czyja wina

Data: 2020-09-10 10:40:50
Autor: justyna.jedrzejczak
czyja wina
-- scena pierwsza - no i kto tu winny ?

to nagrywajacy sprowokowal ta sytuacje , ten na moto widzi mistrza lewego pasa i probuje go objechac ale zapomina spojrzec w lusterko i dostaje gonga, nagranie z przedniej kamery jest uciete ale ide o zaklad ze z przodu nie bylo auta i dlatego ten na moto probowal wyprzedzic prawym ...

Data: 2020-09-10 19:48:08
Autor: heby
czyja wina
On 10/09/2020 19:40, justyna.jedrzejczak@gmail.com wrote:
 probowal wyprzedzic prawym ...

Tylna kamera jest lustrzanym odbiciem, prawdę mówiąc nie wiem czemu, może w celu wyświetlania tego na lusterku. Pobocze jest po prawiej, czyli nagrywający jechał prawidłowo.

Data: 2020-09-11 09:57:52
Autor: K
czyja wina
On 10/09/2020 18:48, heby wrote:
[...]

Albo zeby sie dalo tablice sprawcy odczytac bez uzywania mozgu?

Data: 2020-09-11 11:00:13
Autor: heby
czyja wina
On 11/09/2020 10:57, K wrote:0
[...]

Skoro w normalnej kamerze przedniej da się je czytać, to w tylnej, odwróconej, tylko przeszkadza.

Jak mówie, ta kamera prawodpowobnie odwraca obraz po to aby "emulować lustro", do czego kierowca jest bardziej przyzwyczajony.

Data: 2020-09-10 19:51:21
Autor: Myjk
czyja wina
Thu, 10 Sep 2020 10:40:50 -0700 (PDT), justyna.jedrzejczak@gmail.com
[...]

Borzsz, przecież to jest wsteczna kamera. I jaki ma związek jakim pasem
wyprzedzał -- wymusił pierwszeństwo na zapierdalaczu, zapierdalacz nawet
chyba nie hamował tylko próbował ominąć...

--
Pozdor
Myjk

czyja wina