czy zgłaszać do US?

Data: 2016-11-10 02:31:39
Autor: Bolko
czy zgłaszać do US?
Mam jeszcze jedną kwestię
W 2015 roku podpisałem umowę na wykonanie usługi.
Robotę wykonałem.
Na część roboty wystawiłem fakturę w grudniu 2015 na część w styczniu i lutym 2016 roku.

W marcu druga strona podpisała uznanie długu i że wpłaci kasę do września.
Jest listopad i leży mi na biurku papiery żeby prawnik zajął się sprawą.
Generalnie sprawa na 99,99% wyląduje w sądzie.
Więc kasę  (jeśli wogóle) dostanę cholera wie kiedy.

Pytanie co z podatkiem?
Bo Ttak dużej kasy żeby zapłacić VAT i dochodowy z własnej kieszeni.
Tzn mam ale nie będę miał co jeść.

Co się robi w takich sytuacjach?

Data: 2016-11-10 11:38:55
Autor: Liwiusz
czy zgłaszać do US?
W dniu 2016-11-10 o 11:31, Bolko pisze:
[...]

Popełniasz taką masę błędów, że powinieneś być ubezwłasnowolniony.

Faktury powinny już być dawno zaksięgowane w KPiR i rozliczone z podatku VAT w miesiącu/kwartale wystawienia, a z podatku dochodowego - wpłacone zaliczki zgodnie z tym, jak wynika z bieżących rozliczeń w firmie, a rozliczone końcowo w zeznaniu za 2015 z faktur z 2015 r. i w za 2016 rok z faktur z tego roku.

--
Liwiusz

Data: 2016-11-10 03:30:18
Autor: Bolko
czy zgłaszać do US?
W dniu czwartek, 10 listopada 2016 11:39:03 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Popełniasz taką masę błędów, że powinieneś być ubezwłasnowolniony.

Faktury powinny już być dawno zaksięgowane w KPiR i rozliczone z podatku

Zgadzam się tylko że nie jestem w stanie zapłacić zaliczek bo NIE MAM kasy

Data: 2016-11-10 12:52:42
Autor: Liwiusz
czy zgłaszać do US?
W dniu 2016-11-10 o 12:30, Bolko pisze:
[...]

Zatem masz zaległość w US.
Plus jeszcze trochę mandatów, jeśli do tej pory nie zaksięgowałeś tych przychodów i zaniżyłeś je w dotychczasowych deklaracjach VAT i PITcie rocznym.

--
Liwiusz

Data: 2016-11-10 18:03:45
Autor: sundayman
czy zgłaszać do US?

Zgadzam się tylko że nie jestem w stanie zapłacić zaliczek bo NIE MAM kasy

biednych dzieci czekających na swoje 500+ to nic nie obchodzi.

Data: 2016-11-10 21:08:03
Autor: cef
czy zgłaszać do US?
[...]

Ale Ty sobie jaja robisz czy poważnie pytasz?

Data: 2016-11-12 10:52:11
Autor: Maciek
czy zgłaszać do US?
[...]
To masz problem, ale nikt Cię do prowadzenia DG chyba nie zmuszał :->
Trzeba było podatki zapłacić, a potem skorzystać z ulgi na złe długi.

Maciek

Data: 2017-01-24 21:38:42
Autor: ąćęłńóśźż
czy zgłaszać do US?