czym doczyścić felgi aluminiowe?

Data: 2014-04-03 11:31:19
Autor: Yogi\(n\)
czym doczyścić felgi aluminiowe?
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:533cf523$0$2370$65785112news.neostrada.pl...
witam
w spadku po dziadku dostałem felgi aluminiowe. Z zewnątrz wyglądają całkiem ładnie, wiadro wody, szczota i juz się błyszczą. ale od środka - tragedia. cała wewnętrzna część obręczy i wnętrze ramion o skomplikowanym kształcie, sa zawalone jakąś ciemnoszarą substancją. wygląda to jak tłuste błoto, ale woda tego nie rusza. Nawet 24 godziny pod wodą nie polepszyły sytuacji. benzyna, aceton, substancja do usuwania powłok lakierniczych - też nie dają rady. Czym są te zabrudzenia? Skąd się wzięły? Błoto - napewno nie. resztki klocków hamulcowych? resztki opon? Da się to usunąć szczotką drucianą na wiertarce, ale boję się ze zniszcze obręcz, a z ramion(takie wgłębienia mają) i tak nie wydłubie syfu.
Czy macie jakieś sposoby na oczyszczenie felg od wewnątrz?

Kupiłem żonie takie stalówki w zeszłym roku -(w całkiem niezłym stanie, komplet 300 zeta z przesyłką) - ale od środka zasyfione tak, że strach było brać do ręki. Pomógł preparat do czyszczenia piekarników z lidla za 5,99 a potem myjka ciśnieniowa.
Też mnie zastanawia, co tak mogło zasyfić, ale nie mam pojęcia. Może to takie zabezpieczenie antykorozyjne?

--
Yogi(n)

Data: 2014-04-03 21:00:11
Autor: ToMasz
czym doczyścić felgi aluminiowe?
tego syfu jest dużo, a ja bym chciał jakoś zabezpieczyć felgi, może lakierem jakims, i nie lakierować brudu.

myjka nie działa. ON też nie, gorąca para (strasznie nie wydajne mycie parą aluminium) też nie.

 Pomógł preparat do czyszczenia piekarników z lidla za

dzięki, spróbuje.
ToMasz

czym doczyścić felgi aluminiowe?