[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

Data: 2010-06-09 17:51:21
Autor: pl.rec.rowery
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
Zostałem oszukany przez Macieja Chęcińskiego, zwanego na różnych forach
czarnym krukiem. To nie pomówienie, to stwierdzenie faktu. Jeszcze w
kwietniu (22-go) wpłaciłem mu pieni±dze na zestaw Raven 2 w nadziei
otrzymania zestawu w okre¶lonym na stronie (i w prywatnym mailu) terminie 21
dni, tj 13 maja.Potem rozgorzała na preclu dyskusja nt jego wykluczenia z
forum ¦wiatełka i rzekomych pomówień. Maciej w mailu zapewnił mnie, że
pieni±dze dotarły, termin zostanie dotrzymany i, że jest osob± poważn±. I
co - i pstro. Mamy trzy tygodnie po terminie, nie ma lampy, ani (co gorsza)
zwrotu pieniędzy, o który prosiłem Maćka 10 dni temu. Kolega czarny kruk od
ponad dwóch tygodni na maile nie raczy odpowiadać i ma wszystko w d....Wiem,
że 16 kwietnia (czyli jeszcze przed moja wpłat±) kolega wyrejestrował firmę
LUMONT, więc chyba szykuje jak±¶ fajn± niespodziankę. Pomimo tego, oficjalna
strona nadal wisi w internecie i oferuje zakup lampy.

Mam nadzieję, że jestem odosobnionym przypadkiem i nikt inny takich przeżyć
nie ma. Tym niemniej nie rozumiem, co kolega czarny kruk sobie umy¶lił, bo
mój przypadek w oczywisty sposób podlega paragrafom i nie wiem, czy jego
igranie z naszym systemem prawnym jest zamierzone, czy tylko z pewnej
nie¶wiadomo¶ci ..... Niestety wyroki "ci±gn±" się przez całe życie.Ja zawsze
byłem zdania, że jak kra¶ć, to miliony i w przemy¶lany sposób, a nie tak.
Piszę tego posta ku przestrodze.

Kolego czarny kruku!!!!!!-dawaj z powrotem forsę!!!!. Jeżeli będę musiał
przyjechać po ni± do Wrocławia, doliczę sobie koszty dojazdu, a mój samochód
do¶ć dużo pali....

Pozdrawiam wszystkich  (z małymi wyj±tkami)

Paweł

Data: 2010-06-09 09:30:31
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
On Jun 9, 4:51 pm, "pl.rec.rowery" <pawelmajew...@chello.pl> wrote:
Zosta em oszukany przez Macieja Ch ci skiego, zwanego na r nych forach
czarnym krukiem. To nie pom wienie, to stwierdzenie faktu. Jeszcze w
kwietniu (22-go) wp aci em mu pieni dze na zestaw Raven 2 w nadziei
otrzymania zestawu w okre lonym na stronie (i w prywatnym mailu) terminie 21
dni, tj 13 maja.Potem rozgorza a na preclu dyskusja nt jego wykluczenia z
forum wiate ka i rzekomych pom wie . Maciej w mailu zapewni mnie, e
pieni dze dotar y, termin zostanie dotrzymany i, e jest osob powa n . I
co - i pstro. Mamy trzy tygodnie po terminie, nie ma lampy, ani (co gorsza)
zwrotu pieni dzy, o kt ry prosi em Ma ka 10 dni temu. Kolega czarny kruk od
ponad dw ch tygodni na maile nie raczy odpowiada i ma wszystko w d....Wiem,
e 16 kwietnia (czyli jeszcze przed moja wp at ) kolega wyrejestrowa firm
LUMONT, wi c chyba szykuje jak fajn niespodziank . Pomimo tego, oficjalna
strona nadal wisi w internecie i oferuje zakup lampy.

Mam nadziej , e jestem odosobnionym przypadkiem i nikt inny takich prze y
nie ma. Tym niemniej nie rozumiem, co kolega czarny kruk sobie umy li , bo
m j przypadek w oczywisty spos b podlega paragrafom i nie wiem, czy jego
igranie z naszym systemem prawnym jest zamierzone, czy tylko z pewnej
nie wiadomo ci ..... Niestety wyroki "ci gn " si przez ca e ycie.Ja zawsze
by em zdania, e jak kra , to miliony i w przemy lany spos b, a nie tak.
Pisz tego posta ku przestrodze.

Kolego czarny kruku!!!!!!-dawaj z powrotem fors !!!!. Je eli b d musia
przyjecha po ni do Wroc awia, dolicz sobie koszty dojazdu, a m j samoch d
do du o pali....

Pozdrawiam wszystkich  (z ma ymi wyj tkami)

Pawe

Hahaha, serio?

No to widze pelny profesjonalizm.

Ciesze sie ze odpuscilem sobie moje dwie lampki.

Data: 2010-06-09 19:13:43
Autor: Pawel Majewski
-czyli, jak preclowicz oszukal preclowicza

Uzytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisal w wiadomosci

Hahaha, serio?

No to widze pelny profesjonalizm.

Ciesze sie ze odpuscilem sobie moje dwie lampki

..No cóz, mnie to nie smieszy. Ale gratuluje przezornosci

Pozdrawiam

Pawel

Data: 2010-06-09 14:17:54
Autor: Lisciasty
On 9 Cze, 17:51, "pl.rec.rowery" <pawelmajew...@chello.pl> wrote:
Mam nadzieję, że jestem odosobnionym przypadkiem i nikt inny takich przeżyć
nie ma.

Kasę przelałem 30. kwietnia, jak do tej pory ani widu ani słychu. Mam
kupę roboty i dzieci na głowie więc niespecjalnie miałem czas pilnować
tego, ale widzę że trzeba się będzie niestety tym zaj±ć :/
Jakby co, jestem z Wrocławia ;)

Pzdr.
L.

