czym konserwować/czyścić skore / alcantare?

Data: 2010-02-20 15:24:00
Autor: Bartek
czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara?
cos co czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)

co polecacie, jak tego skutcznie uzyc itp?

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-20 07:38:48
Autor: tadek

http://lederzentrum.pl/

Data: 2010-02-21 02:18:42
Autor: Bartek
czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
Uzytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:c030b3c5-97d8-4267-83ed-f27159d328ac15g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

fajne porady, ale same srodki dosc drogie. nie mowie nie, ale alternatywe chetnie przyjme.

cos co jest opisane jako ewidentnie do czyszczenia alcantary to np ten sonax:
http://www.agloprima.com.pl/sklepnowy/index.php?products=product&prod_id=73

pierwszy wynik z googla, sa tez na alledrogo.

mozna zaryzykowac.

Data: 2010-02-20 17:11:25
Autor: Filip KK
W dniu 2010-02-20 15:24, Bartek pisze:

czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara?
cos co czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)

co polecacie, jak tego skutcznie uzyc itp?

Tylko i wyłącznie oliwa z oliwek.
Polecam, efekt piorunująco-zaskakujący...

Data: 2010-02-20 21:08:15
Autor: ..:maniek:..
czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
Tylko i wyłącznie oliwa z oliwek.
Polecam, efekt piorunująco-zaskakujący...

a po czasie nie robi sie to maziste i klejace? powaznie pytam bo podobnie wyglada po jakism czasie butelka po oliwie z oliwek :)
Ja co konserwacji i czyszczenia skory uzywam chusteczek takich do pupci niemowlaka z reala za pare zl :-) czysci dosc dobrze, konserwuje znakomicie :-)

pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

Data: 2010-02-21 01:35:22
Autor: Filip KK
W dniu 2010-02-20 21:08, ..:maniek:.. pisze:

a po czasie nie robi sie to maziste i klejace? powaznie pytam bo podobnie
wyglada po jakism czasie butelka po oliwie z oliwek :)

Nie. Jest to jedyny i najskuteczniejszy sposób na konserwowanie skóry. Naturalna oliwa z oliwek. Wszystkie preparaty konserwujące są na bazie oliwy (te lepsze) albo silikonu syntetycznego (te gorsze).
Kobiety używają oliwy z oliwek do konserwowania paznokci, wlewają do miseczki (podgrzewają olej) i maczają na ileś czasu paznokcie w tym, ponoć znakomicie wpływa na płytkę paznokcia. Oliwa ma wiele różnych zastosowań. Niektórzy czyszczą i konserwują skórę oliwką dla dzieci johnson&johnson ale lepiej jest użyć naturalnej oliwy z oliwek.

Data: 2010-02-24 08:05:56
Autor: Michał Gut
[...]

ok:) a jak mam kierownice obszyta skora to tak na glupa to przetrzec zaolejona szmatka i od razu wytrzec do sucha czy naciapciac oleju i czekac i dopiero potem wycierac? jezdzenie z naoliwiona fajera raczej bylo by oryginalne;P
sir

Data: 2010-02-25 00:07:06
Autor: muzycom
czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
On 24 Lut, 08:05, "Micha  Gut"
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:

> Nie. Jest to jedyny i najskuteczniejszy spos b na konserwowanie sk ry.
> Naturalna oliwa z oliwek. Wszystkie preparaty konserwuj ce s na bazie
> oliwy (te lepsze) albo silikonu syntetycznego (te gorsze).

Witam, renowacją skór zajmuje się na co dzień. Większość uszkodzeń
jakie widzę w autach to wytarcia. Jak oliwa z oliwek ma przed tym
chronić?
Są środki konserwujące na polimerach, które tworzą powłokę ochronną.
Skóra od strony lica bardzo słabo przyjmuje tłuszcze.
Dobre środki do skóry  z oliwa z oliwek nie mają nic wspólnego.
Z silikonem syntetycznym się zgodzę.

[...]

To samo kierownica. Wytarcia wytarcia i jeszcze raz wytarcia.
Do tego nie możesz używać środków, które zwiększają poślizg.

