czym siÄ? r????ni wiertarka udarowa od m??ota udarowo - obrotowego?

Data: 2011-02-11 19:01:33
Autor: Jacek
czym siÄ? r????ni wiertarka udarowa od m??ota udarowo - obrotowego?
Też się kiedyś zastanawiałem nad sensem takiego zakupu i kupiłem młotowiertarkę Renner za 99 zł. Mimo, że to sprzęt z najniższej półki działa nieźle i nawet do głowy mi nie przychodzi mordować się w betonie zwykłą wiertarką.
Jacek

czym siÄ? r????ni wiertarka udarowa od m??ota udarowo - obrotowego?