Data: 2010-06-09 18:37:00
Autor: pl.rec.rowery
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

Nie wiem, czy przypadkiem nie przestawiam się w poprzedniej wiadomo¶ci jako
"pl.rec.rowery". Je¶li tak, to bez mojego zamiaru. Jestem Paweł Majewski i
nie pisałem tego posta anonimowo.

Pozdrawiam

Paweł

-- -- - Original Message -- -- - From: "pl.rec.rowery" <pawelmajewski@chello.pl>
Zostałem oszukany przez Macieja Chęcińskiego,

Data: 2010-06-09 19:11:37
Autor: charwel (Oo)==:::
W dniu 2010-06-09 17:51, pl.rec.rowery pisze:
Zostałem oszukany przez Macieja Chęcińskiego,...

Uffff...
A też chciałem zamówić.

pozdrawiam
charwel :)

Data: 2010-06-09 21:20:34
Autor: kml
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

Użytkownik "pl.rec.rowery" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huod6r$k78$1news.onet.pl...
[...]

Mam nadzieje, że Twój post doczeka się rzeczowej i _WIARYGODNEJ_ odpowiedzi. Cała akcja z forum swiatełka była bardzo dziwna i podejrzana, ale w tej chwili to już ręce opadaj± :(

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-09 23:07:09
Autor: Paweł Majewski
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomo¶ci

Mam nadzieje, że Twój post doczeka się rzeczowej i _WIARYGODNEJ_
odpowiedzi.
Cała akcja z forum swiatełka była bardzo dziwna i podejrzana, ale w tej
chwili to już ręce opadaj± :(

Niestety, zarówno Maciek jak i wspieraj±cy go w sprawie "forum ¶wiatełka"
Dominik Mirowski milcz± od dłuższego czasu jak zaklęci. Ja oczekuję tylko
zwrotu pieniędzy i uznam sprawę za załatwion±. Czy tak będzie, zobaczymy.

Pozdrawiam

Paweł Majewski

Data: 2010-06-09 23:15:19
Autor: kml
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

Użytkownik "Paweł Majewski" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huovn2$ehs$1news.onet.pl...

[...]

Dominik też? Kurcze ;/ BTW: to teraz znowu tylko Stork zostaje na placu boju?

Data: 2010-06-09 23:28:51
Autor: Dominik Mirowski
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
kml wyklepał(a) :

[...]

Nie milczę, przekazałem w zeszłym tygodniu Mackowi przesłane _do mnie_ ż±danie zwrotu pieniędzy przez Pawła Majewskiego on mi przekazał, ze sprawę załatwi i na tym wymianę korespondencji z panem M zakończyłem.

To co zrobiono na ¶wiatełkach było przegięciem i czułem się w obowi±zku go bronić, ale je¶li podejmuje zobowi±zania handlowe i ich nie dotrzymuje to on się musi z tego spowiadać nie ja. Wczoraj miały wrócić korpusy z grawerki, ale nikt mi za bież±ce informowanie nie płaci więc... :-P.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-09 23:34:30
Autor: kml
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hup13d$vok$1opal.futuro.pl...

Nie milczę, przekazałem w zeszłym tygodniu Mackowi przesłane _do mnie_ ż±danie zwrotu pieniędzy przez Pawła Majewskiego on mi przekazał, ze sprawę załatwi i na tym wymianę korespondencji z panem M zakończyłem.

No to teraz czas na jego ruch.

[...]

Robi±c nieco OT: będzie/jest na rynku co¶ takiego jak stork albo lepsze w tej cenie? Mam jeden produkt od bociana i jest ok, ale docelow± lampę chciałbym nie od niego :>

Data: 2010-06-09 23:44:28
Autor: Frankie
W dniu 10-06-09 23:34, kml pisze:

Robi±c nieco OT: będzie/jest na rynku co¶ takiego jak stork albo lepsze
w tej cenie? Mam jeden produkt od bociana i jest ok, ale docelow± lampę
chciałbym nie od niego :>

W grudniu przyszło do mnie to ustrojstwo z hong-kongu:

I za te pieni±dze nie ma chyba nic lepszego :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-06-09 23:49:52
Autor: Dominik Mirowski
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
Frankie" <"frankie[blablabla] wyklepał(a) :

W grudniu przyszło do mnie to ustrojstwo z hong-kongu:
I za te pieni±dze nie ma chyba nic lepszego :-)

Trudno się nie zgodzić - tylko maj± drobne mankamenta na 3 sztuki w moich rekach żadna nie działała w 100% tak jak powinna :). To znaczy jedna działała przez jeden dzień a potem jej przeszło, ale nie jestem pewny czy to z mojej, czy nie mojej winy ;-).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-09 23:54:27
Autor: Frankie
W dniu 10-06-09 23:49, Dominik Mirowski pisze:

[...]

Widocznie mam szczę¶cie. Moja przez cał± zimę była w eksploatacji (mróz, ¶nieg, breja, sól) i działa do tej pory bez zarzutu :-)
Poza tym z tego co wyczytałem, w ramach reklamacji przysyłaj± nowe lub nowy element, który uległ uszkodzeniu. Trochę to tylko trwa.

Data: 2010-06-11 00:51:55
Autor: sufa
On 9 Cze, 23:44, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

I za te pieni±dze nie ma chyba nic lepszego :-)

Żółty człowiek nie zasypuje gruszek w popiele i...

Wprawdzie odrobię droższe, ale nadal kiler cenowy.

Jacek

Data: 2010-06-11 10:44:58
Autor: Dominik Mirowski
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
sufa wyklepał(a) :

Żółty człowiek nie zasypuje gruszek w popiele i...
Wprawdzie odrobię droższe, ale nadal kiler cenowy.

