czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp

Data: 2011-02-21 20:35:59
Autor: Skylla
czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp
Witam,
przenosił ktoś wszystkie dane z jednego dysku na drugi większy w desktopie HP z preinstalowanym XP oraz oryginalną partycją odzyskiwania? Obawiam się, że po użyciu narzędzia typu DriveImage XML mogą pojawić się problemy z licencjami i odzyskiwaniem?
Mam racjÄ™?
S.

Data: 2011-02-21 21:32:30
Autor: Radosław Sokół
czym przenie?? dane na wi?kszy dysk w desktopie hp
W dniu 21.02.2011 20:35, Skylla pisze:
przenosił kto¶ wszystkie dane z jednego dysku na drugi większy w desktopie HP z preinstalowanym XP oraz oryginaln± partycj± odzyskiwania? Obawiam się, że po użyciu narzędzia typu DriveImage XML mog±
pojawić się problemy z licencjami i odzyskiwaniem?

Spróbuj gpartedem. Co prawda instalacji "przeno¶nych" nie
klonowałem, ale Windows przenosiłem z powiększaniem partycji
bez problemu.

PS. Temat na granicy NTG.
     Ustawiam FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-02-21 22:16:57
Autor: Michal Kawecki
czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp
Dnia Mon, 21 Feb 2011 20:35:59 +0100, Skylla napisał(a):

Witam,
przenosił kto¶ wszystkie dane z jednego dysku na drugi większy w desktopie HP z preinstalowanym XP oraz oryginaln± partycj± odzyskiwania? Obawiam się, że po użyciu narzędzia typu DriveImage XML mog± pojawić się problemy z licencjami i odzyskiwaniem?
Mam rację?
S.

Trudno powiedzieć, jak będzie z DIXML, ale po przekopiowaniu wszystkich
partycji przy pomocy BootIt http://www.terabyteunlimited.com, ustawieniu
partycji aktywnej, zapisaniu Std MBR i wyzerowaniu podpisu dysku, system
wstał.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmień px na pl/

Data: 2011-02-23 11:31:35
Autor: Latet
[...]

Robiłem to dziesi±tki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

latet

Data: 2011-02-26 20:17:41
Autor: Waldek
czym przenie?? dane na wi?kszy dysk w desktopie hp

Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ik2nm9$o8c$1inews.gazeta.pl...

Robiłem to dziesi±tki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master (Win7)

Pozdrawiam

Data: 2011-02-26 21:45:20
Autor: Latet
czym przenie?? dane na wi?kszy dysk w desktopie hp
U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master (Win7)

A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wyst±piło? Jak się objawiało?

Muszę u¶ci¶lić swoj± wcze¶niejsz± wypowiedĽ: robiłem przy pomocy BootIT obrazy partycji Win7 kilka razy, a pisz±c, że jeszcze nie próbowałem BootIT z Win7, miałem na my¶li przywracanie systemu z obrazu. Tego w przypadku WIn7 nie robiłem.

latet

Data: 2011-02-27 01:22:28
Autor: animka
W dniu 2011-02-26 21:45, Latet pisze:
U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master
(Win7)

A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się
objawiało?

Muszę uściślić swoją wcześniejszą wypowiedź: robiłem przy pomocy BootIT obrazy
partycji Win7 kilka razy, a pisząc, że jeszcze nie próbowałem BootIT z Win7,
miałem na myśli przywracanie systemu z obrazu. Tego w przypadku WIn7 nie
robiłem.

Integrowałeś może Win 7 z SP1 do Windows?
Ja zainstalowalam SP1 i szybko odinstalowałam. Kalibracji kolorów nie mam od czasu zainstalowania tej poprawki, odinstalowanie tez już nie pomogło,

--
animka

Data: 2011-02-28 22:40:49
Autor: Waldek
czym przenie?? dane na wi?kszy dysk w desktopie hp

Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ikbop5$6f3$1inews.gazeta.pl...
U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master (Win7)

A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wyst±piło? Jak się objawiało?

Pacjentem do klonowania partycji byl dysk ATA docelowym RAID 0 na dwóch SATA.
Pacjent z Win7 zawierał partycje pocz±tkow± dla bitlockera
BootIt w którym¶ momencie głupiał i sie wieszał ale juz dokładnie nie pamiętam
Nadmienie że wielokrotnie pod XP uzywałem go - znaczy BootIt- a, również do obsługi partycji na Raid i nie było problemu

Ale skoro jestes ciekawy szczegółów, to odgrzebałem swój w±tek z sierpnia na powyższy temat gdy zaczynałem przygode z W7
http://www.tinyurl.pl?YeR5ZkP2

Pozdrawiam

Data: 2011-03-01 00:42:21
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Wed, 23 Feb 2011 11:31:35 +0100, Latet napisał(a):

Robiłem to dziesi±tki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

Parę dni temu po raz pierwszy zawiódł mnie Acronis TrueImage - dysk z Lenovo
Z61E, którego cał± zawarto¶ć próbowałem przenie¶ć na nowy napęd. System po
przenosinach (XP Professional ENG SP3) nie wstawał, partycja recovery też
nie bardzo dawała się uruchomić. Przepchnięty CloneZill± podniósł się bez
pudła.

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi Ľle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp