czym dla was jest skandal ?

Data: 2009-06-27 15:24:46
Autor: aprecjator/BP/
czym dla was jest skandal ?
http://wiadomosci.onet.pl/1998061,12,item.html
bo dla mnie skandalem jest zrobienie Kupy w gacie w tramwaju a tutaj mamy obraz typowego żydowskiego oszusta i złodzieja i chama.
ładny mi skandal, taki skandalik , w sumie to nic się nie stało, to polacy mu ukradli te pieniądze, i żydów też spaliliśmy w auschwitz.

Data: 2009-06-27 17:29:00
Autor: Tzva Adonai
czym dla was jest skandal ?
oszusta

Moim zdaniem Madoff jest uczciwym biznesmenem, potraktowanym w charakterze kozła
ofiarnego, przytaczałem zresztą wiele argumentów na poparcie tej tezy, również
tu na grupie.. Z wyrokiem sądu można się zgadzać lub nie...

Data: 2009-06-27 18:58:59
Autor: Ensitherum
czym dla was jest skandal ?
Moim zdaniem Madoff jest uczciwym biznesmenem, potraktowanym w charakterze kozła
ofiarnego, przytaczałem zresztą wiele argumentów na poparcie tej tezy, również

spróbuj wytłumaczyć to Żydom których wydymał na wiele mld $ :)

Data: 2009-06-27 20:05:05
Autor: konserwator
czym dla was jest skandal ?

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg

no!
koziol to on faktycznie jest!