Tak, ale daje tylko 50-100 lumenów więcej od poprzedniczki - bo sterownik jest nadal ten sam :D.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-12 09:45:13
Autor: Ted
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
Całe to zamieszanie z Ravenem pokazuje dokładnie, jak nie należy robić
tzw. biznesu. Wszystko tu było od dupy strony robione: prototyp, co go
nikt nie widział, potem mega nadęta i szumna reklama, zapisy, sklepy,
przedpłaty-sraty. A towar dopiero się struga, gdzie¶-tam i nie
wiadomo, kiedy będzie. Kompletny nonsens, brak wyobraĽni i problemy na
własne życzenie. Widz±c zainteresowanie lamp± i ¶lini±cych się
potencjalnych klientów, trzeba było się zapożyczyć i zrobić kilka
sztuk za własne pieni±dze, sprzedać, zrobić następne kilka sztuk itd.
I dopiero maj±c przetestowany i uwiarygodniony produkt otwierać firmę,
sklep, podpisywać kontrakty z NASA... A tak - mamy rozczarowanie,
oskarżenia, smrodek. Niestety, kompletna amatorka w strasznym stylu. A
nerwowym reakcjom ludzi, którzy wpłacili pieni±dze się wcale nie
dziwię. W końcu przedpłata z podanym terminem realizacji oznacza
chyba, że zawarto umowę cywilno-prawn±? Niedotrzymanie terminu wi±że
się z okre¶lonymi konsekwencjami, czyż nie?

Data: 2010-06-12 19:08:17
Autor: geos
Ted wrote:
[...]

masz w wielu punktach rację, iż summa summarum wielki smród się stworzył. jednak "nerwowe reakcje ludzi" to jak dotychczas reakcja jednej osoby, na razie nikt nikogo nie oszukał, konsekwencje umów c-p owszem s± ale nie okre¶la ich ten nerwowy nabywca.

natomiast dzięki jego samos±dowi i podjętemu działaniu, które z prawem nie ma nic wspólnego, wpisuj±c w google: Maciej Chęciński raven można się delektować pierwszym zdaniem z drugiego i trzeciego linku z ponad 86000 znalezionych. i my¶lę, że będzie tak przez baaaardzo długi czas.

doskonała reklama dla firmy, która po niecałych 24h zawarła ugodę a nerwowy autor, jak sam napisał, nie żywi do niej urazy.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-12 19:58:11
Autor: geos
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
w ramach uzupełnienia do bieżącej dyskusji odsyłam do materiałów prawniczych na temat pomówień. kompaktowy artykuł można znaleźć np. tutaj:

http://www.eporady24.pl/pomowienie_a_zniewazenie_w_polskim_prawie_karnym,artykuly,6,63,350.html

polecam zasięgnięcie fachowej porady lub podobne opracowania autorowi tego wątku (oraz niektórym osobom na forum swiatelka.pl), aby się zastanowił dwa razy zanim naciśnie kiedyś "enter". każdy kij ma dwa końce...

kilka cytatĂłw pochodzÄ…cych z tej strony:

"Do wzmocnienia ochrony czci obligują już same przepisy Konstytucji RP z 1997 r. Warto zwrócić uwagę na jej art. 30, zgodnie z którym przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności oraz praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona są obowiązkiem władz publicznych. Co więcej, art. 47 Konstytucji stanowi, że każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia, a także do decydowania o swoim życiu osobistym."

"Pierwszym z omawianych tu karnoprawnych środków ochrony czci jest przepis art. 212 K.k., zgodnie z którym „kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku”. Wyższa sankcja (grzywna, kara ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2) spotka natomiast sprawcę, który przestępstwo tego rodzaju popełnił za pomocą środków masowego komunikowania, takich jak prasa, radio, telewizja, publikacje książkowe, nagrania elektroniczne i internetowa sieć informatyczna (art. 212 § 2 K.k.)."

"Zarówno pomówienie jak i zniewaga podlegają trybowi ścigania z oskarżenia prywatnego, co oznacza, że jedynie od woli pokrzywdzonego i od jego inicjatywy będzie zależało wszczęcie postępowania karnego, gdyż jedynie on może wnieść akt oskarżenia (zasadniczo nie zajmie się tym ani prokuratura ani policja). W sprawach o przestępstwa ścigane z oskarżenia prywatnego (np. pomówienia lub zniewagi) prokurator wszczyna bowiem postępowanie albo wstępuje do postępowania już wszczętego tylko wtedy, jeżeli wymaga tego interes społeczny (art. 60 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks postępowania karnego, Dz. U. Nr 89, poz. 555 z późn. zm.)."

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-12 11:10:38
Autor: Ted
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
Dla sprawiedliwo¶ci może poszukaj jeszcze i zacytuj odpowiednie
przepisy mówi±ce o odsetkach ustawowych za niedotrzymanie terminu
umowy w przypadku przedpłaty...

Data: 2010-06-12 20:35:31
Autor: geos
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
Ted wrote:
Dla sprawiedliwości może poszukaj jeszcze i zacytuj odpowiednie
przepisy mĂłwiÄ…ce o odsetkach ustawowych za niedotrzymanie terminu
umowy w przypadku przedpłaty...

nie twierdzę, że takich nie ma i jeśli ktoś czuje się poszkodowany to może dochodzić swoich praw. natomiast zwracam uwagę na fakt szastania słowami i wynikających z tego konsekwencji.

Paweł Majewski śmiało może wystąpić z wspomnianym przez Ciebie roszczeniem. jednak sposób działania, który na razie wybrał, może skończyć się w sposób niezbyt przyjemny.

oto cytaty:

"W polskim systemie prawa cywilnego nie ma przepisu kształtującego generalny obowiązek płacenia odsetek w każdej sytuacji istnienia zobowiązania. Podmiot nie może też mocą swojego jednostronnego oświadczenia woli nakładać obowiązku płacenia odsetek na inny podmiot. Do pobierania odsetek niezbędny jest szczególny tytuł prawny.

