czym sie kieruja tego typu idioci?

Data: 2011-11-22 19:33:54
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Data: 2011-11-22 18:45:04
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

A co tam niby się takiego stało? Nagrywający chyba jest nadwrażliwy (no chyba, że musiał hamować, ale to trudno orzec na podstawie filmiku), poza tym wcześniej jak głupek jechał dłuższy czas w martwym polu tego auta, ciekawe po co.

Data: 2011-11-22 19:46:51
Autor: marcin
W dniu 2011-11-22 19:45, to pisze:
begin marcin

http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

A co tam niby się takiego stało?

w sumie nic. nastepnym razem filmujacy nie bedzie hamowal.

  Nagrywający chyba jest nadwraĹźliwy (no
chyba, że musiał hamować, ale to trudno orzec na podstawie filmiku), poza
tym wcześniej jak głupek jechał dłuższy czas w martwym polu tego auta,
ciekawe po co.

glupi to ty jestes.

Data: 2011-11-22 18:51:31
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
glupi to ty jestes.

A Ty grasz w kapsle i strzelasz z kapiszonĂłw!

Data: 2011-11-22 18:51:41
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 19:46:51 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

W dniu 2011-11-22 19:45, to pisze:
begin marcin

http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

A co tam niby się takiego stało?

w sumie nic. nastepnym razem filmujacy nie bedzie hamowal.

hamowałeś? Bo to Twój filmik skoro wiesz co robił filmujący

typowy brak argumentĂłw

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 19:58:38
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?

hamowałeś? Bo to Twój filmik skoro wiesz co robił filmujący

przeciez widac na filmie

[...]

ale na co mi argumenty? ze wymusil pierwszenstwo zmuszajac do gwaltownego hamowania ? to przeciez doskonale widac.

Data: 2011-11-22 19:04:50
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 19:58:38 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

[...]

nie, nie widać aby filmujący hamował w momencie zmiany pasa przez czerwonego. Natomiast wcześniej ewidentnie jechał tuż obok niego uniemożliwiając mu zmianę pasa. Choć nie wiem czemu czerwony nie wrzucił kierunkowskazu wcześniej.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 19:50:38
Autor: z
to pisze:
poza
tym wcześniej jak głupek jechał dłuższy czas w martwym polu tego auta, ciekawe po co.

Jak to po co? Żeby potem się wykłócać że jest z tych co "mieli pierwszeństwo", jest najmądrzejszy i wszelkie przepisy ma w paluszku a ten czerwony to mu zajechał i jest sprawcą :-)

Data: 2011-11-22 19:59:35
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Jak to po co? Żeby potem się wykłócać że jest z tych co "mieli
pierwszeństwo", jest najmądrzejszy i wszelkie przepisy ma w paluszku a
ten czerwony to mu zajechał i jest sprawcą :-)

wyklucac ?
to czerwony by sie wyklucal "bo ja mialem migacz" (ktorego defacto nie mial)

Data: 2011-11-22 20:48:45
Autor: Michał sirapacz Gut
czym sie kieruja tego typu idioci?

wykłócać
wyklucac ?
to czerwony by sie wyklucal "bo ja mialem migacz" (ktorego defacto nie
mial)

jak mozesz zrobic orta w wyrazie ktory masz zacytowany odrobine wyzej?

....tak dorzucajac sie do pmsowego linczu:)

Data: 2011-11-22 20:51:35
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
jak mozesz zrobic orta w wyrazie ktory masz zacytowany odrobine wyzej?

...tak dorzucajac sie do pmsowego linczu:)

to tak specjalnie :)
(nie no zart.. sorki za orta)

Data: 2011-11-22 20:00:07
Autor: Przemysław Czaja
czym sie kieruja tego typu idioci?

UĹźytkownik "z"

ten czerwony to mu zajechał i jest sprawcą :-)

Zgadzam się, ten czerwony mu zajechał!

Data: 2011-11-22 20:04:13
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/22/2011 07:45 PM, to wrote:
[...]

Jechanie w martwym polu i czekanie na dzwon, to pójście na łatwiznę.
Trzeba upolować gościa co w poprzek drogi stanie. ;)

Data: 2011-11-22 20:09:50
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Jechanie w martwym polu i czekanie na dzwon, to pójście na łatwiznę.
Trzeba upolować gościa co w poprzek drogi stanie. ;)

o jakim martwym polu wy pierdolicie?
on byl ZA MNA. z glowkami wszystko wporzadku ?

Data: 2011-11-22 20:22:15
Autor: 'Tom N'
marcin w <news:jags1v$s5g$1inews.gazeta.pl>:

Jechanie w martwym polu i czekanie na dzwon, to pójście na łatwiznę.
Trzeba upolować gościa co w poprzek drogi stanie. ;)

o jakim martwym polu wy pierdolicie?
on byl ZA MNA.

Do 25 sekundy był przed tobą.

z glowkami wszystko wporzadku ?

Wyjaśnisz w jakim celu od 23 sekundy zwalniałeś, nie pozwalając przed
skrzyżowaniem wjechac za siebie tej czerwonej toyocie? Z główka wszystko w
porządku?

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-22 20:26:21
Autor: marcin
W dniu 2011-11-22 20:22, 'Tom N' pisze:
[...]

a od 25 za mna. i na tym sie skup. to on byl w moim martwym polu.

z glowkami wszystko wporzadku ?

Wyjaśnisz w jakim celu od 23 sekundy zwalniałeś, nie pozwalając przed
skrzyżowaniem wjechac za siebie tej czerwonej toyocie? Z główka wszystko w
porządku?

nie zwalnialem. jechalem rowno obok niej. z oczami wszystko wporzadku ?

Data: 2011-11-22 20:32:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagt0u$15k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale po co?
Czemu nie jechałeś swoim tempem, w jakiejś sensownej odległości za poprzednikiem, a jeśli było Ci za szybko, to po co chwilę wcześniej na gwałt przyspieszałeś?

Data: 2011-11-22 20:35:23
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Ale po co?

ale jakie to ma znaczenie?

Data: 2011-11-22 21:17:15
Autor: Cavallino
czym sie kieruja tego typu idioci?
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagths$3q2$3inews.gazeta.pl...
Ale po co?

ale jakie to ma znaczenie?

Zasadnicze.
Akcja - reakcja, to takie odwieczne prawo.

Data: 2011-11-22 21:17:27
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Zasadnicze.
Akcja - reakcja, to takie odwieczne prawo.

ale tylko w logice zapierdalacza

Data: 2011-11-22 21:19:51
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:17, marcin pisze:
Zasadnicze.
Akcja - reakcja, to takie odwieczne prawo.
ale tylko w logice zapierdalacza

O czyli jednak coś było wcześniej. Uznałeś że toyota jedzie za szybko i trzeba było ją przystopować przy najbliższej okazji.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 21:25:15
Autor: marcin
W dniu 2011-11-22 21:19, DoQ pisze:
[...]

mialem na mysli cavallino a nie sytuacje z filmu.

Data: 2011-11-22 21:24:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jah00o$9nc$8inews.gazeta.pl...
Zasadnicze.
Akcja - reakcja, to takie odwieczne prawo.

ale tylko w logice zapierdalacza

Nie, każdego żyjącego stworzenia.
Spróbuj stanąć psu na ogon, przekonasz się, czy do wygenerowania reakcji trzeba być Twoim "zapierdalaczem".

Data: 2011-11-22 21:23:51
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
ale jakie to ma znaczenie?

Takie, że jesteście siebie warci.

Data: 2011-11-22 20:41:51
Autor: 'Tom N'
marcin w <news:jagt0u$15k$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Nic z tego, ja decyduję na czym sie skupiam.
[...]

Taaa, to biały przed tobą i ciężarówka przed czerwonym przyspieszyły...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-22 20:46:36
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Nic z tego, ja decyduję na czym sie skupiam.

no wiec tobie, i tobie podobnym psycholom ulatwilem skupianie sie edytujac film.

Data: 2011-11-22 20:55:26
Autor: 'Tom N'
marcin w <news:jagu6t$5lr$2inews.gazeta.pl>:

Nic z tego, ja decyduję na czym sie skupiam.

no wiec tobie, i tobie podobnym psycholom ulatwilem skupianie sie edytujac film.

Zaznacz: 18 sekunda -- toyota przyspiesza, więc i ja przyspieszam
22 sekunda -- toyota zwalnia wiec i ja zwalniam
31 sekunda -- toyota ostro dała w gaz, a ja się zagapiłem i na złym biegu
byłem, żeby bardziej przyspieszyć i się toyota jednak wcisnęła

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-22 20:56:15
Autor: marcin
[...]

kurcze... takie szczegoly widza ale hamowania to juz nikt nie widzial. szacun.

Data: 2011-11-22 21:22:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagup0$7ij$2inews.gazeta.pl...
[...]

Widzieli, bo parę razy hamowałeś, żeby tylko swoim chamstwem się popisać i klienta zablokować.

Ale dość już - wypad stąd meteorycie, zamiast powietrze wstrząsać.

Data: 2011-11-22 21:25:49
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Ale dość już - wypad stąd meteorycie, zamiast powietrze wstrząsać.

tak to sobie do zony powiedz

Data: 2011-11-22 21:28:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jah0ge$d1s$3inews.gazeta.pl...
Ale dość już - wypad stąd meteorycie, zamiast powietrze wstrząsać.

tak to sobie do zony powiedz

Jakby tylko spróbowała pojechać tak jak Ty, to nie tylko solidny opr by dostała, ale i bana na samochody.
Ale mimo że baba, to jednak więcej oleju ma w głowie i nie próbuje tego typu chamstwa uprawiać na drodze.

Data: 2011-11-22 21:30:00
Autor: marcin
[...]

a uprawia chamstwo twojego pokroju ?

Data: 2011-11-22 21:34:11
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-22 21:28, Cavallino pisze:
[...]

LOL - prawdziwy macho. Jak żona się źle odezwie to bana na samochody
dostaje.

Data: 2011-11-23 09:37:47
Autor: Marcin Stankiewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Tue, 22 Nov 2011 21:34:11 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jakby tylko spróbowała pojechać tak jak Ty, to nie tylko solidny opr
               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

by dostała, ale i bana na samochody.

Jak żona się źle odezwie to bana na samochody dostaje.

Czy oprócz tego, że odpisujesz, mógłbyś spróbować zrozumieć sens tego co
przeczytałeś ? --
"Dlaczego rezygnować? Tyle nieba mamy przecież nad nami. Raol Follerau"

Data: 2011-11-23 10:18:23
Autor: Artur Maśląg
napisał(a):

[...]

