czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp

Data: 2011-02-21 22:16:57
Autor: Michal Kawecki
czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp
Dnia Mon, 21 Feb 2011 20:35:59 +0100, Skylla napisał(a):

Witam,
przenosił ktoś wszystkie dane z jednego dysku na drugi większy w desktopie HP z preinstalowanym XP oraz oryginalną partycją odzyskiwania? Obawiam się, że po użyciu narzędzia typu DriveImage XML mogą pojawić się problemy z licencjami i odzyskiwaniem?
Mam rację?
S.

Trudno powiedzieć, jak będzie z DIXML, ale po przekopiowaniu wszystkich
partycji przy pomocy BootIt http://www.terabyteunlimited.com, ustawieniu
partycji aktywnej, zapisaniu Std MBR i wyzerowaniu podpisu dysku, system
wstał.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2011-02-23 11:31:35
Autor: Latet
czym przenie?? dane na wi?kszy dysk w desktopie hp
[...]

Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

latet

Data: 2011-02-26 20:17:41
Autor: Waldek

Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomości news:ik2nm9$o8c$1inews.gazeta.pl...

Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master (Win7)

Pozdrawiam

Data: 2011-02-26 21:45:20
Autor: Latet
czym przenie?? dane na wi?kszy dysk w desktopie hp
U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master (Win7)

A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się objawiało?

Muszę uściślić swoją wcześniejszą wypowiedź: robiłem przy pomocy BootIT obrazy partycji Win7 kilka razy, a pisząc, że jeszcze nie próbowałem BootIT z Win7, miałem na myśli przywracanie systemu z obrazu. Tego w przypadku WIn7 nie robiłem.

latet

Data: 2011-02-27 01:22:28
Autor: animka
W dniu 2011-02-26 21:45, Latet pisze:
[...]

Integrowałeś może Win 7 z SP1 do Windows?
Ja zainstalowalam SP1 i szybko odinstalowałam. Kalibracji kolorów nie mam od czasu zainstalowania tej poprawki, odinstalowanie tez już nie pomogło,

--
animka

Data: 2011-02-28 22:40:49
Autor: Waldek

Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomości news:ikbop5$6f3$1inews.gazeta.pl...
U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master (Win7)

A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się objawiało?

Pacjentem do klonowania partycji byl dysk ATA docelowym RAID 0 na dwóch SATA.
Pacjent z Win7 zawierał partycje początkową dla bitlockera
BootIt w którymś momencie głupiał i sie wieszał ale juz dokładnie nie pamiętam
Nadmienie że wielokrotnie pod XP uzywałem go - znaczy BootIt- a, również do obsługi partycji na Raid i nie było problemu

Ale skoro jestes ciekawy szczegółów, to odgrzebałem swój wątek z sierpnia na powyższy temat gdy zaczynałem przygode z W7
http://www.tinyurl.pl?YeR5ZkP2

Pozdrawiam

Data: 2011-03-01 00:42:21
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Wed, 23 Feb 2011 11:31:35 +0100, Latet napisał(a):

Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

Parę dni temu po raz pierwszy zawiódł mnie Acronis TrueImage - dysk z Lenovo
Z61E, którego całą zawartość próbowałem przenieść na nowy napęd. System po
przenosinach (XP Professional ENG SP3) nie wstawał, partycja recovery też
nie bardzo dawała się uruchomić. Przepchnięty CloneZillą podniósł się bez
pudła.

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

czym przenie??Ä? dane na wiÄ?kszy dysk w d esktopie hp