Wynika to bezpośrednio z art. 359 § 1 Kodeksu cywilnego (K.c.), zgodnie z którym odsetki od sumy pieniężnej należą się tylko wtedy, gdy to wynika z czynności prawnej albo z ustawy, z orzeczenia sądu lub z decyzji innego właściwego organu. Przepis powyższy wskazuje jednoznacznie zamknięty katalog tytułów prawnych do pobierania odsetek. Zgodnie z nim w doktrynie dokonuje się podziału odsetek na:

wynikające z czynności prawnej (np. umowy),
wynikajÄ…ce z ustawy,
wynikajÄ…ce z orzeczenia sÄ…du lub decyzji innego organu.

W przedmiotowej sprawie obowiązek zapłaty odsetek nie wynika z orzeczeń sądowych, w związku z tym podstawę żądania odsetek może stanowić art. 481 § 1 K.c. „jeżeli dłużnik opóźnia się ze spełnieniem świadczenia pieniężnego, wierzyciel może żądać odsetek za czas opóźnienia, chociażby nie poniósł żadnej szkody i chociażby opóźnienie było następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi”.

więcej na stronie z cytowanym artykułem, który chociaż nie dotyczy analogicznej sytuacji to zawiera informacje nt. odsetek i może stanowić punkt wyjścia do dalszych poszukiwań dla zainteresowanych:

http://www.eporady24.pl/odsetki_za_zwloke_czy_zadac_odsetek_od_umowy_sprzedazy_nieruchomosci_na_rzecz_gminy,pytania,4,47,2264.html

z całego serca życzę p. Pawłowi Majewskiemu aby był ukontentowany z przyszłego rozwoju sytuacji: prawdopodobnego użytkowania lampki raven wersja 2, uzyskania zadowalających go odsetek za niedotrzymanie terminu i ewentualnego wspaniałego wpisu z K.K w życiorysie o ile właściciel firmy z takim roszczeniem wystąpi i sąd uzna jego racje.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-12 22:02:03
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-12 20:35, geos pisze:
nie twierdzę, że takich nie ma i jeśli ktoś czuje się poszkodowany to
może dochodzić swoich praw. natomiast zwracam uwagę na fakt szastania
słowami i wynikających z tego konsekwencji.

Niedotrzymanie kilku terminów umowy nie jest szastaniem słowami i
oszustwem ?
W potocznym znaczeniu niedotrzymanie umowy i zwodzenie jest oszukiwaniem
i niczym innym bez względu na powody takiego postępowania.

Data: 2010-06-12 22:18:22
Autor: geos
arturbac wrote:
W dniu 2010-06-12 20:35, geos pisze:
nie twierdzę, że takich nie ma i je¶li kto¶ czuje się poszkodowany to
może dochodzić swoich praw. natomiast zwracam uwagę na fakt szastania
słowami i wynikaj±cych z tego konsekwencji.

[...]

wydaje mi się, że wiele zostało powiedziane w tej sprawie. je¶li masz w±tpliwo¶ci co do jej meritum, niuansów, potocznych znaczeń i możliwo¶ci prowadzenia obrony na ich podstawie to polecam Ci zasięgnięcie porady prawnej. przytoczyłem kilka ważnych paragrafów i referencji do artykułów, które mog± być istotne dla obu stron ewentualnych sporów.

geos

Data: 2010-06-12 22:28:17
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-12 22:18, geos pisze:
wydaje mi się, że wiele zostało powiedziane w tej sprawie.

zanim zacz±łe¶ napuszczać obie strony na siebie.
IMO posty na preclu w tej sprawie uchroniły mnie przed min
rozczarowaniem je¶li nie oszustwem, bo miałem ogromn± ochotę zamówić
towar. Ja nie widzę problemu tym bardziej ze produkuj±cy może i powinien
łatwo naprawić swoj± opinię wywi±zuj±c się z umów i przysporzyć sobie
następnych klientów (np mnie).
Dzięki internetowi i jawno¶ci nadal ma tak± szansę.

Data: 2010-06-13 00:49:57
Autor: Pawel Majewski
-czyli, jak preclowicz oszuka� preclowicza
w ramach uzupeĹ&#65533;nienia do bieĹĽÄ&#65533;cej dyskusji odsyĹ&#65533;am do materiaĹ&#65533;Ăłw prawniczych na temat pomĂłwieĹ&#65533;. kompaktowy artykuĹ&#65533; moĹĽna znaleĹşÄ&#65533; np. tutaj:

http://www.eporady24.pl/pomowienie_a_zniewazenie_w_polskim_prawie_karnym,artykuly,6,63,350.html

polecam zasiÄ&#65533;gniÄ&#65533;cie fachowej porady lub podobne opracowania autorowi tego wÄ&#65533;tku (oraz niektĂłrym osobom na forum swiatelka.pl), aby siÄ&#65533; zastanowiĹ&#65533; dwa razy zanim naciĹ&#65533;nie kiedyĹ&#65533; "enter". kaĹĽdy kij ma dwa koĹ&#65533;ce...

Jezu.... Jaka Ty jeste¶ maruda.

Ciekawe, że jako¶ Maciek Chęciński podchodzi do sprawy spokojnie, a Tobie nadal
nie dosyć. Widać zawsze musi się znaleĽć jaki¶ samozwańczy, przez nikogo nie
proszony adwokat.

A tak na marginesie, jeżeli pouczasz innych, by zastanowili się zanim nacisn±
Enter, zrób to samo jeżeli piszesz o innych - cytuję -&#8222;jak na razie to nie
dotrzymał (kolejnego?) terminu umowy i jednemu na tyle zatrzęsły się portki, że
się zesrał i o tym napisał&#8221;, bo możesz zostać pozwany o narażenie na szwank
dobrego imienia, itd. itd.  Ciekawe czy masz na tyle odwagi , by podać swoje
imię i nazwisko, czy też trzeba by cię było tropić panie geosie

Dla twojej wiadomo¶ci &#8211; jeżeli Maciek postanowi wnie¶ sprawę do s±du to ciekaw
jestem jak wytłumaczy fakt, iż po mojej pierwszej interwencji podał mi (choć już
po terminie) dokładny termin wysyłki i go nie dotrzymał. Jak wytłumaczy brak
reakcji na moje wezwanie do zwrotu pieniędzy i poinformowanie, iż jeżeli nie
otrzymam ich do 8 czerwca będę zmuszony do opisania wszystkiego na preclu.
Maciek jest informatykiem, ciekawe czy s±d mu uwierzy, że  kto¶ włamał mu się do
komputera i pozbawił konta.  Ja w to wierzę, bo chcę i tyle.