Ty jak widzę nie zrozumiałeś, ale odpisujesz.

Data: 2011-11-23 10:27:40
Autor: Marcin Stankiewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:18:23 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a):

Ty jak widzę nie zrozumiałeś, ale odpisujesz.

Widzisz ... starasz się stosować pewne sztuczki, które na mnie nie
działają. Na Cavallino pewnie też nie, ale Ty oczywiście zamiast odnieść
się do "bana za jazdę" wolałeś rozszerzyć nieco spektrum zainteresowań na
"ban za odezwanie". Tani chwyt pokroju "nogi ci śmierdzą" na poziomie 1
klasy gimnazjum. Zachowujesz się dokładnie jak autor filmu : byle się dopieprzyć. EOT

"Ten, kto nie jest z nami, jest przeciw nam. Kto nie jest przeciw nam, jest
z nami. Francis Bacon (1561 - 1626)"

Data: 2011-11-23 11:00:03
Autor: Artur Maśląg
napisał(a):
+
Ty jak widzę nie zrozumiałeś, ale odpisujesz.

Widzisz ... starasz się stosować pewne sztuczki, które na mnie nie
działają.

Jak się nie rozumie słowa pisanego to i takie wnioski.

Na Cavallino pewnie też nie,

On jest macho i w ogóle jest odporny na argumentację :)

ale Ty oczywiście zamiast odnieść
się do "bana za jazdę" wolałeś rozszerzyć nieco spektrum zainteresowań na
"ban za odezwanie".

Bredzisz. Jak najbardziej chodziło właśnie o tego bana na samochody
dla kobiety. Pan i władca :)

Tani chwyt pokroju "nogi ci śmierdzą" na poziomie 1
klasy gimnazjum.

Właśnie widzę.

Zachowujesz się dokładnie jak autor filmu : byle się dopieprzyć. EOT

Pięknie opisujesz własne zachowanie - nim kolejny raz się dopieprzysz
(co już praktykujesz) to najpierw postaraj się zrozumieć.

Data: 2011-11-23 17:42:12
Autor: Cavallino
napisał(a):

Ty jak widzę nie zrozumiałeś, ale odpisujesz.

Widzisz ... starasz się stosować pewne sztuczki, które na mnie nie
działają. Na Cavallino pewnie też nie,

Zdecydowanie nie, futrzak był jednym z pierwszym lokatorów mojego kf, więc od wielu lat jego teksty siłą rzeczy nie działają na mnie,

Data: 2011-11-23 17:41:07
Autor: Cavallino
napisał(a):

[...]

Za dużo wymagasz, on się zwierzakiem mianował dla podniesienia prestiżu, w rzeczywistości ma rozumek w okolicy koło płaza .

Data: 2011-11-22 21:28:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello marcin,

Tuesday, November 22, 2011, 8:46:36 PM, you wrote:

Nic z tego, ja decyduję na czym sie skupiam.
no wiec tobie, i tobie podobnym psycholom

*PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2011-11-22 20:31:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "'Tom N'" <news111122@202215intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:

Wyjaśnisz w jakim celu od 23 sekundy zwalniałeś, nie pozwalając przed
skrzyżowaniem wjechac za siebie tej czerwonej toyocie? Z główka wszystko w
porządku?

Właśnie się zastanawiam, o co chodziło autorowi wątku?
Jak nic pachnie mi to jakimś odwetem lub inną próbą spowodowania zagrożenia, specjalnie blokuje rywalowi możliwość zmiany pasa, a potem jeszcze śmie o coś pyszczyć?

Data: 2011-11-22 20:34:03
Autor: marcin
[...]

bardzo ciekawa interpretacja. czyli reasumujac:

czerwony pojechal prawidlowo i wszystko super. tak ?
a ja do ukarania ?

Data: 2011-11-22 20:37:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagtfd$3q2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czerwony zareagował na złośliwość, dość niebezpiecznie, ale przecież o to Ci chodziło.

i wszystko super. tak ?
a ja do ukarania ?

Mniej więcej.
Następnym razem daruj sobie złośliwości połączone z podpuchami na drodze.

Data: 2011-11-22 20:39:28
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Czerwony zareagował na złośliwość, dość niebezpiecznie, ale przecież o
to Ci chodziło.

byles dzisiaj w krakowie ?

Data: 2011-11-22 21:20:47
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagtph$3q2$6inews.gazeta.pl...
Czerwony zareagował na złośliwość, dość niebezpiecznie, ale przecież o
to Ci chodziło.

byles dzisiaj w krakowie ?

Nie musiałem, obejrzałem durny film, gdzie jak byk widać, że przyspieszasz i hamujesz tak, żeby uniemożliwić rywalowi zmianę pasa.
Miał dwa wyjścia - stanąć na hamulcu i wjechać za Ciebie, lub na gazie i wjechać przed Ciebie.
Ja tam takie dziwactwa też wolę mieć za sobą, więc podobnie jak on również wybrałbym to drugie rozwiązanie.
Ale z większego zaskoczenia, żeby nie dać Ci szans na reakcję i kolejną próbę blokowania.

Data: 2011-11-22 21:26:53
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Nie musiałem,

to skad wiesz co tam zaszlo ?

[...]

bo ty tepy zapierdalacz jestes.

Data: 2011-11-22 21:29:37
Autor: Cavallino
czym sie kieruja tego typu idioci?
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jah0ie$d1s$4inews.gazeta.pl...
Nie musiałem,

to skad wiesz co tam zaszlo ?

[...]

Wróc do tematu wątku, bo się zapędzasz smarkaczu.
PLONK WARNING

Data: 2011-11-22 21:30:59
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Wróc do tematu wątku, bo się zapędzasz smarkaczu.
PLONK WARNING

ale to jest na temat ze jestes zapierdalacz. w dodatku tepy.

PLONK

Data: 2011-11-22 21:19:36
Autor: LEPEK
W dniu 2011-11-22 20:09, marcin pisze:
Jechanie w martwym polu i czekanie na dzwon, to pójście na łatwiznę.
Trzeba upolować gościa co w poprzek drogi stanie. ;)

o jakim martwym polu wy pierdolicie?
on byl ZA MNA. z glowkami wszystko wporzadku ?

Dogoniłeś gościa i zamiast jechać sobie dalej (biały Kangur pojechał) usiadłeś w jego martwym polu i czekałeś na błąd. Nie wiem, czym ci kierownik czerwonej Toyoty uraził twoje ego wcześniej, ale z powstrzymywaniem emocji masz wyraźny problem (co doskonale przedstawia twój filmik). Daj sobie spokój ze zgłaszaniem na policję, bo jedyne za co mogą na jego podstawie ukarać kierowcę Toyoty to przekroczenie linii ciągłej.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-11-22 21:28:03
Autor: marcin
[...]
powstrzymywaniem emocji masz wyraĹşny problem (co doskonale przedstawia
twój filmik). Daj sobie spokój ze zgłaszaniem na policję, bo jedyne za
co mogą na jego podstawie ukarać kierowcę Toyoty to przekroczenie linii
ciągłej.

przeciez go wyprzedzilem i pojechalem dalej. wtedy on postanowil wykonac niebezpieczny manerw zamiast wjechac za mnie i kontunuowac jazde.

Data: 2011-11-22 23:07:56
Autor: notveryoldman
W dniu 2011-11-22 21:19, LEPEK pisze:

jedyne za
co mogą na jego podstawie ukarać kierowcę Toyoty to przekroczenie linii
ciągłej.

No, nareszcie - po tysiącu postów nie na temat - ktoś rozsądny zauważył, że kierowca Toyoty jedzie po linii ciągłej, co jest zabronione.

--
notveryoldman

Data: 2011-11-22 22:15:22
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin notveryoldman
No, nareszcie - po tysiącu postów nie na temat - ktoś rozsądny zauważył,
że kierowca Toyoty jedzie po linii ciągłej, co jest zabronione.

Straszne.

Data: 2011-11-22 20:51:43
Autor: Krzysiek Z.

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ecbedb0$0$8450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zgadzam się w 100%. Przed tobą telepiąca się ciężarówka, a na sąsiednim pasie jakaś pierdoła z rejestratorem się telepie równo z ciężarówką, ale trochę za nią.

Data: 2011-11-22 19:38:59
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomości przepisów...

Data: 2011-11-22 19:44:08
Autor: marcin
W dniu 2011-11-22 19:38, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomości przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Data: 2011-11-22 18:52:33
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
Kolejny bez znajomości przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Filmujący po to, żeby się dowartościować i zaistnieć w necie. Skręcający zapewne po to, żeby skręcić.

Data: 2011-11-22 23:16:32
Autor: Kris_Poland
czym sie kieruja tego typu idioci?

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ecbef71$0$2184$65785112news.neostrada.pl...
begin marcin

Kolejny bez znajomości przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Filmujący po to, żeby się dowartościować i zaistnieć w necie. Skręcający
zapewne po to, żeby skręcić.

zamknij du... to cos

Data: 2011-11-22 22:28:10
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin Kris_Poland
zamknij du... to cos

Idź trzeźwieć zamiast zaśmiecać newsy.

Data: 2011-11-22 23:32:54
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ecc21fa$0$8455$65785112news.neostrada.pl...
begin Kris_Poland

zamknij du... to cos

Idź trzeźwieć zamiast zaśmiecać newsy.

gdybys nie otwieral geby kiedy nie trzeba
to by nie okazalo sie ze jestes glupcem

a teraz wroc do czochrania ...
dobranoc dzieciaku

Data: 2011-11-22 22:45:25
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin Kris_Poland
a teraz wroc do czochrania ...

Jaki jest numer do pogotowia psychiatrycznego?

Data: 2011-11-22 23:00:06
Autor: AZ
On 2011-11-22, to <to@xyz.abc> wrote:
a teraz wroc do czochrania ...

Jaki jest numer do pogotowia psychiatrycznego?

