czym mocno wygłuszyć stare auto?

Data: 2011-05-10 21:44:07
Autor: Alexy
czym mocno wygłuszyć stare auto?
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:iqc2td$hot$1news.onet.pl...

Tak sie ostatnio zastanawialem, czym moznaby wygluszyc moje stare Audi 100 C4 (nie chodzi o jakies profesjonalne narzedzia, pianki, itp - tylko koniecznie domowymi sposobami). Samochod na pewno wiele przeszedl (czyt. - nie wiem z ilu jest zlozony) wiec z oryginalnych wygluszen raczej niewiele zostalo, jestem wybredny i chcialbym miec ciszej ;)
Rozwazania moje sa czysto zabawowe, moze z nudow jak jakies dobre sie znajdzie to jakis pomysl wciele w zycie. Na razie przyszlo mi do glowy zasikanie pianka niskorozprezna wszelkich przestrzeni miedzy blotnikami a komora silnika. Do tego moze obłożenie natluszczona folia i zasikanie nieruchomych elementow pod maska. Problem jest z drzwiami. O ile w tylnych szyby nie musza sie otwierac, bo z tylu nie jezdze, o tyle w przednich chcialbym zostawic ta mozliwosc ;) Ta sama operacja w bagazniku - miedzy boczki a blachy pianka niskorozprezna.
Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

Może beton wymieszany z trocinami? :)

czym mocno wygłuszyć stare auto?