czy z komórki da sie wysłać fak s?

Data: 2009-05-23 18:18:42
Autor: Tomaszek
czy z komórki da sie wysłać fak s?
ToMasz pisze:

3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

Tak chyba będzie najszybciej, najmniej problemowo, ale niekoniecznie najtaniej. Jeśli to sprawa jednorazowa to nie masz się co spinać, idź na pocztę.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-23 18:34:18
Autor: radekp@konto.pl
czy z komórki da si e wysłać faks?
Sat, 23 May 2009 18:18:42 +0200, w <gv97ou$s5m$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał(-a):

ToMasz pisze:

> 3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

Tak chyba będzie najszybciej, najmniej problemowo, ale niekoniecznie najtaniej. Jeśli to sprawa jednorazowa to nie masz się co spinać, idź na pocztę.

.... na stację benzynową, do kafejki int. itp.
Nawet w dowolnej firmie ci wyślą za granta :)

Data: 2009-05-24 00:13:14
Autor: Mackenzi
On 23 Maj, 18:34, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Sat, 23 May 2009 18:18:42 +0200, w <gv97ou$s5...@atlantis.news.neostrada.pl>,
Tomaszek <tomas...@judeland.pl> napisał(-a):

> [...]
> pocztę.

... na stację benzynową, do kafejki int. itp.
Nawet w dowolnej firmie ci wyślą za granta :)

Przy płatnej poczcie głosowej w orange, zwanej także mBox'em jeszcze
jakiś czas temu była taka opcja (wszystko przez www), ale czy dalej
świadczą taką usługę...? Musisz sprawdzić...

czy z komórki da sie wysłać fak s?