Zastanowiłe¶ się jak wygl±dała by kariera Maćka jako producenta lamp i
człowieka, gdybym podał sprawę na policję i prokuraturę i może jeszcze do urzędu
skarbowego?

Proponuję by¶ sobie odpu¶cił to j±trzenie, a cał± sprawę zostawił Maćkowi i
mnie, bo zachowujesz się jak baba na bazarze.

Paweł

Data: 2010-06-13 01:25:05
Autor: geos
Pawel Majewski wrote:
Widać zawsze musi się znaleĽć jaki¶ samozwańczy, przez nikogo nie
proszony adwokat.

widać zawsze musi się znaleĽć jaki¶ samozwańczy-nie oszukany, który musi o tym opowiedzieć jak został oszukany.

[...]

¶miało, pozywaj.

Proponuję by¶ sobie odpu¶cił to j±trzenie, a cał± sprawę zostawił Maćkowi i
mnie, bo zachowujesz się jak baba na bazarze.

proponuję, aby¶ odpu¶cił sobie posty na grupie jak to zostałe¶ oszukany dopóki nie zostaniesz oszukany. proste.

może przeoczyłe¶ w moim po¶cie: "to jest zdanie przeciwko folgowaniu publicznemu głoszeniu objawionych własnych wyroków, które maj±c solidne podstawy prawne, w twoim wykonaniu z prawem nie maj± nic wspólnego". mam nadzieję, iż rozumiesz że chodzi o różnicę ¶wiatopogl±dow±, która dla mnie w twoim wykonaniu jest nie do przyjęcia. mam swoje zdanie na temat tego co się stało i podobnie jak ty dałem temu wyraz. aha, i nie wycofuję postów, odważny człowieku.

geos

Data: 2010-06-14 09:00:28
Autor: Mariusz Kruk
-czyli, jak preclowicz oszuka� preclowicza
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pawel Majewski"
[...]

No łaskawca. Szkoda że jeszcze nie napisałe¶, że po ósmym czerwca
będziesz zmuszony zabić mu matkę, żonę, siostrę, psa... Też uważałby¶,
że jeste¶ usprawiedliwiony, bo przecież ostrzegałe¶?

Zastanowiłe¶ się jak wygl±dała by kariera Maćka jako producenta lamp i
człowieka, gdybym podał sprawę na policję i prokuraturę i może jeszcze do urzędu
skarbowego?

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to wcale nie jest takie proste?
Swoj± drog±, sk±d US? s±dzisz, że Maciek nie płaci podatków? Masz wiedzę
o popełnieniu przestępstwa i nie zgłaszasz tego odpowiednim służbom? Oj,
to chyba podpada pod paragraf.

Proponuję by¶ sobie odpu¶cił to j±trzenie, a cał± sprawę zostawił Maćkowi i
mnie, bo zachowujesz się jak baba na bazarze.

Trzeba było od pocz±tku zostawić to między Maćkiem a Tob±. Teraz trochę
za póĽno.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-06-13 11:14:54
Autor: Frankie
W dniu 10-06-12 19:58, geos pisze:
[...]

tego wÄ…tku (oraz niektĂłrym osobom na forum swiatelka.pl), aby siÄ™
zastanowił dwa razy zanim naciśnie kiedyś "enter". każdy kij ma dwa
końce...

Hehe... ja jeżeli dałbym kasę, nie otrzymał towaru a koleś by olewał moje próby skontaktowania się, już dawno bym nalał po mordzie i tyle.

A swoje porady wetknij sobie w swój śmierdzący tyłek.

Data: 2010-06-13 11:17:47
Autor: Frankie
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
W dniu 10-06-13 11:14, Frankie pisze:

Przepraszam bo zapomniałem:
ENTER!

Data: 2010-06-11 07:27:35
Autor: szufla
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza

I za te pieni±dze nie ma chyba nic lepszego :-)

A ja, poniewaz Maciek najwyrazniej nie ma czasu, na wlasna reke przerabiam Ravena 1 i zakupilem:

http://www.led-tech.de/de/High-Power-LEDs-Cree/CREE-Module/4-x-CREE-XP-G-R5-auf-Rund-Platine-LT-1627_120_117.html
http://www.led-tech.de/de/High-Power-Zubehoer/LEDIL-Optiken/CREE-GT4-XP-G-Optik-23%C2%B0-LT-1624_106_146.html

sz.

Data: 2010-06-09 23:45:48
Autor: Dominik Mirowski
[...]

Chłopaki rzeĽbi± jeszcze lampkę o nazwie "falcon" trzeba by się do Midiego na ¶wiatełkach podobijać - jaki¶ czas temu wystawiał gołe obudowy - trzeba było sobie resztę dokompletować, ale ponieważ ruchu nie było to chyba zacz±ł sprzedawać komplety.

Z lampek firmowych na ledach XP-G jeszcze nic nie ma poza Lupinami po poprawkach, ostatnio wyszła fajna lampka na Luxeonie Altilon => http://www.philipslumileds.com/products/luxeon-altilon
http://img13.imageshack.us/img13/2091/80230thickbox.jpg

Reflektor projekcyjny "¶ci±gnięty" z samochodu oczywi¶cie odpowiedni do rowerowych zastosowań wielko¶ci± - i efekt jest niezły- odcięcie od góry, około 30m zasięgu... Jak dostane j± w swoje ręce to opiszę, bo wygl±da ciekawie - tylko cena ok 300$ przy obecnym kursie to tak ¶rednio.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-10 01:33:09
Autor: Dżejm
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza
[...]
[...]

