czyj starter daje możliwość telefonowania przez rok?

Data: 2018-03-08 19:34:18
Autor: ToMasz
czyj starter daje możliwość telefonowania przez rok?
witam

potrzebuje (dużo) starterów do pewnych urządzeń sterowanych przez gsm. bardzo rzadko, ale jednak, urządzenie musi "oddzwonić". W zasadzie chciałem użyć do tego virgina i freemium, ale okazuje się że ten starter (kupiony na mieście) kosztuje 5zł za starer i obowiązkowo 5zł za doładowanie - żeby freemium zadziałał. nie piszcie mi ze  skąpy jestem, bo ja to dla kogoś montuje i naprawdę byłoby niemiło gdybym powiedział ale jeszcze po piąteczce za sztukę dorzuć. sprawa honoru. czy możecie mi powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące) bez doładowania?

ToMasz

Data: 2018-03-08 19:50:37
Autor: collie
W dniu 2018-03-08 19:34, ToMasz pisze:

możecie mi powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące)
bez doładowania?

Orange One - jeden SMS z hasłem "Start" na nr 8002 co 365 dni.
Pod warunkiem, że będziesz używał dużych liter po kropce.

Data: 2018-03-09 21:08:56
Autor: Alf/red/
W dniu 08.03.2018 o 19:50, collie pisze:
Pod warunkiem, że będziesz używał dużych liter po kropce.

I jeszcze takim, że wszystkie zarejestruje. Co przy ilości, cytuję, dużo, może być kosztem większym niż te pięć złociszy od sztuki.

--
Alf/red/

Data: 2018-04-10 21:39:37
Autor: Jakub Danecki
Alf/red/ wrote:
> [...]
I jeszcze takim, że wszystkie zarejestruje. Co przy ilości, cytuję,
dużo, może być kosztem większym niż te pięć złociszy od sztuki.
Czyli odpada, bo... operatorzy limitują czasem możliwość rejestracji.
orange chyba 15 miał?

Jakub

Data: 2018-04-05 05:09:06
Autor: Kamil
Użytkownik "ToMasz" napisał:

powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące) bez
doładowania?

wRodzinie będzie działał 2 lata.

Pzdr

czyj starter daje możliwość telefonowania przez rok?