czym konserwować/czyścić skore / alcantare?

Data: 2010-02-21 08:14:13
Autor: to
czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
Bartek wrote:

czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara? cos co
czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)

co polecacie,

Mocz nietoperza zebrany w jaskini podczas pełni księżyca...

jak tego skutcznie uzyc itp?

Wsmarować...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 12:20:30
Autor: Bartek
czym konserwowaa/czy?cia skore / alcantare?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b80eb55$1news.home.net.pl...
Bartek wrote:

[...]

to może działać, ale ne trzeba posypywać mokrą trawą?
wybierzesz sie zemną na zbiory w najblizszym casie, bo widzę że raczej wiesz oco chodzi?:)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-21 11:48:43
Autor: to
czym konserwowaa/czy?cia skore / alcantare?
Bartek wrote:

to moÂże dziaÂłaĂŚ, ale ne trzeba posypywaĂŚ mokrÂą trawÂą?

Ale co/kogo posypywać? Tapicerkę czy nietoperza?

wybierzesz sie zemnÂą na zbiory w najblizszym casie, bo widzĂŞ Âże raczej wiesz oco chodzi?:)

Ja mam welur i konserwuję go gołębią kaką...

--
cokolwiek

czym konserwować/czyścić skore / alcantare?