czym przykleić kabel głośnikowy do ściany

Data: 2012-06-26 08:43:49
Autor: Einstein
czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
W dniu 2012-06-25 23:53, jk pisze:
Witam,

potrzebuję przykleić kabel głośnikowy tak, żeby biegł po ścianie i po
suficie (podłoga odpada z wiadomych względów).

Czym to cholerstwo przykleić tak, żeby trzymało. Kleiłem na klej z
pistoletu (najtańszy pistolet i najtańszy klej z marketu budowlanego)
- trzymało maksymalnie pół roku. Potem kleiłem na taśmę dwustronną
montażową - trzymało dwa tygodnie.

Widziałem podobny temat na grupie kilka lat temu, ale może technologia
poszła do przodu i istnieje coś, czym mogę przykleić ten kabel - koszt
już nie gra roli (desperacja). Mocowanie na gwoździe odpada, bo strop
jest z żelbetu i musiałbym wywiercać otwory na wkręty, a przy domowym
sprzęcie jakim dysponuje to będzie koszmar i robota na tygodnie
(zakładając że dysponuję na ten cel średnio godziną dziennie po
powrocie z pracy).

Please help

Witam
Nie określiłeś przekroju przewodu, a to jednocześnie ma  wpływ na jego ciężar.

Pozdrawiam

czym przykleić kabel głośnikowy do ściany