Pozdrawiam
Łukasz Lederzentrum

Data: 2010-02-25 00:07:38
Autor: muzycom

Data: 2010-02-25 00:18:08
Autor: muzycom
> [...]

> Naturalna oliwa z oliwek. Wszystkie preparaty konserwuj ce s na bazie
> oliwy (te lepsze) albo silikonu syntetycznego (te gorsze).

Na co dzień zajmuje się renowacją skóry. Większość uszkodzeń jakie
widzę to wytarcia w farbie.
Jak przed tego typu uszkodzeniami ma uchronić oliwa z oliwek?
Potrzeba dobrego środka konserwującego do skóry na bazie polimeru.
Warstwę tego wykończenia użytkuje się na co dzień.
Dobre środki do skóry z oliwą z oliwek nie wiele mają wspólnego.
Co to silikonu w tanich środkach, to się zgodzę.

[...]

Kierownica to samo. Wytarcia i jeszcze raz wytarcia. Do kierownicy nie

Data: 2010-02-25 00:18:29
Autor: muzycom

Data: 2010-02-25 00:23:51
Autor: muzycom

Data: 2010-02-25 00:24:37
Autor: muzycom

Data: 2010-02-25 00:31:19
Autor: muzycom

Data: 2010-02-21 02:21:53
Autor: Bartek
Użytkownik "..:maniek:.." <marian20@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlpffd$4nk$1news.onet.pl...
[...]

o! rewelacja;) jakies konkretne nazwy pamietasz? bo w naszych czasach pewnie tych do pupci niemowlaka jest pincet, nieznam sie, moze sa z roznym skladem?:)

Data: 2010-02-21 02:20:04
Autor: Bartek
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hlp1k7$o2n$1news.task.gda.pl...
[...]

serio piszesz?:)
ale jak, jak tego uzyc? rozumiem ze to do elementow licowych, czy tam gladkiej skory. do alcantary raczej niebardzo;)

Data: 2010-02-21 08:14:13
Autor: to
Bartek wrote:

czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara? cos co
czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)

co polecacie,

Mocz nietoperza zebrany w jaskini podczas pełni księżyca...

jak tego skutcznie uzyc itp?

Wsmarować...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 12:20:30
Autor: Bartek
czym konserwowaa/czy?cia skore / alcantare?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b80eb55$1news.home.net.pl...
Bartek wrote:

[...]

to może działać, ale ne trzeba posypywać mokrą trawą?
wybierzesz sie zemną na zbiory w najblizszym casie, bo widzę że raczej wiesz oco chodzi?:)

Data: 2010-02-21 11:48:43
Autor: to
czym konserwowaa/czy?cia skore / alcantare?
Bartek wrote:

to moÂże dziaÂłaĂŚ, ale ne trzeba posypywaĂŚ mokrÂą trawÂą?

Ale co/kogo posypywać? Tapicerkę czy nietoperza?

wybierzesz sie zemnÂą na zbiory w najblizszym casie, bo widzĂŞ Âże raczej wiesz oco chodzi?:)

Ja mam welur i konserwuję go gołębią kaką...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 10:41:11
Autor: Seba
Dnia Sat, 20 Feb 2010 15:24:00 +0100, Bartek napisał(a):

czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara?

Alcanatarę po prostu odkurzam, a skórę traktuję chusteczkami dla
niemowląt (bodajże firmy Nivea) - działają szybko i skutecznie.

 --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-02-22 12:08:48
Autor: Bartek
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:131yrojsy9bjv$.1ret1wymaylan.dlg40tude.net...
[...]

dzieki!:)
inne chusteczki niż te co opisales, pewnie tez sie sprawdza?:)

Data: 2010-02-22 12:15:04
Autor: Seba
Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:08:48 +0100, Bartek napisał(a):

inne chusteczki niż te co opisales, pewnie tez sie sprawdza?:)

Oczywiście. To co znajdziesz w tym asortymencie, w jakimkolwiek markecie
będzie okiej.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

czym konserwować/czyścić skore / alcantare?