czym domyć samochód

Data: 2010-04-24 14:07:22
Autor: Jacek
czym domyć samochód
1. Poczytaj archiwum, bo było "milion" razy.
2. Wyczyść czymkolwiek, co rozpuszcza smołę a nie rozpuszcza lakieru np. benzyna ekstrakcyjna, rozpuszczalnik do farb ftalowych (ale tu bym uważał, bo czasem zawiera ksylen), olej napędowy też może być oraz wynalazki babci Wandzi np. wspomniane masło, chociaż osobiście brzydzi mnie "czyszczenie" masłem, smalcem, margaryną....fuj. Potem i tak trzeba użyć rozpuszczalnika, albo czekać, aż smród sam sie wywietrzy.
Jacek

czym domyć samochód