No to przykre, że tak sprawy się toczą.
Ale na pocieszenie dodam, że kupiłem kiedyś ravena1 i nie miałem z produktem ani sprzedawcą żadnych problemów. Sądzę więc, że obecna sytuacja nie wynika z chęci przywłaszczenia sobie czyichkolwiek pieniędzy a jedynie z chęci stworzenia produktu idealnego co niestety zazwyczaj prowadzi do niekończących się opóźnień i czasami katastrofy.
Mam nadzieję, że sobie wszystko wyjaśnicie bo chłopak ma potencjał i szkoda, że jakieś niedopatrzenia psują takie fajne projekty.

PS. Czarnego kruka nie znam / nie widziałem na oczy, to tylko takie moje prywatne przemyślenia ;).

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-06-10 19:49:09
Autor: Paweł Majewski
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJAŚNIENIA)
Wywołałem temat, więc spieszę z ciągiem dalszym. Dzisiaj zadzwonił do mnie
Maciek (czarny kruk), by wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z jego słów wynika,
że brak kontaktu spowodowany był utratą danych w komputerze (Haker) i
koniecznością ich odtworzenia. Opóźnienia w realizacji projektu i wysyłek -
niesolidnością podwykonawców. Koniec końców, uznaliśmy z Maćkiem, że nie
będziemy żywić do siebie urazy i że Maciek wyśle mi lampę (jutro, najdalej
poniedziałek), a ja  napiszę tutaj wyjaśnienie. Maciek sukcesywnie wysyła
małe partie lamp i ponoć w najbliższym czasie powinny dotrzeć do
zainteresowanych. Pozostała kwestia informacji o wyrejestrowaniu przez niego
firmy. Maciej kategorycznie temu zaprzecza, ja z kolei podałem ją za Panią
zajmującą się rejestracją podmiotów gospodarczych przy urzędzie prezydenta
m. Wrocławia. Jutro Maciej ma do niej zadzwonić i sprawę wyjaśnić. Nie było
moją intencją podawać danych nieprawdziwych.
Na koniec, nadal uważam, że w zaistniałej sytuacji braku kontktu mój protest
i "burza" był zasadny. Jeżeli zachwiałem przy tym wiarygodność Macka, to
przepraszam, ale jednocześnie wiem, że sam jest sobie winien. Mógł całą
historię opisać tutaj i pewnie wszyscy byśmy nadal cierpliwie czekali.

Puki co, czekam na lampę - jakby co, dam znać

Pozdrawiam

Paweł Majewski

Data: 2010-06-10 19:53:54
Autor: Paweł Majewski
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA?NIENIA)

W poprzednim mailu mam krzaczory. Przepraszam, wczoraj dzialalo, dzisiaj nie

Pawel Majewski

Data: 2010-06-10 20:07:17
Autor: arturbac
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclo wicza (WYJA�NIENIA)
W dniu 2010-06-10 19:49, Paweł Majewski pisze:
Jeżeli zachwiałem przy tym wiarygodno�ć Macka, to
przepraszam, ale jednocze�nie wiem, że sam jest sobie winien.

On się pozbawił tej wiarygodności, na razie same obietnice.
Ponawiam pytanie czy ktokolwiek z precla kto zapłacił dostał lampkę ?

Data: 2010-06-10 15:25:38
Autor: Przemek
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA NIENIA)
On 10 Cze, 20:07, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:

On się pozbawił tej wiarygodno¶ci, na razie same obietnice.
Ponawiam pytanie czy ktokolwiek z precla kto zapłacił dostał lampkę ?

Jutro na zlocie fr.org będę ogl±dał na żywo Ravena 2 u jednego z
posiadaczy. Jego własne zdjęcia http://img227.imageshack.us/gal.php?g=dsc0126wt.jpg

pozdr
Przemek

Data: 2010-06-10 20:26:58
Autor: Michał Pysz
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclo wicza (WYJA�NIENIA)
On się pozbawił tej wiarygodności, na razie same obietnice.
Ponawiam pytanie czy ktokolwiek z precla kto zapłacił dostał lampkę ?

A mi się jednak wydaje, że po Ravenie1 jego wiarygodność jest udowodniona.

Jedyny problem jest taki, ĹĽe jego produkt jest autorski i wymaga czasu. Ci, ktĂłry zamawiali wiedzieli, ĹĽe taki produkt kupujÄ….

Jak się nie podoba to mogli kupić syf z deal-extreme albo Lupine.

Ale myślę, że zachwyt po otrzymaniu lampek ukoi ich nerwy ;-) przynajmniej ja nadal zachwycam się moim ravenem 1 :-D

mp.

Data: 2010-06-10 11:56:36
Autor: Lisciasty
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA NIENIA)
On 10 Cze, 20:26, Michał Pysz <pysz.mic...@wp.pl> wrote:
Jedyny problem jest taki, że jego produkt jest autorski i wymaga czasu.
Ci, który zamawiali wiedzieli, że taki produkt kupuj±.

Ci, którzy zamawiali, wiedzieli że dostan± 21 dni po wpłacie, co w
moim przypadku oznacza
20 dni opóĽnienia w tej chwili. Nie jestem roszczeniowy z natury, ale
kultura wymaga żeby wysłać choć krótkiego maila z informacj±.

Pzdr.
L.

Data: 2010-06-10 21:19:22
Autor: Michał Pysz
[...]

Życzę więc szybkiego otrzymania :-)

mp.

