czym odkręcic to ustrojstwo?

Data: 2009-11-10 10:26:46
Autor: Konrad N.S.
czym odkręcic to ustrojstwo?
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:884a95e2-8b52-40fb-9033-3e17befcc19537g2000yqm.googlegroups.com...

http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1010160.jpg
http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1010164.jpg
http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1010166.jpg
http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1010167.jpg

pokaż zdjęcia drugiej strony, drugiego końca.

Data: 2009-11-10 01:32:11
Autor: Mamut
czym odkręcic to ustrojstwo?

pokaż zdjęcia drugiej strony, drugiego końca.

sa identyczne dlatego nie pokazałem.

Data: 2009-11-10 01:55:12
Autor: Mamut
czym odkręcic to ustrojstwo?
zostaje mi tylko przewiercenie tego minimalnie mniejszym wierłem. Z
drugiej storny łozka wkrece juz normalne śruby.

Data: 2009-11-10 10:55:05
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:251bea3c-81fa-429e-b241-0b5ab5eb6324j19g2000yqk.googlegroups.com...

pokaż zdjęcia drugiej strony, drugiego końca.

sa identyczne dlatego nie pokazałem.

moja rada: siłowo - młotek, dłuto, obcęgi, podobne - i próbować zerwać nakrętki z jednej strony, lub podważyć i odgiąć skrzydełka nakrętek, by je odkręcić...

po "odwróceniu" naroznika spiąć ponownie części narożkina robiąc otwory w innym miejscu. spiąć innymi śrubami wygodniejszymi w użyciu (lub takimi samymi zakupionymi nowymi)

czym odkręcic to ustrojstwo?