Nie wiem czy w psychiatryku przyjma pod wplywem, najpierw chyba na
trzezwienie trzeba.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 22:49:38
Autor: AZ
On 2011-11-22, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

Filmujący po to, żeby się dowartościować i zaistnieć w necie. Skręcający
zapewne po to, żeby skręcić.

zamknij du... to cos
Kris, masz nowego przyjaciela. Umowcie sie z penami pelnymi filmikow i
sie popodniecajcie razem. Jak daleko mieszkacie to mozecie sobie
zasubskrybowac swoje kanaly na jutubie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-23 06:30:18
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jah8te$fgu$2node2.news.atman.pl...
On 2011-11-22, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

[...]

juz go lapie padaczka, dwa razy wzywal lekarza
no niech ktos mu pomoze :)

Data: 2011-11-22 19:46:49
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-22 19:44, marcin pisze:
W dniu 2011-11-22 19:38, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomości przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Zdaje się, że nie wiesz - ja mówiłem o autorze filmu.

Data: 2011-11-22 22:11:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 19:46:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Zdaje się, że nie wiesz - ja mówiłem o autorze filmu.

A nie o sobie mówiłeś? --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-22 19:57:04
Autor: neoniusz
W dniu 22.11.2011 19:44, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomości przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Bo:

a) z tego pasa, ktorym jechal, nie da sie bezproblemowo wjechac w Beliny Prazmowskiego (mogl sie zagapic i zorientowac w ostanim momencie). Oczywiscie mozna sie wepchnac pozniej, ale jak sie jedzie za ciezarowka to jest duza szansa, ze sie zablokuje ruch i bedzie trzeba liczyc na litosc innych. Tylko skrajny prawy pas gwarantuje, ze bez problemu znajdziemy sie na pasie do skretu w ul. B-P.
b) bo mogl
c) bo jechala przed nim ciezarowka
d) kierowca z kamera to kapelusz - najpierw jedzi jak cipa a pozniej pedal w podloge

Data: 2011-11-22 22:11:58
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 19:57:04 +0100, neoniusz napisał(a):

d) kierowca z kamera to kapelusz - najpierw jedzi jak cipa a pozniej pedal w podloge

Ja widze, że auto z rejestratorem jedzie bez zmian prędkości... --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-22 22:39:07
Autor: made myself
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
a) z tego pasa, ktorym jechal, nie da sie bezproblemowo wjechac w Beliny Prazmowskiego

Da się bez problemu. Tylko ląduje się wtedy na lewym pasie na Beliny-Prażmowskiego i można mieć ewentualnie problem ze zmianą pasa, aby pojechać w Brodowicza.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-22 22:42:22
Autor: made myself
made myself <made_myself.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

 Dobra. Nie da się ;) Przypomniałem sobie, że tam z prawego pasa na rondzie można wybrać sobie oba na Beliny. Sorry.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 01:27:49
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:39:07 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

Da się bez problemu. Tylko ląduje się wtedy na lewym pasie na Beliny-Prażmowskiego i można mieć ewentualnie problem ze zmianą pasa, aby pojechać w Brodowicza.

Jesli sie jest melepetą, to tak... --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-22 19:58:21
Autor: Maciek
czym sie kieruja tego typu idioci?
to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Jak dla mnie brak doświadczenia, zestresował się, że wjeżdżając na rondo nie zajmie pasa do skrętu w Prażmowskiego (czyli tak jak wyjechał z ronda).
Na samym rondzie jak ktoś sobie źle pojedzie na samym początku i przy dużym ruchu, zmiana pasa może być problematyczna, często słyszę, że kończy się klaksonem. Może jechał jakiś świeżak, wydygana laska itp.

Data: 2011-11-22 20:02:41
Autor: marcin
[...]

otoz nie. wiec wyjasnie dociekliwym czym kierowal sie idiota.
otoz honorem. jechalem obok niego kilkanascie sekund jak widac.
burak i jego baba caly czas spogladali w prawo i wiedzialem ze chca zmienic pas. ale do tego sluzy sygnalizator zwany migaczem. nie wlaczyl go. przyspieszylem wyprzedzaja i wtedy pan rowniez przyspieszyl wciskajac sie niebezpiecznie miedzy mnie a ciezarowke. urazona duma zmusila do wykonaia niebezpiecznego manewru. pan moze spodziewac sie wezwania na milicje.

Data: 2011-11-22 19:09:49
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:02:41 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

[...]

to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz prędkość. Do tego właśnie wykazałeś Swoje chamstwo i buractwo. to już bezcenne.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 20:12:55
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz
prędkość.

ile wg ciebie  jechalem ?

Data: 2011-11-22 19:32:29
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:12:55 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz
prędkość.

ile wg ciebie  jechalem ?

za dużo. Nie chce mi się marnować czasu na wyliczanie burakowi ile jechał.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 20:34:39
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
za dużo. Nie chce mi się marnować czasu na wyliczanie burakowi ile jechał.

ale tak na oko. napisz ile wg ciebie moglo byc.

Data: 2011-11-22 20:45:40
Autor: Maciek
[...]

Nie wiem czy miał urażoną dumę, a z całym szacunkiem odnoszę przekonanie, że Ty ją masz przez manewr, który wykonał.
Facet chciał jechać w Prażmowskiego dlatego z dużym przekonaniem można stwierdzić, że chciał wcześniej przed rondem zmienić pas.
Nie wykonał przejazdu w tym kierunku poprawnie. Jak zauważyłeś, nie wrzucił nawet wcześniej kierunku, jego błąd, a czy to wynika z dumy?! no bez jaj.
Dla mnie w Toyocie jechał ktoś bez doświadczenia, widział, że na zmianę pasa nie ma za bardzo miejsca, sytuacja na drodze go przerasta, pękł, zrobił głupotę, Ty się oburzasz demonizując, podciągając manewr pod dumę. Tak to wygląda z oczu bezstronnego obserwatora ;-)

Data: 2011-11-22 20:48:01
Autor: marcin
[...]

dlaczego wiec nie pojechal za mna?

Data: 2011-11-22 20:48:45
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:48, marcin pisze:

dlaczego wiec nie pojechal za mna?

Bo za tobą jechał ktoś inny?

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:50:35
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Bo za tobą jechał ktoś inny?

skad wiesz?
ile kilometrow ciagnal sie za mna korek ze nie mogl pojechac za "nami" ?

Data: 2011-11-22 20:56:48
Autor: Maciek
czym sie kieruja tego typu idioci?
skad wiesz?
ile kilometrow ciagnal sie za mna korek ze nie mogl pojechac za "nami" ?

Przy takim wykorzystaniu wszystkich pasów jak na filmie ruch widać spory.
Od Grzegórzeckiego (również dużego ronda) lecą samochody sznurem, następują chwilowe przerwy przy zmianach świateł.
Jeżeli nawet za Tobą nikt nie jechał od Grzegórzeckiego, zauważ, że z Sądowej dołączał się samochód. Mógł przyblokować tył za Tobą.

Data: 2011-11-22 20:58:01
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Jeżeli nawet za Tobą nikt nie jechał od Grzegórzeckiego, zauważ, że z
Sądowej dołączał się samochód. Mógł przyblokować tył za Tobą.

Burak ! zablokowal czerwonemu !

Data: 2011-11-22 20:57:30
Autor: DoQ
czym sie kieruja tego typu idioci?
W dniu 22-11-2011 20:50, marcin pisze:
Bo za tobą jechał ktoś inny?
  > skad wiesz?
ile kilometrow ciagnal sie za mna korek ze nie mogl pojechac za "nami" ?

Udowodnisz że nikt za tobą nie jechał?

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:58:53
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Udowodnisz że nikt za tobą nie jechał?

ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

Data: 2011-11-22 21:01:18
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:58, marcin pisze:
Udowodnisz że nikt za tobą nie jechał?
ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

Ja też nie muszę, postawiłem tezę której nie potrafisz obronić i tyle.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 21:02:31
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Ja też nie muszę, postawiłem tezę której nie potrafisz obronić i tyle.

ROTFL ! ja mam bronic czyjes tezy buahahahaahahaa.... nie pij juz tyle :)

Data: 2011-11-22 21:04:32
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:02, marcin pisze:
Ja też nie muszę, postawiłem tezę której nie potrafisz obronić i tyle.
ROTFL ! ja mam bronic czyjes tezy buahahahaahahaa.... nie pij juz tyle :)

Nie musisz, mnie wystarczy że nie umiesz tego zrobić.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 21:06:36
Autor: marcin
W dniu 2011-11-22 21:04, DoQ pisze:
[...]

stawiam teze ze jestes idiota.
nie obronisz jej.

Data: 2011-11-22 21:07:53
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:06, marcin pisze:

Nie musisz, mnie wystarczy że nie umiesz tego zrobić.
stawiam teze ze jestes idiota.
nie obronisz jej.

Nie czuje takiej potrzeby, bo jaki inteligent taka teza.

--
Paweł

Data: 2011-11-23 01:36:29
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
Udowodnisz że nikt za tobą nie jechał?

ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

Już udowodniłeś, że jesteś kamerkowym frustratem. Nic więcej udowadniać nie trzeba. Lecz swoje frustracje na kozetce u psychoanalityka, a nie na ulicach.

Data: 2011-11-22 22:13:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 20:45:40 +0100, Maciek napisał(a):

Facet chciał jechać w Prażmowskiego dlatego z dużym przekonaniem można stwierdzić, że chciał wcześniej przed rondem zmienić pas.

Jak ja chce zmienic pas, to właczam kierunkowskaz i zdejmuję nogę z gazu,
żeby ten obok mnie przejechał do przodu. Dziwny jestem jakiś...

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-22 22:17:34
Autor: DoQ
czym sie kieruja tego typu idioci?

Jak ja chce zmienic pas, to właczam kierunkowskaz i zdejmuję nogę z gazu,
żeby ten obok mnie przejechał do przodu.
Dziwny jestem jakiś...

No, możesz sobie chcieć jak ten obok ciebie będzie zwalniał równolegle.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 23:09:44
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:17:34 +0100, DoQ napisał(a):

[...]

To wtedy zdecydowanie przyśpieszę. Wybacz, ale gośc z tojki miał kuuupę
czasu na nacisnięcie gazu, albo hamulca. A on się turlał, nie sygnalizując
niczego. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-22 21:47:47
Autor: AZ
On 2011-11-22, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

[...]

Skoncz ten teatrzyk. Jestes kolejnym idiota ktory po zamontowaniu
wideorejestratora podnieca sie sprowokowanymi przez siebie sytuacjami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 19:51:45
Autor: mleko
On 2011-11-22 19:33, marcin wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kierownicą

Data: 2011-11-22 20:19:30
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Ciekawe dlaczego autor filmu zwalnia tak żeby jechać równolegle z Toyotą. Czyżby przeszkadzało mu to, że Toyota chciała wyprzedzić ciężarówkę za którą utknęła?
Jeśli było tak faktycznie, to kierowca Toyoty jest takim samym dupkiem - wystarczyło włączyć kierunkowskaz.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:28:00
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Ciekawe dlaczego autor filmu zwalnia tak żeby jechać równolegle z
Toyotą.

no ciekawe...