Data: 2010-06-10 22:33:45
Autor: geos
Lisciasty wrote:
[...]

kultura kultur±, ale nazwanie kogo¶ oszustem to inna ¶piewka. od ustalenia tego kto jest oszustem lub nie jest s± odpowiednie instytucje. je¶li Paweł Majewski czuł się oszukany i uważał, że brak kontaktu wyczerpuje jego bezpo¶rednie interwencje to mógł zwyczajniej udać się do owych instytucji. to co zrobił to zwyczajny samos±d z wykorzystaniem usenetu do uj¶cia swoich emocji (sk±din±d skuteczny, co również powinno dać do my¶lenia: który oszust przejmowałby się tym, co o nim pisz± i reagował na to w sposób prowadz±cy -- wg. słów autora w±tku -- do swoistej ugody?). a póĽniej to jak zwykle bywa: stara ¶piewka "przepraszam, jeżeli zachwiałem przy tym wiarygodno¶ć Maćka" i "wiem, że sam jest sobie winien" i tak dalej.

byłem zaangażowany w dyskusję na ¶wiatełkach i podobnie jak Dominik zaistniały tamże incydent uważam za przegięcie. nie jestem teraz na bież±co ale twórca owej lampki będzie dla mnie oszustem tylko wtedy gdy za takiego zostanie uznany prawomocnym wyrokiem. jak na razie to nie dotrzymał (kolejnego?) terminu umowy i jednemu na tyle zatrzęsły się portki, że się zesrał i o tym napisał.

aha, nie wiem jak u innych, ale na news.task.gda.pl pierwszy post tego w±tku jest anulowany. dla mnie to desperacka (i niestety niskich lotów) próba wywarcia nacisku na autora lampki aby wreszcie się odezwał i dał znak życia.

geos

Data: 2010-06-10 22:52:24
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-10 22:33, geos pisze:
kultura kultur±, ale nazwanie kogo¶ oszustem to inna ¶piewka. od
ustalenia tego kto jest oszustem lub nie jest s± odpowiednie instytucje.

Rownie dobrze je¶li strona pzrzeciwna czuje się urażona może również
wykorzystać te instytucje.

Data: 2010-06-10 22:59:52
Autor: Dominik Mirowski
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA NIENIA)
arturbac wyklepał(a) :
[...]

Strona przeciwna ma urwanie D z podwykonawcami i składaniem lampek ;).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-06-10 23:16:54
Autor: arturbac
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA NIENIA)
W dniu 2010-06-10 22:59, Dominik Mirowski pisze:
arturbac wyklepał(a) :
[...]

Mam nadzieje, bo mam nadzieje za jaki¶ czas jak nasyci rynek być jego
klientem gdy będzie mógł spokojnie zrobić dla mnie lampkę :-)

Data: 2010-06-10 23:09:55
Autor: Paweł Majewski
-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA NIENIA)

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci
Lisciasty wrote:
> [...]

w±tku jest anulowany. dla mnie to desperacka (i niestety niskich lotów)
próba wywarcia nacisku na autora lampki aby wreszcie się odezwał i dał

Drogi geosie!

Nie chcę wdawać się w pyskówki (do czego próbujesz doprowadzić) więc na
Twoj± zaczepkę odpowiem tylko raz, teraz, a potem możesz sobie wypisywać, co
chcesz.
Jeżeli umiałby¶ czytać pewn± uwag±, to pewnie dotarłoby do Ciebie,że  w moim
mailu ani razu nie nazwałem Maćka oszustem. Napisałem, że zostałem przez
niego oszukany i uważam, że miałem (i może nadal mam) do tego prawo.
Zastanawiam się czy jeżeli Ty kupujesz w sklepie internetowym sprzęt za 850
pln i po trzech tygodniach od przewidywanej daty dostawy nie masz towaru,
nie możesz się z dostawc± skomunikować, to czekasz spokojnie i generalnie
jest wszystko spoko. Ja nie. Zakładam, że jeżeli kto¶ rozpoczyna działalno¶ć
komercyjn±, to z pełnymi konsekwencjami.  Maciek wielokrotnie był
informowany przeze mnie, iż moja cierpliwo¶ć jest na wyczerpaniu, że opiszę
wszystko na preclu (otrzymał takiego maila ponad tydzień temu) i zawsze do
niego pisałem na maila prywatnego, nie firmowego. Nie chce się czepiać, ale
w tym kontek¶cie argument o braku dostępu do konta nie trzyma się kupy.
Dominik zreszt± potwierdził, że przekazał moj± pro¶bę o zwrot pieniędzy,
Maciek obiecał sprawę załatwić i nic.

To co zrobiłem nie było desperack± prób± wywarcia nacisku, tylko, niestety
konieczno¶ci± funkcjonowania w naszej rzeczywisto¶ci. Najpierw trzeba się na
kogo¶ wydrzeć, żeby być przez niego potraktowanym we wła¶ciwy sposób. Jak
widać skuteczny, bo to czego nie dało się zrobić w trzy tygodnie udało się w
ok 15 godzin.

I jeszcze jedno. Chciałem być miły, ale je¶li ludzie twojego pokroju nie
potrafi± tego docenić, to w dupie mam czy zachwiałem Maćka wiarygodno¶ć, czy
też nie. To co się stało, jest karygodne, a je¶li uważasz inaczej to już
twoja sprawa.

I na koniec. Ja do Maćka nie mam żalu, on do mnie też. Chciałe¶ wyrazić
swoje negatywne zdanie na mój temat, trzeba było zrobić to wczoraj. Teraz to
przysłowiowe wpieprzanie się miedzy wódkę i zak±skę.

Pozdrawiam

Paweł Majewski

Data: 2010-06-11 01:42:51
Autor: geos
Paweł Majewski wrote:
[...]

mylisz się, i to bardzo, ale w sumie nie dziwi mnie wyci±ganie argumentu ad personam. przedstawiłem ci normalny sposób działania je¶li kto¶ czuje się oszukany: idzie na policję. nie jeste¶ jedyn± osob±, która zamówiła lampkę i być może obawia się o pieni±dze, co zrozumiałe, ale chyba jedyn±, która zareagowała jak zareagowała.

