czyli zaplaca podatnicy ?

Data: 2011-09-27 16:47:34
Autor: savage
czyli zaplaca podatnicy ?
Data: 2011-09-27 16:48:57
Autor: .
czyli zaplaca podatnicy ?
Dnia Tue, 27 Sep 2011 16:47:34 +0200, savage napisał(a):

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/aktualnosci/news/psl-chce-umorzenia-czesci-dlugu-reszte-na-raty,1700322,7386

co ja dobry wujek jestem, żeby wypracowywać podatki na takie umorzenia?

Jeżeli PiS wygra te wybory to umorzy dług publiczny! ;))))

Dominik

Data: 2011-09-27 19:07:20
Autor: He®Sk
czyli zaplaca podatnicy ?
On Tue, 27 Sep 2011 16:47:34 +0200, savage <severinus@o2.pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/aktualnosci/news/psl-chce-umorzenia-czesci-dlugu-reszte-na-raty,1700322,7386

co ja dobry wujek jestem, żeby wypracowywać podatki na takie umorzenia?

 placic! placic! q...wa placic! zadnego umarzania.  czas by psl poszedl z torbami za burte polityki.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

czyli zaplaca podatnicy ?