czym domyć samochód

Data: 2010-04-24 12:58:50
Autor: J.F.
czym domyć samochód
On Sat, 24 Apr 2010 12:32:11 +0200,  M1SLQ wrote:
Nadeszła pora na remont dróg: jedzie sobie drogą beczkowóz i pracownik grubą rurą rzyga na dziury nakieś ścierwo, zmielony asfalt czy coś w tym stylu. Efekt: samochód mam - za przeproszeniem - upierdolony czarnymi ciapkami, najbardziej agresywny program na myjni sobie z tym nie radzi, sam też próbowałem to myć, bezskutecznie, a codziennie muszę tą drogą jechać kilkanaście km. Czy ktoś potrafi wspomóc dobrą radą?

Maslo juz probowales ? J.

czym domyć samochód