czym odkręcic to ustrojstwo?

Data: 2009-11-10 10:12:40
Autor: Danny
czym odkręcic to ustrojstwo?
Dnia Tue, 10 Nov 2009 00:48:50 -0800 (PST), Mamut napisał(a):

Jednak nic to nie daje. Jak
widac nakretki są tak skonstruowane że łatwo sie je dokreca, jednak
odkrecic nie idzie poniewaz są zaokrąglone w kierunku odkrecania.

raczej te nakrętki są dodatkowo wbite w płytę - więc nie bardzo się daje
nimi kręcić - na pewno śruba w środku nie jest na imbus czy inny wynalazek?
pokazałeś fotki z jednej strony? może malutkim przecinaczkiem zrobić
nacięcie na śrubie i wykręcić śrubokrętem?

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2009-11-10 01:22:59
Autor: Mamut
czym odkręcic to ustrojstwo?
masz racje, nakretki są dodatkowo zabezpieczone przed obracaniem, są
wbite w plyte. tutaj zrobilem foto nakretki którą wyjąłem z drugiej
strony łóżka, tam gdzie mam je przekrecic:
http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1010178.jpg

Skoro naroznik jest specjalnie przystosowany do zmiany orientacji to
po cholere stosują takie dziwne śruby?

Nie da sie naciac ani wbić czegokolwiek tam bo sruba z obu stron
schowana jest na jakies 5-6mm a otworek jak widac malutki.

czym odkręcic to ustrojstwo?