czym przykleić kabel do ściany?

Data: 2009-09-18 11:59:00
Autor: P.
czym przykleić kabel do ściany?
Witam
Czym przykleić kabel antenowy, w poziomie, jakies 2 m nad podłogą? Zalezy mi na kleju niebrudzącym ściany (najlepiej przezroczystym, rzadkim, coby go pędzelkiem rozprowadzić, szybko wiążącym)
Mocowanie uchwytów w ścianie raczej odpada. No chyba, że są jakieś wygodne rozwiązania. Ściana z betonu niestety,  i należąca do sąsiada (korytarz) więc nie chcę zbyt mocno ingerować.

pozdrawiam
P.

Data: 2009-09-16 12:07:15
Autor: Prawusek

"P." <grupydyskusyjne@op.pl> wrote in message
[...]

Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie. Inne - glutownica.

Data: 2009-09-18 12:13:58
Autor: P.
czym przykleić kabel do ściany?
Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie.

Mogę tylko po ścianie - jak już pisałem jest to korytarz - klatka schodowa.

pozdr.

Data: 2009-09-18 12:31:34
Autor: MaW

Użytkownik "P." <grupydyskusyjne@op.pl> napisał w wiadomości news:h8vmh7$li2$1news.onet.pl...
Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie.

Mogę tylko po ścianie - jak już pisałem jest to korytarz - klatka schodowa.

przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej http://www.otopr.pl/pr/pistolet-do-kleju-modeco-expert,art,288.html

MaW

Data: 2009-09-16 20:44:59
Autor: Prawusek
"MaW" <mariusz.wolek@poczta.onet.nospam.pl> wrote in message

> [...]
> schodowa.

przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej

Przy sztywnych, grubych i ciężkich kablach proponuję klej montażowy. Inna
sprawa - idiotoodporność - wtedy rurka metalowa na uchwytach umocowana na
kołkach, z kablem w środku.

Data: 2009-09-18 19:06:33
Autor: JacekG.
czym przykleić kabel do ściany?
przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej http://www.otopr.pl/pr/pistolet-do-kleju-modeco-expert,art,288.html

Nie polecam, glut z glutownicy jest dobry dla kabelka telefonicznego, antenowy jest za ciężki i za sztywny i jeszcze klejony na tynk (?), moim zdaniem raczej odpadnie. Lepszy będzie przezroczysty klej do styropianu lub coś z Tytana, tu radzę uważać aby był bezbarwny.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2009-09-18 12:48:37
Autor: Lisciasty
On 18 Wrz, 19:06, "JacekG." <sluc...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

Pzdr.
L.

Data: 2009-09-21 07:46:58
Autor: Kane
czym przykleić kabel do ściany?
Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

Kleiles i wisial rok/dwa/piec czy kleiles i po miesiacu przykrył go tynk ? ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-10-01 23:51:10
Autor: Lisciasty
On 21 Wrz, 07:46, "Kane" <k...@arymateya.pl> wrote:
>Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

Kleiles i wisial rok/dwa/piec czy kleiles i po miesiacu przykrył go tynk ?
;)

Gips konkretnie pokrył moje ewentualne partactwo :>

Pzdr.
L.

Data: 2009-09-26 11:15:59
Autor: ąćęłńóśźż
czym przykleić kabel do ściany?
Wykuj bruzdę w tynku,  zagipsuj i pomaluj.
Za mocowanie po wierzchu sąsiad by oberwał, dom to nie rafineria ani fabryka.
JaC

-- -- -

Mogę tylko po ścianie - jak już pisałem jest to korytarz - klatka schodowa.

Data: 2009-09-18 20:30:12
Autor: grzesiek
P. pisze:
[...]

Ja bym proponował takie małe plastikowe uchwyty, a jako że jest to ściana betonowa to konicznie z dołączonymi do nich hartowanymi gwoździkami. Nie gwarantuję 100% sukcesu ale można spróbować. Opakowanie takich uchwytów z gwoździami to koszt kilku PLN

pozdrawiam
grzesiek

Data: 2009-09-20 11:53:46
Autor: Piotrek
[...]

bedzie dzialac :)
daaawno temu tak mocowalem kable na klatkach schodowych w blokach i trzymalo sie pieknie :)
kable sieciowe a nie antenowe ale wielkiej roznicy nie ma, uchwyty mocno trzymaja i zamontowac jest latwo
zdecydowanie mniej roboty niz zabawa z klejem

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-09-28 17:41:22
Autor: Warcaby
[...]

No ale gwóźdź na beton? Choćby i hartowany?

pozdr.

Data: 2009-09-28 19:50:32
Autor: Piotrek
czym przykleić kabel do ściany?
No ale gwóźdź na beton? Choćby i hartowany?

jakos nie widzialem wielkiej roznicy.
bloki z wielkiej plyty, przybijalismy to na klatkach(sciany+sufity), piwnice itd itp.
bez jakis wielkich problemow

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-09-21 23:26:11
Autor: Kamikazee
P. pisze:
[...]

Kiedyś kleili mi skrętkę klejem z pistoletu ale odpadła razem z tynkiem po ok. 3 miesiącach, sam kupiłem takie małe plastikowe haczyki z gwoździem i sam poprawiłem i trzyma się nadal.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2009-10-03 00:58:19
Autor: Jackare
Użytkownik "P." <grupydyskusyjne@op.pl> napisał w wiadomości news:h8vll5$iqu$1news.onet.pl...
[...]

Klejem termicznym z pistoletu. Kropla na ścianę, przykładasz kabel przytrzymujesz i gotowe.
I tak punkt po punkcie. Klei się punktowo, tak co 20-30 cm. Trzeba mieć troszkę wprawy i troszkę więcej cierpliwości.
--
Jackare

czym przykleić kabel do ściany?