Czyżby przeszkadzało mu to, że Toyota chciała wyprzedzić
ciężarówkę za którą utknęła?
Jeśli było tak faktycznie, to kierowca Toyoty jest takim samym dupkiem -
wystarczyło włączyć kierunkowskaz.

a skad autor mial wiedziec ze dupek chce wyprzedzic ciezarowke? a nawet gdyby wiedzial to co ? usprawiedliwia to idiotyczny i niebezpieczny manewr ?

Data: 2011-11-22 19:33:25
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:28:00 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

[...]

przed chwilą sam przyznałeś, że blokowałeś go specjalnie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 20:36:33
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
a skad autor mial wiedziec ze dupek chce wyprzedzic ciezarowke?

przed chwilą sam przyznałeś, że blokowałeś go specjalnie.

1. przeciez nie jestem jasnowidzem i nie wiem co cierowca innego auta ma zamiar zrobic.
2. nie blokowalem go bo patrz pkt 1.

Data: 2011-11-22 19:58:20
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:36:33 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

[...]

"i wiedzialem ze chca zmienic pas." zgadnij kto to przed chwilą napisał?

2. nie blokowalem go bo patrz pkt 1.

chciałeś przycwaniaczyć i porobić za drogowego nauczyciela. A pokazałeś, że jesteś burakiem i stwarzasz niebezpieczne sytuacje na drodze.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 20:59:57
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
"i wiedzialem ze chca zmienic pas." zgadnij kto to przed chwilą napisał?

udowodnij ze wiedzialem.

2. nie blokowalem go bo patrz pkt 1.

chciałeś przycwaniaczyć i porobić za drogowego nauczyciela. A pokazałeś,
że jesteś burakiem i stwarzasz niebezpieczne sytuacje na drodze.

tak i mam nadzieje ze nauczka bedzie bolesna. mysle ze kilkaset pln.

Data: 2011-11-22 20:06:05
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:59:57 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

"i wiedzialem ze chca zmienic pas." zgadnij kto to przed chwilą
napisał?

udowodnij ze wiedzialem.

sam to zrobiłeś albo w którymś momencie kłamiesz

[...]

brnij dalej. Czekam na obiecane skany kwitĂłw z milicji

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 21:09:19
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
sam to zrobiłeś albo w którymś momencie kłamiesz

otoz to. czyli nie wiesz czy wiedzialem czy nie.
a teraz zalozmy ze wiedzialem. i co ?

zacznij od jakiejs podstawy prawnej.

[...]

wkleje je tylko po to zebys ty i reszta cymbalow wiedziala czym grozi takie i inne zachowania na drodze i ze wasze widzimisie a przepisy to dwie zasadniczo rozne sprawy.

Data: 2011-11-22 20:11:01
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 21:09:19 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

sam to zrobiłeś albo w którymś momencie kłamiesz

otoz to. czyli nie wiesz czy wiedzialem czy nie. a teraz zalozmy ze
wiedzialem. i co ?

czyli przyznajesz, że kłamiesz. To juz postęp.

zacznij od jakiejs podstawy prawnej.

ROTFL

[...]

Stwarzaj dalej zagrozenie na drodze. Zobaczymy kiedy Cię szczęście opuści.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 21:13:18
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
czyli przyznajesz, że kłamiesz. To juz postęp.

no przeciez powiedzialem ze jestem jasnowidzem i wiedzialem ze pan chce zmienic pas. przeciez to elementarne ze pas zmieniamy nie wlaczajac kierunkowskazu.
i teraz mam do ciebie pytanie: co dalej ?

zacznij od jakiejs podstawy prawnej.

ROTFL

no czekam na podstawe. podasz?

Data: 2011-11-22 21:11:33
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:09, marcin pisze:

wkleje je tylko po to zebys ty i reszta cymbalow wiedziala czym grozi
takie i inne zachowania na drodze i ze wasze widzimisie a przepisy to
dwie zasadniczo rozne sprawy.

No widzisz, następnym razem w wyniku takich złośliwości być może ktoś w ciebie wjedzie albo nie zdążysz zahamować. Wina może będzie i jego, ale to ty będziesz miał kłopot bo samochód trzeba będzie wyklepać.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 21:16:12
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:14, marcin pisze:
[...]

Za to twoje filmowe dzieło to prawdziwe kino akcji.

--
Paweł

Data: 2011-11-23 01:44:36
Autor: to
[...]

Czyli mamy do czynienia z wannabe prawnikiem, który był za cienki na studia prawnicze, więc w zamian nauczył się (wybiórczo) PoRD, kupił kamerkę za 50 zł i "egzekwuje" przepisy na drodze zachowują się przy tym niekulturalnie czy wręcz niebezpiecznie?

Data: 2011-11-22 20:48:49
Autor: Mario
W dniu 2011-11-22 20:36, marcin pisze:
[...]

Średnio inteligentna osoba która jeździ samochodem dłużej niż dzień zorientowała by się że ma zamiar zmienić pas, a Ty mu to uniemożliwiałeś jadąc na siłę obok niego i w końcu puściły mu nerwy. Nie pochwalam bynajmniej jego zachowania, ale Twoje było też bardzo naganne.

Data: 2011-11-22 20:54:42
Autor: marcin
[...]

to teraz na kursie sa zajecia z jasnowidztwa?

pytania pomocnicze:
1.po czym poznac ze jadacy obok samochod zamierza zmienic pas?
a) po kolorze
b) po plci kierowcy
c) po wlaczonym kierunkowskazie

2. co nalezy zrobic gdy jadacy obok pojazd chce zmienic pas
a) nic
b) hamowac, wpuszczajac jasnie pana na swoj pas

prosze o podstawe prawna.

Data: 2011-11-22 21:13:43
Autor: nazgul
W dniu 2011-11-22 20:54, marcin pisze:
[...]

przecież sam mówiłeś, że miałeś jasnowidzenie, mniej więcej: "chcieli skręcić ale nie wrzucili kierunku"

prosze o podstawe prawna.

zapytaj na milicji ;-)

Data: 2011-11-22 21:15:15
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
przecież sam mówiłeś, że miałeś jasnowidzenie, mniej więcej: "chcieli
skręcić ale nie wrzucili kierunku"

domyslalem sie. moje domysly potwierdzil pozniejszy manerw.
nastepnym razem nie bede sie domyslal po prostu :)

Data: 2011-11-22 21:36:18
Autor: nazgul
[...]

słusznie!
przewidywanie na drodze to ZUO.

na moje oko materiał został złośliwie zmanipulowany, aby sprawić wrażenie wrednego blokowania pasa
czyli zachowania typu "profesor".
a Ty jesteś dżentelmenem szos.
;-))

Data: 2011-11-22 21:45:08
Autor: marcin
[...]

tutaj tez blokowalem zlosliwie niewinnego biedaka !
http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0

az dziwne ze nikt nie pisal takich komentarzy w watku o tym filmie.

Data: 2011-11-22 20:50:51
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 21:45:08 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

na moje oko materiał został złośliwie zmanipulowany, aby sprawić
wraĹźenie wrednego blokowania pasa
[...]

przesuń sobie GOSa trochę wyżej będziesz go lepiej widział

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 21:53:14
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
przesuń sobie GOSa trochę wyżej będziesz go lepiej widział

mozesz jasniej ? co to GOS i kogo bede widzial ?

Data: 2011-11-22 21:04:22
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 21:53:14 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

przesuń sobie GOSa trochę wyżej będziesz go lepiej widział

mozesz jasniej ? co to GOS i kogo bede widzial ?

nie, nie mogę. oblałeś.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 21:13:35
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 22:05:32 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

ale się przejąłem.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 21:53:22
Autor: 'Tom N'
marcin w <news:jah1kl$gqk$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Wystarczy, że ktoś przyspieszał tuż przed zjazdem z ronda -- na filmie,
który sie dzisiaj pojawił na chwilę i znikł na twoim youtubowym tv

Czwartego filmu też był...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-23 08:46:11
Autor: ToM
W dniu 2011-11-22 21:45, marcin pisze:
[...]

"Ten film usunięty przez użytkownika"

az dziwne ze nikt nie pisal takich komentarzy w watku o tym filmie.

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2011-11-23 19:43:40
Autor: jerzu
On Tue, 22 Nov 2011 21:45:08 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

tutaj tez blokowalem zlosliwie niewinnego biedaka !
http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0

"Ten film wideo został usunięty przez użytkownika. " - zachowujesz się
jak dziecko. Najpierw wrzucasz filmy, a potem je usuwasz, bo tak Ci
wygodnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 18:56:23
Autor: made myself
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Może się bał, że ktoś ten film wyśle na policję razem z tym wątkiem.
W sumie wprost się przyznał, że celowo spowodował zagrożenie na drodze.
Jasne, przewinienia na drodze powinno się karać, ale za _celowe_ ich prowokowanie to powinni uprawnienia odbierać ;)

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 20:17:27
Autor: marcin
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk
mozesz smialo wysylac ten watek do kmp krakow.
mam nadzieje ze dostaniecie wezwania na jakies badania psychiatryczne.

Data: 2011-11-23 20:21:12
Autor: made myself
marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał(a):
[...]

Bo ja to Ty... A później się czeka na załatwienie jakiejś ważnej sprawy
miesiącami, bo jacyś frustraci ponadsyłali jak robią na złość jakiemuś
ciamajdzie, co nawet pasa nie potrafi normalnie zmienić.

mam nadzieje ze dostaniecie wezwania na jakies badania psychiatryczne.

Nas jest jeden. Więcej luzu i własnego życia życzę. Chociaż jak dla Ciebie
taka bzdura jak na tym filmie jest największym problemem jaki masz, do tego
masz tyle czasu, że chce Ci się go wysyłać na policję i chodzić później
zeznawać na komendzie z powodu takiej pierdoły, to Ty niesamowicie szczęśliwy
człowiek musisz być :)

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 21:23:02
Autor: jerzu
On Wed, 23 Nov 2011 20:17:27 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

Możesz mi powiedzieć dlaczego ze świateł na rondzie Grzegórzeckim
ruszasz jak pizda, jakbyś chciał, żeby ta toyota pojechała do przodu?
Dlaczego przed Sądową dostałeś małpiego rozumu, dałeś w pedał i
dogoniłeś toyotę, po czym nagle dałeś po heblach i prawie się z nią
zrównałeś? Czego oczekiwałeś? Co chciałeś w ten sposób uzyskać?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 20:28:48
Autor: made myself
[...]

