czym domyć samochód

Data: 2010-04-24 12:38:57
Autor: Adam Szewczak
czym domyć samochód

Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd2c8b3$0$2591$65785112news.neostrada.pl...
Nadeszła pora na remont dróg: jedzie sobie drogą beczkowóz i pracownik grubą rurą rzyga na dziury nakieś ścierwo, zmielony asfalt czy coś w tym stylu. Efekt: samochód mam - za przeproszeniem - upierdolony czarnymi ciapkami, najbardziej agresywny program na myjni sobie z tym nie radzi, sam też próbowałem to myć, bezskutecznie, a codziennie muszę tą drogą jechać kilkanaście km. Czy ktoś potrafi wspomóc dobrą radą?

Pozdrawiam!

    Pasta lekko scierna, np Tempo, mnie pomoglo.

P.S. to jest najgorszy remont jaki moze byc, bo to scierwo roznosi sie na oponach i potem sa jeszcze wieksze wyrwy jak byly. A na plaskim odklada sie w gore ;P

PZDr
Adam

Data: 2010-04-24 13:02:24
Autor: J.F.
czym domyć samochód
On Sat, 24 Apr 2010 12:38:57 +0200,  Adam Szewczak wrote:
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości
Nadeszła pora na remont dróg: jedzie sobie drogą beczkowóz i pracownik grubą rurą rzyga na dziury nakieś ścierwo, zmielony asfalt czy coś w tym stylu.

Byc moze to jest to co zasadniczo powinno byc - grys kamienny pokryty
asfaltem.

P.S. to jest najgorszy remont jaki moze byc, bo to scierwo roznosi sie na oponach i potem sa jeszcze wieksze wyrwy jak byly. A na plaskim odklada sie w gore ;P

Przyznaje racje - to juz chyba lepiej smoly z wiadra nalac i udeptac
gumiakiem, niz tymi kamykami zarzucac okolice.

Ale skoro ktos zrobil taka wielka maszyne .. gdzies na swiecie chyba
sa z tego zadowoleni ?

J.

czym domyć samochód