czyja wina? :D

Data: 2013-11-13 22:52:37
Autor: Megrims
czyja wina? :D
On 11/13/2013 10:46 PM, stachu wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs

Na msze powinien dać. By się tym pudełkiem wywalił
do góry nogami to nie było by za wesoło.

Mnie zastanawia dlaczego przy wjeździe na drogę
2 pasmową większość od razu zaczynają wyprzedzać.
Nie patrzą w lustra. Oni wyprzedzają przy prędkości
60-90 km/h wjeżdzając na lewy pas. Za takie coś
powinno się upierdalać lusterka.

Data: 2013-11-13 22:20:26
Autor: Rafał Grzelak
czyja wina? :D
Megrims wrote:

On 11/13/2013 10:46 PM, stachu wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=KsNTRhFXYxs

Za takie coś
powinno się upierdalać lusterka.

Zadna kara - przeciez i tak nie sa im one potrzebne.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-11-13 23:47:40
Autor: tck
czyja wina? :D

Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:l60sat$e42$1usenet.news.interia.pl...
[...]

przeciez mogl spokojnie jechac tym pasem co jechal tak jak ten bialy przed nim, ale nie, musi na lewo od razu...
moze sie nauczy, dobrze ze nikomu nic sie nie stalo

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

czyja wina? :D