czym przykleic .(textylia )

Data: 2009-04-27 17:46:38
Autor: CeZ__134
czym przykleic .(textylia )
Witam

Mam bluze,ktora na lokciach ma takie gumowane ochraniacze.Jeden kawalek
zaczol sie odkleiac od materialu..teraz pytanie,czym to przykleic ? butapren
?klejem na goraco ?material jest cienki,syntetyczny..zatem, potrzebuje kleju
plastycznego i mocnego ktory bedzie odporny na wode.Jakies pomysly jakiego
uzyc kleju ?

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-04-27 20:45:39
Autor: SQLwysyn
czym przykleic .(textylia )
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt4jup$3ms$1news.onet.pl...
[...]

Napisz to jeszcze raz po polsku, stosując właściwą składnię, ortografię, znaki przestankowe. Może wtedy ci ktoś odpowie.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-04-28 09:14:37
Autor: TomaSz.
czym przykleic .(textylia )
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'SQLwysyn' Wpis z dnia 27-04-2009:

[...]

A czego konkretnie nie zrozumiałeś z tego postu?
Przetłumaczę Ci:

Czym przykleić gumowane ochraniacze do bluzy, aby można ją było potem bez
problemu użytkować i prać?

A teraz czekamy ze zniecierpliwieniem, panie purysto, na odpowiedź.

--
TomaSz.

Data: 2009-04-28 20:01:49
Autor: SQLwysyn
czym przykleic .(textylia )
Użytkownik "TomaSz." <usenet_mail@op.pl> napisał w wiadomości news:trp6n5tomwd1$.dlgusenet.mail.op.pl...

Czym przykleić gumowane ochraniacze do bluzy, aby można ją było potem bez
problemu użytkować i prać?

A teraz czekamy ze zniecierpliwieniem, panie purysto, na odpowiedź.

Odpowiedz jest prosta. Klejem. Odpowiednim.
Wątpię jednak, czy tryglodyta nie potrafiacy się posługiwać językiem ojczystym będzie w stanie kupić taki klej - najprawdopodobniej nie będzie w stanie przeczytać etykiety.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-04-29 08:06:37
Autor: TomaSz.
czym przykleic .(textylia )
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'SQLwysyn' Wpis z dnia 28-04-2009:

Odpowiedz jest prosta. Klejem. Odpowiednim.

Pytanie dotyczyło tego, jaki klej będzie odpowiedni.

--
TomaSz.

Data: 2009-05-01 12:53:31
Autor: kogutek
czym przykleic .(textylia )
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'SQLwysyn' Wpis z dnia 28-04-2009:

> Odpowiedz jest prosta. Klejem. Odpowiednim.

Pytanie dotyczyło tego, jaki klej będzie odpowiedni.

-- TomaSz.
Była i poprawna odpowiedz. Że klej musi być odpowiedni. Podaj skład materiału i
skład tego co się odkleja i wtedy można dobrać klej. --

Data: 2009-04-28 09:43:22
Autor: CeZ__134
czym przykleic .(textylia )

Napisz to jeszcze raz po polsku, stosując właściwą składnię, ortografię,
znaki przestankowe. Może wtedy ci ktoś odpowie.

Za trudny tekst dla Ciebie kolego ? moze czas wziac sie za nauke czytania ze
zrozumieniem  ;].
EOT dla tego Pana...

CeZ__134

Data: 2009-04-28 19:59:15
Autor: SQLwysyn
czym przykleic .(textylia )
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt6c0h$d8s$1news.onet.pl...

[...]

Tak, tekst w którym nie zaczyna sie zdań z dużej litery, nie stosuje się odstępu pomiędzy zdaniami a twórca 'zaczol' stosować własną ortografię jest dla mnie za trudny. Nie zamierzam się uczyć narzeczy subkultur niższego poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda mego cennego czasu jak i mego intelektu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-04-28 23:36:15
Autor: JaMyszka
czym przykleic .(textylia )
On 28 Kwi, 19:59, "SQLwysyn"  wrote:
[...]
[...]

