czym przykleić kabel głośnikowy do ściany

Data: 2012-06-26 11:17:14
Autor: kogutek
czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
jk <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał(a):
Witam,

potrzebuj=EA przyklei=E6 kabel g=B3o=B6nikowy tak, =BFeby bieg=B3 po =B6cia=
nie i po
suficie (pod=B3oga odpada z wiadomych wzgl=EAd=F3w).

Czym to cholerstwo przyklei=E6 tak, =BFeby trzyma=B3o. Klei=B3em na klej z
pistoletu (najta=F1szy pistolet i najta=F1szy klej z marketu budowlanego)
- trzyma=B3o maksymalnie p=F3=B3 roku. Potem klei=B3em na ta=B6m=EA dwustro=
nn=B1
monta=BFow=B1 - trzyma=B3o dwa tygodnie.

Widzia=B3em podobny temat na grupie kilka lat temu, ale mo=BFe technologia
posz=B3a do przodu i istnieje co=B6, czym mog=EA przyklei=E6 ten kabel - ko=
szt
ju=BF nie gra roli (desperacja). Mocowanie na gwo=BCdzie odpada, bo strop
jest z =BFelbetu i musia=B3bym wywierca=E6 otwory na wkr=EAty, a przy domow=
ym
sprz=EAcie jakim dysponuje to b=EAdzie koszmar i robota na tygodnie
(zak=B3adaj=B1c =BFe dysponuj=EA na ten cel =B6rednio godzin=B1 dziennie po
powrocie z pracy).

Please help
Klej montażowy. Sprzedają w opakowaniach do pistoletu i w tubach. Lekko
bezowy, śmierdzi jak butapren. Jak przestrzegać przepisu umieszczonego na
opakowaniu to spokojnie wytrzyma.  --

Data: 2012-06-26 11:27:54
Autor: jk
On 26 Cze, 13:17, "kogutek" <sok_marchwi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Klej montażowy. Sprzedają w opakowaniach do pistoletu i w tubach. Lekko
bezowy, śmierdzi jak butapren. Jak przestrzegać przepisu umieszczonego na
opakowaniu to spokojnie wytrzyma.

A możesz podać nazwę? Wiem, że to trochę reklama, ale inaczej pewnie
nie trafię na właściwy.

Kabel jest taki zwykły od głośników, dwużyłowy. Dosyć cienki.

Data: 2012-06-27 00:55:49
Autor: nom

Użytkownik "jk" <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:46e1b466-bb9b-4c3e-bb5d-ab3941b1a1a5m3g2000vbl.googlegroups.com...
A możesz podać nazwę? Wiem, że to trochę reklama, ale inaczej pewnie
nie trafię na właściwy.

Klej do styropianu polimerowy
http://przemaluj.pl/1109_396.htm

Data: 2012-06-27 01:15:49
Autor: JK
On 27.06.2012 00:55, nom wrote:

[...]

Zakładasz, że kable są ze styropianu?

Data: 2012-06-28 17:21:13
Autor: nom

Użytkownik "JK" <jaka857@interia.pl> napisał w wiadomości news:jsdfr5$evp$1usenet.news.interia.pl...

Zakładasz, że kable są ze styropianu?

Zakładasz, że klej do styropianu klei tylko styropian? ;-)
Nazywa się do styropianu, bo w przeciwieństwie do innych klejów nie zawiera rozpuszczalników, które trawią styropian. Można nim kleić prawie wszystko do różnych podłoży (tynki, drewno, płytki), a trzyma bardzo mocno. ;-)

Data: 2012-06-28 18:32:02
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 28 Jun 2012 17:21:13 +0200, nom napisał(a):

[...]

Jak długo ten klej wiąże?
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

Data: 2012-06-28 21:05:46
Autor: Jeffrey
Ikselka wrote:
[...]

z godzinę
ale jak klej z glueguna trochę trzymał to można nim się wspomagać zanim ten właściwy zwiąże

jeffrey

Data: 2012-06-29 09:54:51
Autor: nom
czym przykleić kabel głośnikowy do ściany

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1l17xvb9wolzt$.755bxniod5rc.dlg40tude.net...
Jak długo ten klej wiąże?

Nie pamiętam, ale on jest dość gęsty i od razu "łapie". Ja kleiłem nim styropian do drewna i teraz chciałem oderwać to prędzej rozerwiesz strukturę styropianu niż puści złącze. :-)

Data: 2012-06-27 02:09:34
Autor: kogutek
> [...]
ko
> bezowy, =B6mierdzi jak butapren. Jak przestrzega=E6 przepisu umieszczoneg=

A mo=BFesz poda=E6 nazw=EA? Wiem, =BFe to troch=EA reklama, ale inaczej pew=
nie
nie trafi=EA na w=B3a=B6ciwy.

Kabel jest taki zwyk=B3y od g=B3o=B6nik=F3w, dwu=BFy=B3owy. Dosy=E6 cienki.
One wszystkie nazywają się montage fix. Idziesz do marketu i mówisz że chcesz
klej montażowy co śmierdzi jak butapren. Po opisie na opakowaniu też wyczaisz
bo napisali że posmarować to co chcesz przykleić i to do czego chcesz
przykleić. Przykładasz odrywasz i idziesz zapalić fajkę. Jak wypalisz to
przyklejasz na gotowo. Ten klej to taki nowoczesny butapren. Dołożyli do niego
składnik sieciujący uaktywniający się pod wpływem wilgoci w powietrzu. Ten sam
co w silikonach i piankach. Kable do anteny mam tym poprzyklejane do ścian i
sufitu. Kiedyś potrzebowałem oderwać to z tynkiem się poodrywało. Półkę w
łazience też tym przykleiłem. Dozownik do mydła. Płytki mam takim klejem
poprzyklejane do płyty gipsowej. --

czym przykleić kabel głośnikowy do ściany