[lakiernictwo] czym polerowac...

Data: 2009-05-04 23:43:45
Autor: Michał
[lakiernictwo] czym polerowac...
Witajcie,
jako że sezon do prac działkowych w pełni otwarty prośba do Was o
podpowiedź
czym można przepolerować kilkuletni samochód który ma drobne ryski od normalnego używania tj. głównie mycia na myjniach automatycznych itd.

a ja ma pytanie jeśłi chodzi o polerowanie, jak ten lakier jest zrobiony ?

-podkład
-kolor
-przeźroczyste

czy jakoś inaczej ?

jak jade paznokciem po lakierze i mi zostaje pod nim kolor to ktoś już za bardzo spolerował i zdarł przeźroczyste ? czy lakier zły ? czy jeszcze coś innnego.

pozdrawiam.

Data: 2009-05-05 08:30:26
Autor: bratPit[pr]
[...]

a to metallic czy zwykły akryl?
bo może być różnie, jeżeli metallic to tak jak napisałeś, akryle bywają różne, część jest zrobiona jako podkład i kolor ale są też np. w Hyundaiu podkład, kolor i bezbarwny mimo że nie jest to metallic,
brat

Data: 2009-05-05 22:07:11
Autor: Michał
> [...]

bo może być różnie, jeżeli metallic to tak jak napisałeś, akryle bywają różne, część jest zrobiona jako podkład i kolor ale są też np. w Hyundaiu podkład, kolor i bezbarwny mimo że nie jest to metallic,

zwykły,
czyli ktoś zdarł przeźroczyste a kolor jest już bardzo słaby ?

pozdrawiam.

Data: 2009-05-06 08:38:21
Autor: bratPit[pr]
[lakiernictwo] czym polerowac...

zwykły,
czyli ktoś zdarł przeźroczyste a kolor jest już bardzo słaby ?

nie, po prostu u Ciebie jest wykonanie lakieru jako podkład i kolor, bezbarwnego tam zapewne nie było,
brat

Data: 2009-05-06 09:38:34
Autor: JG
bratPit[pr] pisze:
nie, po prostu u Ciebie jest wykonanie lakieru jako podkład i kolor, bezbarwnego tam zapewne nie było,
Też tak obstawiam.
Żeby zdjąć bezbarwny, trzeba by się było nieźle postarać.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-06 21:01:49
Autor: Michał
bratPit[pr] pisze:
> nie, po prostu u Ciebie jest wykonanie lakieru jako podkład i kolor, > bezbarwnego tam zapewne nie było,
Też tak obstawiam.
Żeby zdjąć bezbarwny, trzeba by się było nieźle postarać.

czyli to nie tak że ktos zdarł bezbarwny i został kolor któy jest bardzo słaby i daje się paznokciem zdrapać, tylko lakier poprostu jest słaby i daje się paznokciem "zdrapać" ?

pozdrawiam.

Data: 2009-05-06 23:46:56
Autor: JG
  Michał pisze:
czyli to nie tak że ktos zdarł bezbarwny i został kolor któy jest bardzo słaby i daje się paznokciem zdrapać, tylko lakier poprostu jest słaby i daje się paznokciem "zdrapać" ?
Na mój gust niezależnie od powłoki bezbarwnego lakier bazowy powinien mimo wszystko być mocniejszy - może ktoś kiepsko polakierował element, jeśli było to robione później?

pozdrawiam,
JG

[lakiernictwo] czym polerowac...