czym jest przychod?

Data: 2014-03-01 08:58:33
Autor: Gotfryd Smolik news
czym jest przychod?
On Fri, 28 Feb 2014, createmodeon wrote:

witam,
wypelniam poraz pierwszy pit11 i ostatni.
mam pytanie czy w polu Przychod ze stosunku pracy mam wpisac kwote totalna brutto

  To jest właśnie przychód.
  Z "totalnie brutto" można by się kłócić ;) (skoro istnieją wydatki nie
wykazywane w ogóle po stronie pracownika, tzw "składki pracodawcy")

[...]
czy jest to [...] (rozumiem jako kwote do opodatkowania po odjeciu kosztow uzyskania).

  A to jest dochód (ściślej, "dochód do opodatkowania", bo nie tylko koszty
są odjęte, ale również kwoty odliczeń od podstawy opodatkowania)

Grzebie po instrukcjach i wszedzie jest tak napisane zeby nie byc pewnym rozwiazania.

  Poszukaj definicji słowa "dochód" :) (wyjdzie czym różni się od
przychodu i rozjaśni sytuację)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-01 04:20:02
Autor: createmodeon
czym jest przychod?
W dniu sobota, 1 marca 2014 08:58:33 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

  To jest właśnie przychód.

  Z "totalnie brutto" można by się kłócić ;) (skoro istnieją wydatki nie

wykazywane w ogóle po stronie pracownika, tzw "składki pracodawcy")

super!

czym jest przychod?