[waw] czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?

Data: 2009-05-08 10:51:31
Autor: Tomek Banach
[waw] czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?
Witam,

Czy po ostatnich opadach zdjeto zakazy wjazdu do lasu  ? Podejrzewam ze nie ale nie szkodzi zapytac.

Tomek

Data: 2009-05-08 03:21:42
Autor: terkot
czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?
Zależy gdzie.

My byli¶my na weekend majowy w Górach ¦więtokrzyskich i żadnych
zakazów (czytaj tabliczek na wjazdach), czy też tym bardziej
kogokolwiek kto by je egzekwował nie widzieli¶my.
Mało tego w lasach normalnie trwała ¶cinka drzewa więc chyba raczej
przesadzaj± z tym zagrożeniem w mediach.

pzdrw.
Tomek

Data: 2009-05-08 12:30:09
Autor: Wojtek Paszkowski

<terkot@poczta.onet.pl> wrote in message news:a0071daa-7079-43c3-a3d3-b8e27b69bc27m24g2000vbp.googlegroups.com...

Zależy gdzie.
My byli¶my na weekend majowy w Górach ¦więtokrzyskich i żadnych
zakazów (czytaj tabliczek na wjazdach), czy też tym bardziej
kogokolwiek kto by je egzekwował nie widzieli¶my.

Góry ¦więtokrzyskie s± raczej do¶ć wilgotne. Ale zdziwiło mnie, że w Borach Tucholskich na weekend majowy tylko 2 nadle¶nictwa ogłosiły zakaz. Za to informacja była wręcz perfekcyjna - przy każdej drodze, biwaku i nie tylko (i to nie w postaci kartek przyczepionych do drzewa, ale solidnych, estetycznych tabliczek - swoj± drog± niesamowit± robotę le¶ni ludzie musieli wykonać, aby w jeden dzień rozstawić setki czy nawet tysi±ce słupków).

pozdr

Data: 2009-05-08 03:37:48
Autor: terkot
czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?
Może to w jakim¶ stopniu pomoże.
http://zakazywstepu.lasy.gov.pl/map.aspx

Data: 2009-05-08 14:12:48
Autor: Tomek Banach
Użytkownik wrote:
[...]

Tak nieco offtopicznie moj post rozpoczynajacy temat mial [waw] w temacie i o te okolice pytalem ale u Ciebie juz tego w temacie nei widac - to jakis zabronione symbole w tematach  ? Tak czy siak dzieki za mape przyda sie.

Tomek

Data: 2009-05-10 19:25:30
Autor: Kacper Perschke
[waw] czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?
Dnia 08.05.2009 Tomek Banach <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> napisał:
[...]

Puszcza Kampinowska. Obowiązuje pełny zakaz wstępu. Ja nie zauważyłem w
Truskawiu i zostałem w połowie drogi do Dziekanowa skierowany najkrótszą drogą
do Sierakowa.

KAcper

Data: 2009-05-10 23:27:31
Autor: Rafał Wawrzycki
[waw] czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?
Dnia 10 maj 2009 w li¶cie
[news:slrnh0e3ga.k66.zbp.yvnztsztywniak.nawsiegda] Kacper Perschke
[zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx] napisał(a):
Puszcza Kampinowska. Obowi±zuje pełny zakaz wstępu. Ja nie
zauważyłem w Truskawiu i zostałem w połowie drogi do Dziekanowa
skierowany najkrótsz± drog± do Sierakowa.

Jaka¶ informacja ile będzie kosztować ponowna próba? :)

PS. Kampino_S_, bez "W".

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-05-11 15:35:44
Autor: zcxz
Tomek Banach wrote:
Czy po ostatnich opadach zdjeto zakazy wjazdu do lasu  ? Podejrzewam ze nie ale nie szkodzi zapytac.
W piatek jechalem do Modlina i nawadniajac :) sie w Rysiu (w Sierakowie) spotkalem 2 lesnikow. Pierwszy to samiec, druga to samica :)
Pani samica lesnica poinformowala mnie o wysokosci mandatow 250 - 1000, a gdy podsluchala gdzie jedziemy, zapytala czy ma juz wypisac?
Zapytalem kiedy zniosa zakaz, powiedziala ze po jakis 7 dniach intensywnych opadow.
Pojechalismy asfaltami. Kawalek za Palmirami, tuz przy asfalcie widac kawalek wypalonego lasu :(

--
zcxz

[waw] czy zdjeto zakazy z wjazdu do lasu ?