Z grubsza podzielam Twój stosunek, ale...
Ale co szkodzi:
1. Przeprowadzić sobie pseudopsychoanalizę autora posta?
2. Odpowiedzieć na pytanie?

ad. 1.
Człowiek szanujący bliźnich dołoży wszelkich starań by, prośbą swą,
jak najmniej utrudnić im życie.
ad. 2.
http://www.kdc.pl/produkt/10608/50/7348485/Klej-do-tkanin.html
/dla potomnych - bo linki się dezaktywują/
Klej do tkanin
Czary-mary! Zamiast igły i nitki wystarczy trochę proszku! Znakomite
rozwiązanie dla niecierpliwych. Także w razie krawieckiej awarii.
Jeśli oderwie się obszycie spodni czy spódnicy albo chcesz szybko
obrębić zasłonki, nasyp trochę kleju w proszku na materiał, zagnij i
zaprasuj. Równie szybko możesz załatać spodenki Twojego dziecka -
wystarczy wyciąć łatkę, posypać brzegi klejem i docisnąć żelazkiem.
Tak załatane ubranie można bez obawy prać!

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2009-04-29 12:50:25
Autor: CeZ__134
czym przykleic .(textylia )

[...]

Sprawdzalas moze jak jest z wytrzymaloscia polaczenia takiego klejonego
miejsca ?
Rozwiazanie wydaje sie byc sensownym .Tylko problem moze byc tego typu,iz
przykladajac rozgrzane zelazko, moge nadtopic element prasowany ( owy gumowy
ochraniacz ) ,prasujac go nawet po lewej stronie.

CeZ__134

Data: 2009-04-29 12:45:36
Autor: CeZ__134
czym przykleic .(textylia )

[...]

Takich glupio-madrych w tym kraju jest na peczki ;] wiec przestan strugac
Miodka ..
Jak widac,niektorym kropki , przecinki czy brak odstepu jakos nie
przeszkadzaja,tylko Ty masz jakis problem ze wzrokiem,albo i czyms
wiecej.Opanuj sraczke i wlasne ego.;].Chcialerm sie dowiedziec prostej
rzeczy,ale Ty chyba nie wiesz co to klej, a jedynie prawidlowy szereg liter.
Nie zamierzam z Toba nadmadry osobniku isc w zadna polemike szukajac wywodow
co jest madrzejsze,Ty ,czy homoerektus;]

CeZ__134

Data: 2009-04-30 19:21:41
Autor: SQLwysyn
czym przykleic .(textylia )
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Takich glupio-madrych jak ja w tym kraju jest na peczki ;]

Wiec nalezysz do wiekszosci. Ja jednakowoż sie z waszym prostackim motłochem
nie utożsamiam.

Na klejach sie akurat znam znakomicie, ale nie zamierzam sie dzielic ma wiedza z pyskujacym analfabetą.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-05-01 07:35:05
Autor: Panslavista
czym przykleic .(textylia )
Użytkownik "SQLwysyn" <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał w wiadomości
> [...]

motłochem
nie utożsamiam.

Na klejach sie akurat znam znakomicie, ale nie zamierzam sie dzielic ma

Pewnie, parchy tak już mają, pachciarzu - gdzie ci do Oracle.

Data: 2009-05-09 22:43:50
Autor: CeZ__134
czym przykleic .(textylia )

Wiec nalezysz do wiekszosci. Ja jednakowoż sie z waszym prostackim
motłochem
nie utożsamiam.

Oooo, mamy do czynienia z ksieciem z bajki...To jak do Ciebie pisac? Hrabio,
Wielmozny Panie czy jak? Moze czas zmienic grupe na...np;Arystokracja ? Tam
sie rozwiniesz z wieksza finezja i polotem...bo tu jak widac, Twoj umysl
wydaje sie byc zawladniety uciesnionymi...

Na klejach sie akurat znam znakomicie, ale nie zamierzam sie dzielic ma
wiedza z pyskujacym analfabetą.

Na klejach sie znasz ?,ale z tego co widze to w teorii zapewne.

CeZ__134

czym przykleic .(textylia )