[lakiernictwo] czym polerowac...

Data: 2009-05-05 10:32:00
Autor: JG
[lakiernictwo] czym polerowac...
bratPit[pr] pisze:
(...)
Co jednak użyć aby leciutko przepolerować samochód, G3 jest zbyt ścierna IMHO, czy mleczko G10 byłoby OK? a później woskowanie? Chodzi mi o uzyskanie efektu nowego lakieru - idealnej powierzchni ;-)
G10 jest przy ręcznym polerowaniu bardzo delikatna - prawie nie widać efektu, więc używam jej stosunkowo rzadko do usuwania drobnych rys.
Maszynowo powinno być ok, bo G3 to faktycznie już dosyć ostra pasta.
Tylko uważaj, żeby sobie lakieru nie spalić :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-05 13:03:56
Autor: bratPit[pr]
[...]

:-) spoko, ostrzegano mnie przed barankami że łatwo można coś zepsuć dlatego raczej trzymam się od nich z daleka i używam gąbek, poza tym farecla na swojej stronie pisze że optimum obrotów to ok 1800/min a ja jadę na ok 1000/min,
brat

[lakiernictwo] czym polerowac...