czym czyscic aluminium

Data: 2017-05-14 14:52:26
Autor: dagon0@vp.pl
czym czyscic aluminium
W dniu niedziela, 14 maja 2017 23:30:27 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
Troche offtopicznie, ale...
Mam stara Zorke 2s. Wyglada juz nieco wiekowo. Czym mozna przeczyscic aluminiowe elementy? Znaczy gore i obiektyw?
-- TA

To nie jest aluminium, tylko chromowany mosiądz. Jakiego typu są zabrudzenia?
Pozdrawiam Marcin

Data: 2017-05-15 00:44:54
Autor: Titus Atomicus
czym czyscic aluminium
In article <d923a5df-490b-4e91-a53a-56d2202aae90@googlegroups.com>,
 "dagon0@vp.pl" <dagon0@vp.pl> wrote:

> [...]

To nie jest aluminium, tylko chromowany mosiądz.
Jestes pewien?
A obiektyw (jupiter 8)?

Jakiego typu są zabrudzenia?
No, nie wyglada to tak, jak w katalogach.
:-)
--
TA

Data: 2017-05-16 14:39:55
Autor: dagon0@vp.pl
czym czyscic aluminium
W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 00:44:50 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <d923a5df-490b-4e91-a53a-56d2202aae90@googlegroups.com>,

> To nie jest aluminium, tylko chromowany mosiądz. Jestes pewien?

Tak, jestem. Gdzieś po trzeciej setce tego typu w rękach nabiera się takowej pewności.

A obiektyw (jupiter 8)?

Korpus aluminiowy

>Jakiego typu są zabrudzenia?
No, nie wyglada to tak, jak w katalogach.
:-)

Niewiele napisałeś.
Ale podpowiem że katalogi były mocno retuszowane ;-)
Pozdrawiam Marcin

Data: 2017-05-15 10:31:35
Autor: Uncle Pete
czym czyscic aluminium
To nie jest aluminium, tylko chromowany mosiądz. Jakiego typu są zabrudzenia?
Pozdrawiam Marcin

Obiektyw ma jak najbardziej aluminiowy.

czym czyscic aluminium