czyje to ubezpieczenie?

Data: 2011-11-11 22:23:12
Autor: Jacek Zapala
czyje to ubezpieczenie?
Hej.

Pytanie chyba będzie z gatunku bardzo nietypowych.

Jaki zakład ubezpieczeń ma dowód zawarcia ubezpieczenia pojazdu z formie
dwukartkowej książeczki szerszej niż wyższej (czyli poziomej, ew.
landscape) otwieranej wzdłuż lewego (czyli tego krótszego) boku?
Książeczka wykonana jest z twardszego papieru (coś jak na wizytówki).
Numer polisy OC jest tam chyba na drugiej stronie.

Całość jest typowej wielkości (czyli do schowania w dowodzie
rejestracyjnym).

Z góry dzięki za odpowiedź,
Jacek

Data: 2011-11-11 22:37:50
Autor: krz
czyje to ubezpieczenie?
W dniu 2011-11-11 22:23, Jacek Zapala pisze:
[...]

A jaka nazwa ubezpieczalni widnieje na wspomnianym dowodzie

Data: 2011-11-11 22:42:08
Autor: Jacek Zapala
czyje to ubezpieczenie?
On Fri, 2011-11-11 at 22:37 +0100, krz wrote:
> [...]
> rejestracyjnym).

A jaka nazwa ubezpieczalni widnieje na wspomnianym dowodzie

No właśnie o to jest pytanie :-)

Data: 2011-11-11 22:58:24
Autor: Dysiek
czyje to ubezpieczenie?
Wlasnie taka polise dostalem jak auto kupowalem pol roku temu. Wydaje mi sie, ze to byla Warta.

Dysiek

Data: 2011-11-12 10:26:37
Autor: Czarek Daniluk
czyje to ubezpieczenie?
W dniu 2011-11-12 00:16, marcin pisze:
[...]

Liberty też takie daje.

Pozdrawiam !

Data: 2011-11-12 12:03:53
Autor: Jacek Zapala
czyje to ubezpieczenie?
On Sat, 2011-11-12 at 00:16 +0100, marcin wrote:
> [...]
> Numer polisy OC jest tam chyba na drugiej stronie.
>
> Całość jest typowej wielkości (czyli do schowania w dowodzie

Link 4

Dzięki. Wprawdzie odpowiedź nie była trafiona, ale gdy zadzwoniłem do
Link 4 to dziewczyna nakierowała mnie na rozwiązanie.

Otóż można zarejestrować się na stronie ufg.pl a następnie zapytać o OC
podając numer rejestracyjny samochodu. Po chwili nadeszła odpowiedź -
Hestia. Nawet numer polisy się zgadza.

A problem wziął się stąd, że na oświadczeniu nie zapisałem u jakiego
ubezpieczyciela sprawca miał OC.

Dzięki wszystkim.

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2011-11-12 13:08:58
Autor: neoniusz
czyje to ubezpieczenie?
W dniu 12.11.2011 12:03, Jacek Zapala pisze:
[...]

Mialem to zaproponowac, ale stwierdzilem, ze gdybys znal numer rejestracyjny to nie zadawalbys tak glupiego pytania. Albo przynajmniej podal wiecej danych.

czyje to ubezpieczenie?