czym czyścić nadkola od wewnątrz?

Data: 2009-11-02 16:07:25
Autor: krzysiek82
czym czyścić nadkola od wewnątrz?
witajcie
właśnie jestem na etapie rozbierania cieniasa, umyłem nadkola myjką ciśnieniową ale nie wszystko schodzi (stary brud itp) nie chce używać szczotki bo nie ma tam korozji i to będą nieliczne elementy tego auta które nie będą piaskowane. Był w necie jakiś filmik jak przygotowywują auto do sprzedaży i perfekcyjnie wyczyścili tam nadkola. Tylko jakiego środka użyli? Zależy mi na jakimś który dobrze wyczyści a nie uszkodzi lakieru.

--
krzysiek82

czym czyścić nadkola od wewnątrz?