czy z taką kierą da się śmigać?

Data: 2009-06-27 14:22:32
Autor: goman
czy z taką kierą da się śmigać?
Data: 2009-06-27 23:31:16
Autor: Karambol
czy z taka kiera da sie smigac?

Uzytkownik "goman" <t.szurys@interia.pl> napisal w wiadomosci news:ecbaf0c3-d2a9-4551-a402-586c2bad1732t21g2000yqi.googlegroups.com...
http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Czy z taka kiera to nie wiem, ale z takimi fredzlami to sie napewno da:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-06-27 14:32:44
Autor: goman
czy z taka kiera da sie smigac?
ja tu chyba widziałem kogoś z podobną kierą może się wypowie?

Data: 2009-06-27 15:28:56
Autor: Ditron
On 27 Cze, 23:32, goman <t.szu...@interia.pl> wrote:
ja tu chyba widziałem kogoś z podobną kierą może się wypowie?

tia, ktos sie chwalil ?

Data: 2009-06-28 08:45:26
Autor: Magic
Ditron pisze:
On 27 Cze, 23:32, goman <t.szu...@interia.pl> wrote:
ja tu chyba widziałem kogoś z podobną kierą może się wypowie?

tia, ktos sie chwalil ?

Kuczu ma niższą. I zabił wróbelka.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-27 14:40:13
Autor: AlF
Karambol wrote:
[...]

jeszcze lepszy jest komin i oparcie dla plecaczka.

Data: 2009-06-28 22:59:54
Autor: Jackare
Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2631g$qjk$1news.wp.pl...

[...]

Po piwo!!! Samo zdjęcie było już tu kilka razy i dyskusja na ten temat także :))))
Po Gliwicach też taki gościu jeździ od kilku lat.
Zawsze mię skręca od śmiechawki gdy widzę go jak sobie jedzie taki rozwieszony niczym gacie :)
--
Jackare

Data: 2009-07-01 08:44:03
Autor: FanTomas
czy z taka kiera da sie smigac?

Po Gliwicach też taki gościu jeździ od kilku lat.
Zawsze mię skręca od śmiechawki gdy widzę go jak sobie jedzie taki rozwieszony niczym gacie :)
-- Jackare
gdzie ty w gliwicach takiego typa widziałes???
ja kurcze jakos go ani razu nie zobaczyłem:) nawet na chudowie co tydzien jestem i nie widziałem typa.
pozdro

Data: 2009-07-01 09:23:29
Autor: zbigi
FanTomas napisał(a):
> [...]

ja kurcze jakos go ani razu nie zobaczyłem:) nawet na chudowie co tydzien jestem i nie widziałem typa.

Co sie dziwujesz? Nie dalby rady dojechac pod zamek ;)

Data: 2009-07-01 11:24:50
Autor: FanTomas
[...]

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

Data: 2009-07-01 11:47:26
Autor: Norbi
FanTomas pisze:

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

Na kolano nie zejdziesz... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-01 12:04:20
Autor: FanTomas
czy z taka kiera da sie smigac?

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

Na kolano nie zejdziesz... :)

o tym nie pomyslałem. to moze sobie takie 40cm grube slidery dam zeby asfaltu dotykac?

Data: 2009-07-01 11:58:29
Autor: Monster
FanTomas pisze:

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

No to byś się zdziwił,widziałem fotki olejaka "przerobionego" na choppera,miał małpi drążek i chyba oparcie:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-28 00:10:03
Autor: Mustafa
czy z taka kiera da sie smigac?
w przeliczeniu na kilka lat, wyjdzie taniej niz dezodorant pod pachy : D :D :D

Data: 2009-06-28 14:09:02
Autor: Kuczu
Mustafa pisze:
w przeliczeniu na kilka lat, wyjdzie taniej niz dezodorant pod pachy : D :D :D

Akurat zeby odlozyc na chinski motocykl

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-06-28 15:03:44
Autor: Mustafa
czy z taka kiera da sie smigac?
Akurat zeby odlozyc na chinski motocykl

odkładaj, odkładaj :)

Data: 2009-06-28 08:24:58
Autor: Spider A.J.
czy z taka kiera da sie smigac?

"goman" <t.szurys@interia.pl> wrote
http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Chlop jedzie, tak?
Wiec o co Ci chodzi?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-28 09:35:24
Autor: ;-\)
czy z taka kiera da sie smigac?
Moze jezdzic i nawet sie podciagac jak na drazku - dobre na motyle ;)

--
Jedi ;-)
Z750

Data: 2009-06-28 12:46:11
Autor: Eskimos
czy z taką kierą da się śmigać?
On Sat, 27 Jun 2009 14:22:32 -0700 (PDT), goman <t.szurys@interia.pl>
wrote:

http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-06-28 14:10:21
Autor: Kuczu
czy z taką kierą da się śmiga ć?
Eskimos pisze:

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

A gdzie mi tam do niego...

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

Ooo. Ladny. To chyba moj ?

Data: 2009-06-28 16:19:37
Autor: Kuba \(aka cita\)
czy z taką kierą da się śmigać?
Kuczu wydusił z siebie te słowy:

Eskimos pisze:

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

A gdzie mi tam do niego...

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

Ooo. Ladny. To chyba moj ?

a ten rocznik to motocykla, czy Twój ... ?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-06-28 20:52:16
Autor: Kuczu
Kuba (aka cita) pisze:

a ten rocznik to motocykla, czy Twój ... ?

chcialbym zeby moj...

Data: 2009-06-30 01:19:49
Autor: Paweł Andziak
Kuczu pisze:
Eskimos pisze:

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

A gdzie mi tam do niego...

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

Ooo. Ladny. To chyba moj ?

Nowy projekt?

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-06-30 08:44:20
Autor: Kuczu
czy z taką kierą da się śmiga ć?
Paweł Andziak pisze:

Nowy projekt?

Jak nowy jak stary i skonczony ? Nowy mi sie powoli rodzi dopiero w glowie :)

Data: 2009-06-28 20:39:03
Autor: Wojciech G.
Uzytkownik "goman" napisal :
http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Da sie. We Wolsztynie, na parowozjadzie widzialem typa, który taka mial. Wzbudzal powszechna radosc wsród reszty. Czy mu bylo fajnie ? Sadzac po minie jaka mial podczas jazdy - chyba tak.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-28 21:33:44
[...]