czy zmieszcz się na suzuki bandit 600n

Data: 2014-10-12 00:12:25
Autor: snoopek
czy zmieszcz się na suzuki bandit 600n
witam wszystkich mam pytanie chce kupic motocykl mam na oku suzuki bandita 600n i niewiem czy sie na niego zmieszcze mam 190 cm wzrostu czy nie będe na nim wyglądał jak na romecie moze ktos jest podobnego wzrostu i moze mi powiedziec cos o tym motocyklu zgóry dzięki pozdrawiam.

Data: 2014-10-13 09:57:54
Autor: KillJohn
czy zmieszcz siďż˝ na suzuki bandit 600n
W dniu niedziela, 12 października 2014 02:12:25 UTC+2 użytkownik snoopek napisał:
witam wszystkich mam pytanie chce kupic motocykl mam na oku suzuki bandita 600n i niewiem czy sie na niego zmieszcze mam 190 cm wzrostu

Ty, weź mi powiedz jak rodzonemu ojcu. Ni chuja się nie da usiąść w całej okolicy na jakiegoś bandziora i samemu sprawdzić?

No weź mi odpisz bo płonę z ciekawości. KJ

Data: 2014-10-13 20:30:19
Autor: snoopek
czy zmieszcz siďż˝ na suzuki bandit 600n

Ty, weź mi powiedz jak rodzonemu ojcu. Ni chuja się nie da usiąść w całej
okolicy na jakiegoś bandziora i samemu sprawdzić?

No weź mi odpisz bo płonę z ciekawości.

Jak bym niał możliwość samemu sprawdzić to na pewno bym nie zadawał tego pytania na forum, nie jestem jednym stych  ,,motocyklistów'' którzy pytają się z ciekawości lub dlatego że nie chcę im się z domu d*py ruszyć

Data: 2014-10-14 05:44:36
Autor: MrG
snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

Jak bym niał możliwość samemu sprawdzić to na pewno bym nie zadawał tego pytania na forum,

To nie jest forum, tylko bramka do grupy dyskusyjnej zwanej usenetem. Patrz
gdzie klikasz na stronie sikacza. Forum jest trochę dalej.
--
NC700XD

Data: 2014-10-14 09:57:01
Autor: Piotr Rezmer
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
W dniu 2014-10-13 o 22:30, snoopek pisze:

Jak bym niał możliwość samemu sprawdzić to na pewno bym nie zadawał tego
pytania na forum, nie jestem jednym stych  ,,motocyklistów'' którzy
pytają się z ciekawości lub dlatego że nie chcę im się z domu d*py ruszyć

Zobacz czy jedno z poniższych ogłoszeń nie jest w Twojej okolicy:

http://allegro.pl/motocykle-5557?order=p&string=suzuki+bandit+600+N&bmatch=seng-v6-p-4-mt-0904

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-10-14 12:31:47
Autor: snoopek
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
Piotr Rezmer napisal

Zobacz czy jedno z poniższych ogłoszeń nie jest w Twojej okolicy:

Co najmniej 70 kilometrów ,jakoś nie widzi mi się to żebym jechał tyle km tylko po to żeby sprawdzic, specjalnie wybierac kase z banku żaby dac w zastaw sprzedającemu i nie potrzebnie zawracać  mu głowe. oczekuję na odpowiedź od kogoś podobnego wzrostu co mój
lub kogoś kto miał do czynienia z tym motocyklem

Data: 2014-10-14 06:41:09
Autor: KillJohn
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
W dniu wtorek, 14 października 2014 14:31:47 UTC+2 użytkownik snoopek napisał:
Piotr Rezmer napisal

> Zobacz czy jedno z poni�szych og�osze� nie jest w Twojej okolicy:

Co najmniej 70 kilometrď

Piotr no weź bądź prawdziwym kolegą ze ścigacza, pożycz od kogoś n-ke i podjedź do snoopka niech się biedak przymierzy, bo mu samemu ciężko.

KJ

Data: 2014-10-14 15:28:54
Autor: Johnny
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
Użytkownik "snoopek" jojczy jak moja stara:

Co najmniej 70 kilometrów ,jakoś nie widzi mi się to żebym jechał tyle km tylko po to żeby sprawdzic, specjalnie wybierac kase z banku żaby dac w zastaw sprzedającemu i nie potrzebnie zawracać  mu głowe.

Zadupcyłbym! Hmmm, no ale trzebaby galoty ściagać. Hmmm, wacława też wypadałoby przyodziać. Kurde, jeszcze te ruchy frykcyjne. Jasna cholera! No i żeby przypadkiem nie upomniała sie o grę wstępną. Dajcie spokój! Ide se szarpnąc skórą ;-)

Data: 2014-10-14 17:06:16
Autor: snoopek
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
Johnny napisal

[...]

weź ,,se" człowieku daj spokój z takimi przyjebanymi tekstami znajdź sobie kolegów i przestań się udzielać jak nie masz nic do powiedzenia

Data: 2014-10-14 17:50:34
Autor: masti
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
snoopek wrote:

Johnny napisal

[...]

poskarż się Lovtzy. niech zbanuje tę grupę na swoim forum

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-14 20:52:28
Autor: Johnny
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
Użytkownik "snoopek" nie kryje oburzenia:

[...]

Zara daj se spokój. A co ja mogie za to, że piszę takie teksty jaki odbiorca =(:-o)

Data: 2014-10-14 20:09:45
Autor: snoopek
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
Johnny napisal

Zara daj se spokój. A co ja mogie za to, że piszę takie teksty jaki odbiorca
=(:-o)

jesteś żałosny człowieku.

Data: 2014-10-14 23:16:38
Autor: Alf/red/
czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
On 14/10/14 22:09, snoopek wrote:
jesteś żałosny człowieku.

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

--
Alf/red/

Data: 2014-10-14 19:42:08
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-10-14 o 14:31, snoopek pisze:

[...]

Tak się nie da. Niestety sam musisz usiąść na motocyklu. Wzrost to nie wszystko są różne proporcje długości nóg, rąk do wzrostu. Opinia innych jest mało znacząca.

Jeśli Ci to coś pomoże to np. siedziałem na motocyklu który niegdyś bardzo mi się wizualnie podobał: XJR1300 ale był dla mnie za długi, mam 180 cm wzrostu. Dla Ciebie może będzie w sam raz. Inny motocykl dla mnie za duży to Suzuki DL1000.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-10-14 18:48:53
Autor: snoopek
[...]

Oba motocykle są dosyć spore ale nie na mój budżet ktury chcę przeznaczyć na motocykl, ich ceny zaczynają się od 8000zł,a ja chcę się zmieścić w 6tyś zł

Dzieki za odp pozdrawiam.

czy zmieszcz się na suzuki bandit 600n