czy z komórki da sie wysłać faks?

Data: 2009-05-23 16:00:08
Autor: ToMasz
czy z komórki da sie wysłać faks?
witam

Potrzebuje wysłać faks. Zazwyczaj podłączałem komputer do telefonu
stacjonarnego... z którego zrezygnowałem 2 lata temu. Sprawa jest pilna,
 niemam zadnego Viopa który świadczy usługi faksowe. najlepiej by mi
było  "spiąć" jakiś telefon GSM (Siemens s55 albo coś z WM) który by
robił za zwykły modem (NIE GPRS) i smignąć jedną kartke.
1.  da sie tak? ( czy jest to technicznie możliwe)
2. macie jakies sprawdzone rozwianie?
3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

Dzieki

ToMasz

Data: 2009-05-23 16:47:32
Autor: J.F.
On Sat, 23 May 2009 16:00:08 +0200,  ToMasz wrote:
[...]

Siemens Me45 + Idea Pop.
Era juz np blokowala .. przynajmniej w abonamencie

J.

Data: 2009-05-23 17:42:48
Autor: darnok
ToMasz pisze:

[...]

Technicznie mozliwe. Z wykonaniem gorzej. Zalezy z jakich uslug u operatora komorkowego korzystasz. Mimo ze to podstawowa uslug znana od dobrych kilkunastu lat niektorzy przestali ja juz oferowac.
Najlepiej sprawdz w cenniku oferty z ktorej korzystasz (abo, prepaid) czy maja cene za przesylanie faksow. ( To nie to samo co polaczenia glosowe i nie to samo co polaczenia danych typu CSD)

2. macie jakies sprawdzone rozwianie?

bramki internet => faks

3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

Tak. poszukaj w cenniku poczty.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-23 18:18:42
Autor: Tomaszek
ToMasz pisze:

3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

Tak chyba będzie najszybciej, najmniej problemowo, ale niekoniecznie najtaniej. Jeśli to sprawa jednorazowa to nie masz się co spinać, idź na pocztę.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-23 18:34:18
Autor: radekp@konto.pl
czy z komórki da si e wysłać faks?
Sat, 23 May 2009 18:18:42 +0200, w <gv97ou$s5m$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał(-a):

ToMasz pisze:

> 3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

Tak chyba będzie najszybciej, najmniej problemowo, ale niekoniecznie najtaniej. Jeśli to sprawa jednorazowa to nie masz się co spinać, idź na pocztę.

.... na stację benzynową, do kafejki int. itp.
Nawet w dowolnej firmie ci wyślą za granta :)

Data: 2009-05-24 00:13:14
Autor: Mackenzi
On 23 Maj, 18:34, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Sat, 23 May 2009 18:18:42 +0200, w <gv97ou$s5...@atlantis.news.neostrada.pl>,
Tomaszek <tomas...@judeland.pl> napisał(-a):

> [...]
> pocztę.

... na stację benzynową, do kafejki int. itp.
Nawet w dowolnej firmie ci wyślą za granta :)

Przy płatnej poczcie głosowej w orange, zwanej także mBox'em jeszcze
jakiś czas temu była taka opcja (wszystko przez www), ale czy dalej
świadczą taką usługę...? Musisz sprawdzić...

czy z komórki da sie wysłać faks?