czyja wina

Data: 2020-09-10 19:24:14
Autor: Shrek
czyja wina
W dniu 10.09.2020 o 18:33, J.F. pisze:

Stop Cham 493
https://www.youtube.com/watch?v=i8WouPRRLWA

scena pierwsza - no i kto tu winny ?

Głowy nie dam, bo pewnie sprawa dla sądu i tam zależy co biegły monetą rzuci, ale jak dla mnie to kierownik puszki. Miał 4 sekundy żeby zareagować. Zwłaszcza jakby się okazało że zapiedalał (nie jestem w stanie z kamery ocenić). Ale obawiam się, że najprościej będzie jak dawca zostanie winnym i taki będzie początkowy kurs - zależy czy wyszczekany i ogarnięty - jak nie to albo mandat podpisze albo w sądzie mu bez walki przyklepią.

Swoją drogą miał farta - szatkownica z prawej - brrr:(

--
Shrek

czyja wina