czy znacie jakies glosniki z samoczynną funckją stand-by??

Data: 2011-06-25 10:12:16
Autor: kazik
czy znacie jakies glosniki z samoczynną funckją stand-by??
witam
mialem do tej pory jakies logitechy sprzed 10 lat, rozwaliły się i juz takich nie kupie, bo nie ma w sprzedazy. Otoz mialy one bardzo rzadka funkcje Stand-by, tzn, po 30 minutach bezczynnosci przechodzily samoczynnie w stan uspienia. Super sprawa. Zacząłem się rozgladac za czymś takim, myslac ze to standard, ale okazuje się, że NIE!!! Wyglada na to, ze rynek poszedł w innym kierunku. I nie chodzi mi o wyłączanie z pilota, ale wylączanie samoczynne. Czy ktoś zna jakiś model, który posiada taką funkcję??????
z góry dziękuję za przydatną odpowiedź
kazik

--

czy znacie jakies glosniki z samoczynną funckją stand-by??