Jak to co? Kino akcji! :D

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 21:55:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:23:02 +0100, jerzu napisał(a):

On Wed, 23 Nov 2011 20:17:27 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

Możesz mi powiedzieć dlaczego ze świateł na rondzie Grzegórzeckim

A możesz mi powiedzieć, co ma to do rzeczy? czy Toyota w jakikolwiek sposób
zdradza chęć zmiany pasa? Jeśli tak, to wskaż kiedy i w jaki sposób to
robi.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:05:42
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Wed, 23 Nov 2011 21:55:56 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

A możesz mi powiedzieć, co ma to do rzeczy? czy Toyota w jakikolwiek sposób
zdradza chęć zmiany pasa? Jeśli tak, to wskaż kiedy i w jaki sposób to
robi.

Nie do Ciebie było to pytanie skierowane.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-24 00:07:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:05:42 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

Czyli nei możesz, a to jest kluczowe. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 17:33:08
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Thu, 24 Nov 2011 00:07:47 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Czyli nei możesz, a to jest kluczowe.

Może mogę, może nie mogę. Nie będę Tobie odpowiadał, bo i tak Ciebie
nie przekonam.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-24 21:42:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 17:33:08 +0100, jerzu napisał(a):

Czyli nei możesz, a to jest kluczowe.

Może mogę, może nie mogę. Nie będę Tobie odpowiadał, bo i tak Ciebie
nie przekonam.

Jerzu, takie teksty to dzieciom w przedszkolu opowiadaj. IMO kierujący Toyką jechał sobie środkowym pasem, i kiedy mu się nagle
zapaliło światełko to dał w palnik, wrzucił kierunek i się wcisnął przed
auto z rejestratorem. Wczesniej żadnego zamiaru zmiany pasa nie sygnalizował, ani nie sposób jest
zauwazyć, żeby taką chęć miał. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 22:30:48
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Thu, 24 Nov 2011 21:42:48 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Jerzu, takie teksty to dzieciom w przedszkolu opowiadaj.

Tak, tak...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 22:32:27
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?

Możesz

nie moge.

Data: 2011-11-23 22:48:19
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Wed, 23 Nov 2011 22:32:27 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

Możesz

nie moge.

Czyli miałem rację.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 22:50:59
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Czyli miałem rację.

ta jest szefie. zawsze masz racje.

Data: 2011-11-23 22:53:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello jerzu,

Wednesday, November 23, 2011, 10:48:19 PM, you wrote:

On Wed, 23 Nov 2011 22:32:27 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:
Możesz
nie moge.
Czyli miałem rację.

Dobra - już wiemy, że to impotent. I może wystarczy? Bardzo proszę.

--
Best regards,

Data: 2011-11-25 15:03:01
Autor: CeSaR
czym sie kieruja tego typu idioci?
http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

No i teraz miałem mozliwosc w koncu nie tylko czytac ale i zobaczyc.
Ja na twoim miejscu bym go zatrzymal i rozstrzelal. Z procy, z rurki na plasteline, z kalacha.
No takiego buca juz dawno nie widzialem.
Ale ci zajechal doge!!!!!!!!!!!

Data: 2011-11-25 15:07:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello CeSaR,

Friday, November 25, 2011, 3:03:01 PM, you wrote:

[...]

Zapomniałeś o 11111 na końcu.

--
Best regards,

Data: 2011-11-25 15:12:13
Autor: CeSaR
czym sie kieruja tego typu idioci?
Zapomniałeś o 11111 na końcu.

Wiek robi swoje...

Data: 2011-11-23 01:41:47
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
przecież sam mówiłeś, że miałeś jasnowidzenie, mniej więcej: "chcieli
skręcić ale nie wrzucili kierunku"

domyslalem sie.

Domyślasz się, że ktoś chce zmienić pas na ten, którym jedziesz i złośliwie jedziesz w jego martwym polu ze swoją żałosną kamerką? Czy Ty normalny jesteś?

Data: 2011-11-22 21:52:14
Autor: Mario
[...]

Ale po co brniesz w to dalej, napisałem przecież, że średnio inteligentna osoba (chyba że Ciebie to nie dotyczy) zauważyła by, że gość chce zmienić pas, a że nie włączył przy tym kierunkowskazu uparłeś się że dasz mu nauczkę i blokowałeś go do momentu aż mu nerwy puściły.

2. co nalezy zrobic gdy jadacy obok pojazd chce zmienic pas
a) nic
b) hamowac, wpuszczajac jasnie pana na swoj pas

W miarę możliwości umożliwić mu zmianę pasa, nie musiałeś tego robić hamując mogłeś przyspieszyć i wjechałby za Ciebie, każdy normalny kierowca by tak zrobił.

BTW klawisz Alt Ci chomik zeżarł?

Data: 2011-11-22 21:56:37
Autor: marcin
[...]

to ty brniesz nie wiadomo w co. przepisy sa jasne.

tak alt mi zjadly chomiki

Data: 2011-11-23 01:43:05
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
to ty brniesz nie wiadomo w co. przepisy sa jasne.

Niestety Ty niektĂłrych nie znasz.

Data: 2011-11-23 03:20:33
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Niestety Ty niektĂłrych nie znasz.

tych o nakazie jasnowidzenia czy zakazie jady pasem obok?

Data: 2011-11-23 17:21:49
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
tych o nakazie jasnowidzenia czy zakazie jady pasem obok?

Nie, innych.

Data: 2011-11-22 20:34:10
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:28, marcin pisze:

a skad autor mial wiedziec ze dupek chce wyprzedzic ciezarowke? a nawet
gdyby wiedzial to co ? usprawiedliwia to idiotyczny i niebezpieczny
manewr ?

Autor chyba nie do końca miał dobre intencję, najpierw zjechał na prawo żeby nie turlać się za ciężarówką środkowym, po czym zwolnił nie wiedzieć po co, pozwalając aby cały peleton łącznie z ciężarówką odjeżdżał w siną dal. Widać to od 0:20min filmu. Może chciał być złośliwy i dać nauczkę gapciowi w toyocie? A może już wcześniej doszło do jakichś zatargów na drodze?
Ponadto autor kreatywnie tnie cytaty, chociażby te o kierunkowskazach.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:38:20
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?

Autor chyba nie do końca miał dobre intencję, najpierw zjechał na prawo
żeby nie turlać się za ciężarówką środkowym, po czym zwolnił nie
wiedzieć po co

a zauwazasz bialego dostawczaka na moim pasie?

[...]

zapewniam cie ze nie bylo zadnych zatargow i byl to czysty przypadek ze jechalem obok niego.

Ponadto autor kreatywnie tnie cytaty, chociażby te o kierunkowskazach.

jakie cytaty ?

Data: 2011-11-22 20:42:17
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:38, marcin pisze:
[...]

Owszem, dostawczak odjeżdża powiększając lukę a ty dodatkowo zwlaniasz. Co ciekawe wcześniej nie przeszkadzała ci mniejsza odległość od poprzedzanego pojazdu i to przy większej prędkości.

zapewniam cie ze nie bylo zadnych zatargow i byl to czysty przypadek ze
jechalem obok niego.

Uhm.

Ponadto autor kreatywnie tnie cytaty, chociażby te o kierunkowskazach.
jakie cytaty ?

Przecież napisałem.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:45:38
Autor: marcin
[...]

trzeba powolac komisje sledcza

Data: 2011-11-22 20:48:15
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:45, marcin pisze:
[...]

Wołaj, przecież to ty nagrałeś materiał dowodowy.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:49:27
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Wołaj, przecież to ty nagrałeś materiał dowodowy.

spoko nie musze. podziele sie z toba pismem z milicji jak tylko przyjdzie.
o nich tez napiszesz to co o mnie ?

Data: 2011-11-22 19:58:58
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:49:27 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

Wołaj, przecież to ty nagrałeś materiał dowodowy.

spoko nie musze. podziele sie z toba pismem z milicji jak tylko
przyjdzie. o nich tez napiszesz to co o mnie ?

pochwal się. Zobaczymy jaki z Cieie kozak.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 21:00:46
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
pochwal się. Zobaczymy jaki z Cieie kozak.

no jasne ze sie pochwale. na razie czekam na final sprawy o czerwone swiatlo w katowicach. tez opublikuje.

Data: 2011-11-23 01:47:07
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
pochwal się. Zobaczymy jaki z Cieie kozak.

no jasne ze sie pochwale.

To może daj znać gdzie podkapowałeś, to może komuś będzie się chciało wysłać maila z linkiem do tej dyskusji, gdzie przyznajesz się, że wiedziałeś jakie gość ma zamiary i celowo go blokowałeś.

Data: 2011-11-23 03:22:05
Autor: marcin
[...]

moge ci jedynie poszukac jakiegos dobrego psychiatre imbecylu.

Data: 2011-11-23 17:21:22
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
moge ci jedynie poszukac jakiegos dobrego psychiatre imbecylu.

Sobie poszukaj. I przy okazji słownika, bo pisać po polsku nie umiesz.

Data: 2011-11-22 20:56:11
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:49, marcin pisze:
Wołaj, przecież to ty nagrałeś materiał dowodowy.
spoko nie musze. podziele sie z toba pismem z milicji jak tylko przyjdzie.
o nich tez napiszesz to co o mnie ?

Możesz mieć problem w otrzymaniu pisma z nieistniejącego organu.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:57:14
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Możesz mieć problem w otrzymaniu pisma z nieistniejącego organu.

problem to bedzie mial, czysty jak lza, kierowca toyoty.

Data: 2011-11-22 20:59:32
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:57, marcin pisze:
Możesz mieć problem w otrzymaniu pisma z nieistniejącego organu.
problem to bedzie mial, czysty jak lza, kierowca toyoty.

Ale to nie moje zmartwienie.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 20:59:52
Autor: Przemysław Czaja
czym sie kieruja tego typu idioci?