Jeżeli umiałby¶ czytać pewn± uwag±, to pewnie dotarłoby do Ciebie,że  w moim
mailu ani razu nie nazwałem Maćka oszustem. Napisałem, że zostałem przez
niego oszukany i uważam, że miałem (i może nadal mam) do tego prawo.

ale oczywi¶cie rozumiesz, że "ten kto kradnie" to "złodziej", "ten kto morduje" to "morderca", a je¶li "preclowicz oszukał preclowicza" oraz "zostałem oszukany przez X" to odpowiedni rzeczownik to "oszust"? wybacz, ale pomiędzy "czuję się oszukany" a "zostałem oszukany" jest różnica taka jak pomiędzy opisaniem własnego wrażenia a stwierdzeniem faktu co do którego nie ma w±tpliwo¶ci.

[...]

oczywi¶cie, że nie jest spoko, i w sytuacji jak powyżej zgłaszam to na policję. nie wiem dlaczego dziwi cię taka sugestia aby¶ zrobił to samo je¶li tak czujesz.

Ja nie. Zakładam, że jeżeli kto¶ rozpoczyna działalno¶ć
komercyjn±, to z pełnymi konsekwencjami.

ty ustalasz te konsekwencje? do czego jeszcze mógłby¶ się posun±ć i napisać potem, że "takie s± konsekwencje"? pytam poważnie, bo do tej pory dla mnie konsekwencje prowadzenia działalno¶ci były okre¶lone przez prawo.

[...]

nikt raczej nie kwestionuje tego, że był to sposób skuteczny. postrzegasz ¶wiat jak postrzegasz, ale chyba nie wymagasz od innych poklasku w tej sprawie. w moim przekonaniu twój sposób był niskich lotów, emocjonalny, i jak do tej pory jedyny tego typu. innymi słowy nie zgadzam się z tak± form± jak± przedstawiłe¶ publicznie i publicznie przeciw temu zabrałem głos.

[...]

może zdecyduj się co czujesz. najpierw jeste¶ wzburzony, póĽniej przepraszasz i piszesz, że nie było twoj± intencj± naruszenie jego wiarygodno¶ci, pierwszy post zostaje anulowany, a kiedy krytykuję formę twojego publicznego obwieszczenia kiedy stwierdzasz "jak preclowicz oszukał preclowicza" oraz że "zostałem oszukany przez X" to wła¶ciwie okazuje się, że masz w dupie jego wiarygodno¶ć.

czy ty w ogóle jeste¶ wiarygodny w tym co piszesz, przed czym ewentualnie chcesz przestrzec innych lub zwrócić uwagę na -- twoim zdaniem -- zaistniałe oszustwo, kiedy z kolejnym postem odwołujesz to co napisałe¶ wcze¶niej?

i raczej nie byłe¶ w żadnym momencie miły. w±tpię aby ktokolwiek odniósł wrażenie jaki to jeste¶ dobroduszny i sympatyczny.

I na koniec. Ja do Maćka nie mam żalu, on do mnie też. Chciałe¶ wyrazić
swoje negatywne zdanie na mój temat, trzeba było zrobić to wczoraj. Teraz to
przysłowiowe wpieprzanie się miedzy wódkę i zak±skę.

nie znam cię, to nie jest zdanie na twój temat. to jest zdanie przeciwko folgowaniu publicznemu głoszeniu objawionych własnych wyroków, które maj±c solidne podstawy prawne, w twoim wykonaniu z prawem nie maj± nic wspólnego.

uważasz, że post±piłe¶ słusznie? OK! a ja uważam, że nie.

geos

Data: 2010-06-10 20:10:19
Autor: kml
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA?NIENIA)

Użytkownik "Paweł Majewski" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hur8fn$uve$1news.onet.pl...

[...]

Daj znać jak się sprawa zakończy - oby pozytywnie :)

Data: 2010-06-10 21:40:06
Autor: czarny_kruk
[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza (WYJA?NIENIA)
Witam,

najmocniej przepraszam zainteresowanych z powodu opoznienia. Z tego co uslyszalem dzis przez telefon Pawel Majewski zaakceptowal wyjasniania, przeprosil za byc moze zbyt mocne slowa tu napisane (o ktorych przypadkiem dowiedzialem sie podczas rozmowy z nim oraz zobowiazal sie odkrecic to co napisal.
Firma nie zostala takze wyrejestrowana. Nie planuje takze zadnego przekretu.

Pozostalym nabywcom postaram sie wyjasnic sytuacje podobnie i odpowiedziec na zalegle emaile, czego nie moglem uczynic wczesniej. Postaram sie takze w miare mozliwosci opoznienie zrekompensowac.

Odnosnie opoznienia: po doswiadczeniach z poprzednia lampa liczylem, ze majac 99% czesci (brakowalo trytu) do wykonania lampy moge zobowiazac sie, ze w ciagu 21 dni je uda sie rozeslac. Niestety jak sie okazalo nie udalo sie tego zrobic.

Po wysylce pieciu gotowych kompletow lamp i po zmontowaniu kolejnych okazalo sie, iz cala partia posiada drobna, ale istotna wade, ktora skutkuje blokowaniem sie metalowego (tytanowego) przycisku w lampie oraz nie do konca tez mozliwosc skrecenia lampki.
Niestety wady tej (z racji wewnetrzego podfrezowania na koncu gwintu w srodku obudowy) nie da rady naprawic w ciagu kilku godzin. Konieczne bylo wykonanie od nowa tylnej zakretki CNC, jej poanodowanie, naniesienie laserunku. Do dnia wczorajszego udalo sie to zalatwic (w okolo 2,5tygodnia).

Niestety do zdarzenia powyzej doszlo kolejne w postaci braku kontaktu ze   mna przez firmowy adres emailowy, do ktorego wg providera zostal przejety dostep (brak mozliwosci zalogowania sie, sciagania poczty, odpowiadania). Przez ostatnich 10dni musialem udowadniac, ze to ja jestem wlascicielem tego konta, aby moc odzyskac dostep.

ps. Tak jak napisalem postaram sie odpowiedziec na wszystkie emaile, z racji ze jest tego b.duzo na wszelki wypadek na stronie glownej www.lumont.pl juz napisalem jak sprawy wygladaja.

[Raven2]-czyli, jak preclowicz oszukał preclowicza