czym mocno wygłuszyć stare auto?

Data: 2011-05-12 23:19:30
Autor: scob
czym mocno wygłuszyć stare auto?
W dniu 2011-05-10 21:15, venioo pisze:
Tak sie ostatnio zastanawialem, czym moznaby wygluszyc moje stare Audi
100 C4 (nie chodzi o jakies profesjonalne narzedzia, pianki, itp - tylko
koniecznie domowymi sposobami). Samochod na pewno wiele przeszedl (czyt.
- nie wiem z ilu jest zlozony) wiec z oryginalnych wygluszen raczej
niewiele zostalo, jestem wybredny i chcialbym miec ciszej ;)
Rozwazania moje sa czysto zabawowe, moze z nudow jak jakies dobre sie
znajdzie to jakis pomysl wciele w zycie. Na razie przyszlo mi do glowy
zasikanie pianka niskorozprezna wszelkich przestrzeni miedzy blotnikami
a komora silnika. Do tego moze obłożenie natluszczona folia i zasikanie
nieruchomych elementow pod maska. Problem jest z drzwiami. O ile w
tylnych szyby nie musza sie otwierac, bo z tylu nie jezdze, o tyle w
przednich chcialbym zostawic ta mozliwosc ;) Ta sama operacja w
bagazniku - miedzy boczki a blachy pianka niskorozprezna.
Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

ja się tylko (ponownie w ciągu ostatniego miesiąca) spytam: po chuj?
C4 jest dobrze wyciszone: mata filcowa na grodzi, maty na plastikach wewnątrz konsoli, mgube maty na podłodze i pod maską, wykładzina bitumiczna do połowy wysokości drzwi.. i taki standard wygłuszenia był do B4 i C4, później zaczęły się oszczędności..

Data: 2011-05-13 17:28:53
Autor: venioo

bo tak jak napisalem powyzej:

> [...]

Myslisz, ze cos z elementow ktore wymieniles sie u mnie zachowaly? Bo ja po poziomie halasu we wnetrzu smiem watpic.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-13 20:38:30
Autor: scob
W dniu 2011-05-13 17:28, venioo pisze:
> [...]

Myslisz, ze cos z elementow ktore wymieniles sie u mnie zachowaly? Bo ja
po poziomie halasu we wnetrzu smiem watpic.

hmm ;> ok.. to ja bym, próbował wypruć ile się da (o ile suche) gdzieś na szrocie.. chyba :)

Data: 2011-05-15 00:58:39
Autor: scob
> [...]

Myslisz, ze cos z elementow ktore wymieniles sie u mnie zachowaly? Bo ja
po poziomie halasu we wnetrzu smiem watpic.

bitex w sprayu?

czym mocno wygłuszyć stare auto?