Użytkownik "marcin"

spoko nie musze. podziele sie z toba pismem z milicji

Ty chyba starej daty jeszcze jesteś co? Nauczyli podpierdalać jak widzę, teraz trudno przyzwyczajenia zmienić, nawet nazwa wbiła się w głowę i za nic nie chce ewoluować _milicja_ , jakie to oczywiste :)

Data: 2011-11-22 21:01:38
Autor: marcin
[...]

przeciez to ja zwwinilem wiec daze do samoukarania. to zle ?
ha ha ha

Data: 2011-11-22 21:08:06
Autor: Przemysław Czaja
czym sie kieruja tego typu idioci?

Użytkownik "marcin"

przeciez to ja zwwinilem wiec daze do samoukarania. to zle ?
ha ha ha

Nie zawiniłeś, już o tym pisałem. Nie złamałeś przepisów.

Data: 2011-11-22 21:10:12
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Nie zawiniłeś, już o tym pisałem. Nie złamałeś przepisów.

no ciekawe bo od innych dowiedzialem sie dokladnie cos odwrotnego.

Data: 2011-11-22 21:12:24
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:10, marcin pisze:
Nie zawiniłeś, już o tym pisałem. Nie złamałeś przepisów.
no ciekawe bo od innych dowiedzialem sie dokladnie cos odwrotnego.

Zacytujesz tych innych?

--
Paweł

Data: 2011-11-22 21:16:24
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Zacytujesz tych innych?

jak tylko obronisz teze ze nie jestes idiota :)

Data: 2011-11-22 21:17:32
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:16, marcin pisze:
Zacytujesz tych innych?
jak tylko obronisz teze ze nie jestes idiota :)

Czyli rżniesz głupa, bo wiesz że nikt tak nie napisał - typowe.

--
Paweł

Data: 2011-11-22 21:27:20
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, November 22, 2011, 8:38:20 PM, you wrote:

[...]

Tego, który odjeżdża w siną dal? Pytam: po co zwalniałeś obok
czerwonego, utrudniając mu zmianę pasa?

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-11-22 21:29:11
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Tego, który odjeżdża w siną dal? Pytam: po co zwalniałeś obok
czerwonego, utrudniając mu zmianę pasa?

pytam, durniu, gdzie widzisz zamiar zmiany pasa ?

Data: 2011-11-22 21:31:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jah0mp$d1s$6inews.gazeta.pl...
Tego, który odjeżdża w siną dal? Pytam: po co zwalniałeś obok
czerwonego, utrudniając mu zmianę pasa?

pytam, durniu,

No i wystarczy kolejnych popisów chamstwa.
PLONK !!!!

Data: 2011-11-22 20:34:31
Autor: Cavallino
czym sie kieruja tego typu idioci?
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:

a skad autor mial wiedziec ze dupek chce wyprzedzic ciezarowke?

Wiedział, wiedział, w przeciwnym przypadku pojechałby inaczej, a nie wyhamował akurat przy Toyocie i akurat do jej prędkości.

a nawet gdyby wiedzial to co ? usprawiedliwia to idiotyczny i niebezpieczny manewr ?

Bardziej niż cokolwiek usprawiedliwia złośliwe blokowanie rywala.

Data: 2011-11-22 21:40:00
Autor: AZ
On 2011-11-22, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 22-11-2011 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Ciekawe dlaczego autor filmu zwalnia tak żeby jechać równolegle z Toyotą.
Bo ma wideorejestrator ktory musi sie przydac, chocby na sile.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 21:04:28
Autor: Deflegmator
marcin wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

PLONK :D

--
Deflegmator

Data: 2011-11-22 21:23:06
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, November 22, 2011, 7:33:54 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Mam nadzieję, że piszesz o idiocie - autorze tego filmiku, złośliwie
blokującym jeden z pasów do skrętu w prawo.

--
Best regards,

Data: 2011-11-22 22:13:48
Autor: yabba
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagq1n$m11$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Co jest na tym filmie nie tak?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-11-22 22:33:12
Autor: 'Tom N'
yabba w <news:jah3ad$m7m$1inews.gazeta.pl>:

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagq1n$m11$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Co jest na tym filmie nie tak?

PEBWAC w pojeździe z rejestratorem video

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-22 22:29:37
Autor: made myself
czym sie kieruja tego typu idioci?
marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Dokładnie. Czym się kierują idioci, którzy mając zielone światło i ćwierć
mili wolnego miejsca przed sobą nie jadą tylko po to, żeby uniemożliwić
komuś zmianę pasa? Swoją drogą to cierpliwy kierowca w tej Corolli.
Wiedziałem, że jak rejestratory stanieją, to się znajdzie banda głupków,
którzy będę jeździć jak ostatnie chamy, żeby złapać kogoś na złamaniu
przepisów, a potem brandzlować tym na Internecie.

--
made_myself

Data: 2011-11-23 01:29:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:29:37 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

[...]

Ciekawe, dlaczego nie napiszesz nic o kierowcy w tojce, który nie potrafi
ani zasygnalizowac zamiaru zmiany pasa, ani tego manewru sensownie wykonać. Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 08:19:23
Autor: PM
[...]

Bo on tu nie pisze, pewnie jakby napisał i zaczął płakac to też by został opierniczony ..np. za brak syg. zamiaru skrętu.

Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

Podstaw nie miał, ale jak sam przyznał podejrzewał. Niestety, postanowił rżnac głupa "bo może się cós fajnego nagra"

Data: 2011-11-23 19:08:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 08:19:23 +0100, PM napisał(a):

Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

Podstaw nie miał, ale jak sam przyznał podejrzewał.

Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
decyzji na drodze?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 19:36:14
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Wed, 23 Nov 2011 19:08:21 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
decyzji na drodze?

Może nie dobra, ale przydatna. Gdyby nie moje podejrzenia i przeczucia
dzisiaj miałbym dzwona. Podczas wyprzedzania.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 20:55:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:36:14 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

Owszem, dobra jeśli masz sytuację, która wymaga się upewnienia - wtedy
przeczucie dające niepewność pomaga.
Ale nie w sytuacji, kiedy klient z pasa obok jedzie niewyraźnie i nei
wiesz, co zamierza zrobić. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 20:08:45
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 18:08:21 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
decyzji na drodze?

Jeśli stawką jest moje życie - to to jest całkiem niezłe:

"...kurcze, ten pacan zaraz coś wywinie - widać, że jedzie jak spity sołtys na wesele córki w ciąży, trzeba uważać bardziej, niż zwykle..."

:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-23 21:58:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:08:45 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

OK, jesli chodzi o powstrzymywanie sie od wykonania czegoś ryzykownego - to
racja. Alke przewidywanie zamiaró innych?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:55:16
Autor: Przemysław Czaja
czym sie kieruja tego typu idioci?

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

OK, jesli chodzi o powstrzymywanie sie od wykonania czegoś ryzykownego - to
racja. Alke przewidywanie zamiaró innych?

Jakie odczynniki w procesie C-41 lub jakimkolwiek innym, powodują takie otępienie szarych komórek?

Data: 2011-11-23 23:15:20
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 20:58:02 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

To właśnie jest to: na podstawie tego, jak jedzie, przewiduję (czy słusznie, okaże się za chwilę) jego dalsze działania.
Np. nagłe zmiany kierunku jazdy, gwałtowne hamowania, wyścigi itp.
Tak samo jak codziennie wobec innych - tego się nie zauważa - to się po prostu robi.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 00:08:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:15:20 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Oczywiście. Tylko na tym filmie w żaden sposób nie mogę się dopatrzeć tego,
że kierujący Toyką chce zmienić pas. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 12:07:54
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 23:08:47 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

OK, rozumiem twój punkt widzenia.
Ja na to patrzę inaczej - jadę przez chwilę tą toyotą. I po prawej mam jakiegoś debila, pijaka albo psychola, który rusza, wyprzedza, zwalnia, jedzie obok mnie - widać, że coś odpierdoli za chwilę. Nie dziwię się temu, że jako kierowca tej toyoty w dogodnym momencie daję w palnik i uciekam zza ciężarówki, która blokuje mi drogę i zostawiam psychola z tyłu.

Problem chyba w tym, że założyłeś, iż autor filmu jechał normalnie, a nie jak ostatnia piz...
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 21:47:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:07:54 +0100, Bydlę napisał(a):

OK, rozumiem twój punkt widzenia.
Ja na to patrzę inaczej - jadę przez chwilę tą toyotą. I po prawej mam

Przede wszystkim - jeśli byś jechał tak, jak kierowaca wzmiankowanej, to
bys był pizda drogowa. Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
jednocześnie gazu. A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -
nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 22:20:44
Autor: Bydlę
On 2011-11-24 20:47:01 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Czyli masz wątpliwości co do jazdy toyoty?
Rozumiem, że odstępujesz od sewj pierwszej wersji, że toyota jechała normalnie.
;-)

 Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
jednocześnie gazu.

A on zrobił inaczej.
Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z rejestratorem.
I wiem też doskonale, że w takich sytuacjach (życie mnie nauczyło) trzeba było po prostu się zatrzymać.
Tak byłoby w sumie lepiej. :)

A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -

Tak, autor filmu zeznawał nawet na ten temat - tyle, że nie rozumie, że oni patrzyli na jakiegoś głąba, który wyczynia dziwne rzeczy i (tak mi się wydaje) zaczęli się lekko bać...

nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta.

Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.
I dlatego nie wychodzi ci równanie.

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 23:10:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:20:44 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Pierwotnej? Zacytuj, proszę. Z tegop co pamiętam, to stwierdziłem, że nei
sposób zauważyć oznak zamiaru zmiany pasa. Ale może ja się mylę, więc
proszę o cytat.

A on zrobił inaczej.
Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z rejestratorem.

Jakie zagrożenie i wskaż ową celowość.
[...]

Mogli tez widzieć aniołki.
Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.

Bo jego sposób jazdy nie ma wpływu na to, czy klient z toyki sygnalizował,
czy nie. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 18:51:13
Autor: Bydlę
On 2011-11-24 22:10:26 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Tak, skoro odznoszę wrażenie, że pisząc o mnie, że gdybym jechał tak, jak kierowca wzmiankowanej, to byłbym pizdą - zmieniasz zdanie o rzekomo normalnej jeździe tego pojazdu, to właśnie tę teorię o poprawnej jeździe nazywam wersją pierwotną.

Chyba, że "jesteś pizdą" to u ciebie szczególna forma komplementu - jeśłi tak, to zmodyfikuję swą wypowiedź.
:-)

A on zrobił inaczej.
Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z
rejestratorem.

Jakie zagrożenie

Dowolne - od powstania korka, kolizji, wypadku itd. aż do trupów włącznie.
Zauważ, że kodeksy tak samo traktują tę kwestię pozostawiając katalog otwarty.
;>

 i wskaż ową celowość.

