: ToMasz
W dniu 08.08.2013 11:28, andrzejbiega7 pisze:
[...]

tak zrób.
czy
trzeba wymieniać i skąd je wziąć?
w stalówkach - przyspawane!