Kupił kamerę i koniecznie chciał kogoś sprowokować do czegoś, czym mógłby (po nagraniu) brandzlować się.
Czyżbyś nie oglądał filmu i nie czytał jego wypowiedzi?
;>>

[...]

Mogli. Ale po prawej mieli jakiegoś psychola, pijaka, debila, bandytę - nazwij jak chcesz, ale nie obronisz tezy, że jechał (kierowca pojazdu z kamerą) normalnie.
_Zwłaszcza_ w świetle jego zeznań...
;>>>

Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.

Bo jego sposób jazdy nie ma wpływu na to, czy klient z toyki sygnalizował,
czy nie.

IMHO miało to wpływ - gdyby ten po prawej jechał normalnie, to byłby już daleko z przodu, a teb ze środkowego pasa włączyłby kierunkowskaz przed zmianą pasa.
A tak - uciekał przed.....

--
Bydlę

Data: 2011-11-25 20:46:10
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 25 Nov 2011 18:51:13 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Bo nie zauwżasz jednego niuansu - dopóki nie włączymy wiedzy o tym, że
kierowca tojki chchce zmienić pas, to w jego jeździ nie ma nic specjalnego. To, że chciał wychodzi dopiero wtedy, kiedy ten manewr dośc niebezpiecznie
wyjkonuje. Tyle, że widzisz, nie można wiedzy, ktróraą dostajemy pod koniec
filmu uzywać do oceny jego jazdy z punktu widzenia rejestrujacego, bo
rejestrujący nie miał tej wiedzy wczesniej.
[...]

A to Ty też je powodujesz. I nic dziwnego, bo pojęcie 'bezpieczeństwo
ruchu' to oksymoron. Prawdziwym jest 'akceptowany poziom zagrożenia'.

[...]

Cieniutko, to pobożne życzenie. Teraz wykaż , że żadna inna wersja nei była
możliwa.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 10:48:29
Autor: Bydlę
On 2011-11-25 19:46:10 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.
Widać natomiast arcydziwną jazdę pojazdu z kamerą i widać czym się ten cyrk skończył.
Przecież nie będziesz miał do mnie prentensji, że widzę i wyciągam wnioski.
Poza tym znikasz zeznania autora filmu.

[...]

Jako kierowca toyoty?
Tak, stwarzam zagrożenie uciekając przed pojazdem z kamerą.
Nawet pisałem, że prawidłowo byłoby zatrzymać się.

[...]

A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
Jeśłi masz odmienne zdanie, to wyłóż swoją - nie będziesz przecież mnie zmuszał, bym walczył z moimi własnymi argumentami?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-11-26 14:51:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Nov 2011 10:48:29 +0100, Bydlę napisał(a):

Bo nie zauwżasz jednego niuansu - dopóki nie włączymy wiedzy o tym, że
kierowca tojki chchce zmienić pas, to w jego jeździ nie ma nic specjalnego.

OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.

A coś, co wskazywałoby, że chcą nienormalnie jechać?

[...]

Nie, stwarzasz zagrożenie jadąc samochodem. Podpowiem, że każdy stwarza.

A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 22:48:47
Autor: Bydlę
On 2011-11-26 13:51:37 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Jest w zeznaniach autora fimu.
Znikamy jego zeznania? Możemy omawiać sam film - materiału jest pod dostakiem.

[...]

A guzik - nie stwarzam.
Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

No, to fakty są takie:
autor filmu (tzn. kierujący pojazdem z kamerą) z nieznanych nam przyczyn jechał łamiąc przepisy i stwarzając zagrożenie, pod konic filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał przepisy i oddalił się.

Dywagacje:
autor filmu chciał sprowokować coś, co mógłby nagrać i ponanizować się zamieszczeniem takiego filmu w sieci
LUB
chciał się pobawić w ORMOwca i coś udowodnić kierowcy toyoty,
kierowca toyoty postanowił oddalić się od debila w pojeździe z kamerą i uciekł przed nim, choć lepiej byłoby się zatrzymać.

IMHO bezsensowne dywagacje:
kierowca toyoty chciał włączyć kiernukowskaz, czy też nie chciał?

:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-11-27 12:48:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Nov 2011 22:48:47 +0100, Bydlę napisał(a):

OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.

A coś, co wskazywałoby, że chcą nienormalnie jechać?

Znikamy jego zeznania? Możemy omawiać sam film - materiału jest pod dostakiem.

Ja oceniam film. Co tam widać?

Nie, stwarzasz zagrożenie jadąc samochodem. Podpowiem, że każdy stwarza.

A guzik - nie stwarzam.
Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

Nie z kodeksu, a z rzeczywistości. Każdy ruch pojazdu stwarza jakieś
zagrożenie.
Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

No, to fakty są takie:
autor filmu (tzn. kierujący pojazdem z kamerą) z nieznanych nam przyczyn jechał łamiąc przepisy

Jakie? Podaj co najmniej dwa.

pod konic filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał przepisy i oddalił się.

To prawda. I tylko to jest faktem. Reszta, to dyrdymały.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-27 21:29:48
Autor: Bydlę
On 2011-11-27 12:48:57 +0100, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Napisałem poniżej.
Cytujesz to.
A guzik - nie stwarzam.
Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

Nie z kodeksu, a z rzeczywistości.

A! TO tak - z każdym oddechem też stwarzam zagrożenia.
:-)))

[...]

NIeuzasadnione zmniejszanie prędkości, blokowanie ruchu, jazda obok innego pojazdu...

NIe oglądałeś Adasiu tewgo filmu?
Czy zafiksowałeś się na kierunkowskazie, który ma w tym przypadku takie samo znaczenie, jak kolor bielizny goście w ciężarówce...

pod konic
filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał
przepisy i oddalił się.

To prawda.

Czyli jednak oglądałeś.

I tylko to jest faktem.

Nie - tylko to chcesz zaakceptować.
:-)

 Reszta, to dyrdymały.

Takie same, jak twój stosunek do kierunowskazu.
;)))

--
Bydlę

Data: 2011-11-27 21:53:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 27 Nov 2011 21:29:48 +0100, Bydlę napisał(a):

Nie z kodeksu, a z rzeczywistości.

A! TO tak - z każdym oddechem też stwarzam zagrożenia.
:-)))

Istotnie.
Jakie? Podaj co najmniej dwa.

NIeuzasadnione zmniejszanie prędkości, blokowanie ruchu, jazda obok innego pojazdu...

Nieuzasadnione zmniejszanie prędkości? A to jakis przepis zakazuje
łagodnego zwalniania?
Blokowanie ruchu? W jaki sposób? Kto został zablokowany?
Jazda obok innego pojazdu? A jaki przepis tego zakazuje?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 10:17:14
Autor: made myself
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):
Ciekawe, dlaczego nie napiszesz nic o kierowcy w tojce, który nie potrafi
ani zasygnalizowac zamiaru zmiany pasa, ani tego manewru sensownie wykonać.

To, że kierowca Toyoty nie sygnalizował zamiaru zmiany pasa, to fakt i
bezsprzecznie jego przewinienie.
Aczkolwiek trzeba mieć spory problem ze sobą, żeby sobie zadawać trud
i mu utrudniać z tego powodu życie, hamować specjalnie, etc.
Jednak normalny człowiek, który sobie nie musi niczego kompensować po prostu
by pojechał dalej. No ale jak ktoś ma kompleksy, to się bawi w ORMO i daje
innym nauczkę jak autor filmu. Dobrze, że mu nie zajechał drogi i nie wyciągnął z auta dokonując obywatelskiego zatrzymania, bo ktoś chciał zmienić
pas i nie włączył kierunkowskazu. Żenada. To jest ten typ, co to reguluje
ruch na zwężeniach blokując lewy pas, albo jedzie 30 km/h na nówce drodze
poza zabudowanym, bo znaki po remoncie zostały, a jak ktoś go chce wyprzedzić,
to zaczyna przyspieszać wystawiając go na czołówkę. Po prostu czubek z kompleksami.

Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

Na tej samej podstawie, na której zaczął zachowywać się jak ostatni burak i
zaczął mu ten manewr utrudniać. A nie, przepraszam. On ma po prostu taki styl jazdy, że ma zielone, kupę miejsca przed sobą i na przemian przyspiesza i hamuje, zamiast po prostu jechać. A to, że blokował tę Corollę to tylko przypadek. --
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 10:21:38
Autor: AZ
On 2011-11-23, made myself <made_myself.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Mysle ze bardzo pomocny bylby zapis tak minute, dwie wczesniej. Mogl byc
bardzo ciekawy, a pozniej kierowca toyoty juz mogl sie nie szczypac z
kierunkowskazami przy walce z burakiem tylko zrobil jak widac na
zalaczonym obrazku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-23 20:19:43
Autor: marcin
[...]

a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

Data: 2011-11-23 21:12:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
zacznie od nauki ruszania.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 21:58:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:12:43 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
zacznie od nauki ruszania.

Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:26:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
zacznie od nauki ruszania.

Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

Żeby chociaż jechał taś,taś. Raz przyspiesza, raz zwalnia, ruszać nie
umie...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-24 00:09:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:26:38 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

Żeby chociaż jechał taś,taś. Raz przyspiesza, raz zwalnia, ruszać nie
umie...

Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 09:41:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-24 22:03:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 09:41:05 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej.

Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

Ja też, ale to, że nagrywający nie jedzie idealnie nie wpływa na ocenę
zachowania gościa z Toyki.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 22:30:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-24, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej.

Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

Ja też, ale to, że nagrywający nie jedzie idealnie nie wpływa na ocenę
zachowania gościa z Toyki.

Ja coś pisałem o gościu z Toyki?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 21:59:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello Krzysiek,

On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

[...]

Ale po co karmisz ścierwo i wyciągasz cytując?

--
Best regards,

Data: 2011-11-23 22:27:55
Autor: Krzysiek Kielczewski

On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

Ale po co karmisz ścierwo i wyciągasz cytując?

Czasem tak wychodzi.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 19:11:15
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:17:14 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

[...]

Przewinienie akurat niewielkie, natomiast mnie bardziej interesuje skąd
zarzuty, że nastąpiło celowe blokowanie, skoro nie ma ani śladu
sygnalizacji zamiaru zmiany pasa.
Aczkolwiek trzeba mieć spory problem ze sobą, żeby sobie zadawać trud
i mu utrudniać z tego powodu życie, hamować specjalnie, etc.

Specjalnie? Specjalnie? KJAK SPECJALNIE? Po czym można wnieść, że tojka
chciała zmienić pas?
Jednak normalny człowiek, który sobie nie musi niczego kompensować po prostu
by pojechał dalej.

Przepraszam, ja tam widze dojazd do świateł i normalne zwalnianie przed
światłami. Tojka na środkowym pasie robi to samo. Niby kto komu i co
blokuje?

Nie, kochany. Zwerbalizuj.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 18:54:02
Autor: made myself
[...]

Oj Adaś, Adaś... Sam autor nawet przyznał co i dlaczego zrobił, więc jakoś
nie chce mi się ubijać z Tobą powietrza. Marcin przynajmniej miał jaja,
żeby się przyznać, że zachował się tak, a nie inaczej z premedytacją.
A Ty widzę z tych, co to najgorsze chamstwo usankcjonują robieniem z siebie
i innych idioty. Tchórze tak robią, że się wyzłośliwiają celowo, a potem
rżną głupa "no ale przecież skąd mogłem wiedzieć, to był przypadek, że
hamowałem i przyspieszałem dokładnie jak auto na pasie obok, gdy wszyscy
inni odjechali na zielonym w siną dal".
Że. Na. Da. Dla mnie EOT. --
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 21:00:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 18:54:02 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

[...]

Ja się pytam, gdzie widać. zamiast ubijać pianę wypunktuj.
Ja widzę samochód, który jedzie prosto swoim pasem. Sugerujesz, że każdy
samochód, który jedzie swoim pasem chce go zmienić?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:01:42
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SpZKl$0eOmike.oldfield.org.pl>:

[...]

Ja się pytam, gdzie widać.

Tam gdzie kamera nie objęła:

14:41:17 jeszcze nie widać klosza kierunkowskazu bocznego
14:41:18 pojawia sie klosz 14:41:18 nie świeci
14:41:18 świeci
14:41:18 nie świeci
14:41:19 świeci
14:41:19 nie świeci
14:41:19 świeci
14:41:20 nie świeci
14:41:20 świeci
14:41:20 nie świeci
14:41:21 świeci

Od 14:41:13 do 14:41:18 klosz nie widać, więc o co pytasz, w kontekście tego:  "caly czas spogladali w prawo", i tego "no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl o skręcaniu"?  --
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-24 00:13:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:01:42 +0100, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Czyli - klient jedzie pasem, nioc nie robi, a dopiero na 2 sekundy przed
zmianą pasa daje w palnik i włacza kierunkowskaz. A wcześniej? --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 08:37:05
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3Spfc1$0eemike.oldfield.org.pl>:

[...]

   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

więc o co pytasz, w kontekście tego:  "caly czas spogladali w prawo",
                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
i tego "no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl o skręcaniu"?

Czyli - klient jedzie pasem, nioc nie robi,

Tak Adasiu...

a dopiero na 2 sekundy przed
zmianą pasa daje w palnik i włacza kierunkowskaz. A wcześniej?

A wcześniej masz podkreślone ~~~

Coś trudno Ci sie odnieść do swoich własnych słów o kolejności czynności
przed zmianą pasa...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-24 22:04:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 08:37:05 +0100, 'Tom N' napisał(a):

Coś trudno Ci sie odnieść do swoich własnych słów o kolejności czynności
przed zmianą pasa...

Wybacz, ale spoglądanie w prawo to raczej nei jest sygnalizowanie zamiaru
zmiany pasa.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 19:02:58
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SqChH$0enmike.oldfield.org.pl>:

[...]

Dlaczego wstydzisz się swoich słów?

Jeszcze raz:
"no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl
o skręcaniu"

A może to nie Ty tak przez CB mówiłeś, albo byłeś bardzo zestresowany i
dlatego tak powiedziałeś...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-25 20:48:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 25 Nov 2011 19:02:58 +0100, 'Tom N' napisał(a):

[...]

NZ tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoje pedofilskie
skłonności.

No popatrz. lustrko, a nei w prawo. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 14:14:13
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SqnyK$0f3mike.oldfield.org.pl>:

[...]

No i Adasiu argumenty się skończyły.

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-27 12:53:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:14:13 +0100, 'Tom N' napisał(a):

Dlaczego wstydzisz się swoich słów?

NZ tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoje pedofilskie
skłonności.

No i Adasiu argumenty się skończyły.

No widzisz :D W końcu na te skłonności to wiele nie możesz już powiedzieć
:P

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 22:13:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, 'Tom N' <news111125@190258intf.dyndns.org.invalid> wrote:
[...]

Najpierw kierunkowskaz, potem lusterko - i jak będzie miejsce to
zmieniamy pas.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-25 22:44:05
Autor: Adam Płaszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:13:18 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Jeszcze raz:
"no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl
o skręcaniu"

Najpierw kierunkowskaz, potem lusterko - i jak będzie miejsce to
zmieniamy pas.

W zasadzie, to najlepiej w lusterko i przed, i po kierunkowskazie. I
jeszcze raz dla pewności przy przejeżdżaniu przez linie między pasami. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 23:00:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

A po co przed? Mamy *zamiar* wykonać manewr to sygnalizujemy *zamiar*
wykonania manewru. Zawsze. A w lusterko patrzymy tyle razy ile to
konieczne (bo to zależy od tego co się dookoła dzieje)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-25 23:38:18
Autor: notveryoldman
On 2011-11-25, Adam Płaszczyca<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>  wrote:

[...]

A po to przed, żeby z zamiaru zrezygnować, jeśli spojrzenie w lusterko pokaże, że w praktyce manewru wykonać się nie uda.

--
notveryoldman

Data: 2011-11-26 01:07:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> wrote:

[...]

Wyłączyć kierunkowskaz zawsze można.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-26 08:23:18
Autor: AZ
On 2011-11-26, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

A po to przed, żeby z zamiaru zrezygnować, jeśli spojrzenie w lusterko pokaże, że w praktyce manewru wykonać się nie uda.

Wyłączyć kierunkowskaz zawsze można.

Kurwa to wajcha chce Ci sie ruszac a rzucic okiem w lusterko nie?
Jedziesz na poczatku trzech samochodow, ktos wyprzedza, jest na
wysokosci drugiego a Ty nagle wrzucasz kierunkowskaz bo Ci sie w glowie
lampka "chce wyprzedzic" zapalila? W tym momencie kierowca odruchowo
hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-27 01:57:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-26, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Tak.

[...]

A to jego problem.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-27 11:52:13
Autor: AZ
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:
W tym momencie kierowca odruchowo
hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

A to jego problem.

Burak jestes i tyle.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-27 12:57:46
Autor: Cavallino
czym sie kieruja tego typu idioci?
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:jat89d$fbe$1node2.news.atman.pl...
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:
W tym momencie kierowca odruchowo
hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

A to jego problem.

Burak jestes i tyle.

Od zawsze zreszta.

Data: 2011-11-27 12:07:21
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, November 27, 2011, 1:57:32 AM, you wrote:

[...]

Nie - to jest twój problem, bo nawet nie rozumiesz, jakim kutasem
trzeba być, żeby tak robić.

--
Best regards,

Data: 2011-11-27 16:43:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

I w mieście mam nie zmieniać pasa czy włączać kierunkowskaz równo z ruchem kierownicą?

Krzysiek Kiełczewsk

Data: 2011-11-27 18:48:23
Autor: AZ
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Nie - to jest twĂłj problem, bo nawet nie rozumiesz, jakim kutasem
trzeba być, żeby tak robić.

I w mieście mam nie zmieniać pasa czy włączać kierunkowskaz równo z ruchem kierownicą?

Prawo jazdy to kupiles? Patrzysz w lusterko, jest pusto, wrzucasz
kierunek, patrzysz w lusterko i zmieniasz pas. To takie ciezkie jest do
pojecia?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-27 19:55:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello AZ,

Sunday, November 27, 2011, 7:48:23 PM, you wrote:

[...]

Ja mam tylko nikłą nadzieję, ze po prostu baba mu nie dała (albo
chłopak - cokolwiek lubi) i postanowił sobie potrollować...

--
Best regards,

Data: 2011-11-27 22:58:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

[...]

Czyli w mieście w godzinach szczytu mam nie zmieniać pasa ruchu wcale?
Bo sytuacja "jest pusto" nie występuje.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-27 23:12:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 27 Nov 2011 22:58:33 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Czyli w mieście w godzinach szczytu mam nie zmieniać pasa ruchu wcale?
Bo sytuacja "jest pusto" nie występuje.

Co innego w mieście, co innego na trasie. I nie dlatego, że obowiązek,
tylko dlatego, że 95% debili kierunkowskaz wrzuca wtedy, kiedy skręca
kierownicą. Dlatego szanując nerwy tego z tyłu jeden rzut oka więcej
stosuję i Tobie też polecam.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-28 00:10:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Czyli w mieście w godzinach szczytu mam nie zmieniać pasa ruchu wcale?
Bo sytuacja "jest pusto" nie występuje.

Co innego w mieście, co innego na trasie.

Założenia nie było, pisałem głównie z myślą o mieście. Taki wątek
kalibrujący, można się dopytać - można zacząć rzucać kutasami.

I nie dlatego, że obowiązek,
tylko dlatego, że 95% debili kierunkowskaz wrzuca wtedy, kiedy skręca
kierownicą.

Wiem. Dlatego podkreśliłem, że najpierw kierunkowskaz, a dopiero potem
popatrzeć i *ewentualnie* skręcać.

Dlatego szanując nerwy tego z tyłu jeden rzut oka więcej
stosuję i Tobie też polecam.

Ja zazwyczaj mogę zmienić pas (w szerokopojętej trasie)  bez rzucania okiem w lusterka - bo jakoś tak wychodzi, że wiem co dookoła mnie się
dzieje - i w takich warunkach staram się włączać kierunek jak
wyprzedzający już jest na zakładkę. Z wyjątkiem gdy przepuszczam
szybszego - wtedy lewy kierunek włączam równo z zakończeniem zjazdu na
prawy pas. Działa.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-27 19:54:15
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, November 27, 2011, 4:43:25 PM, you wrote:

[...]

Jesteś jebnięty? Przywracam kontekst, żebyś się nie wypierał.
NAJPIERW masz spojrzeć w lusterka!

Art. 24 ust. 1 i art. 3 ust. 1 PoRD znasz? Sygnalizacja zamiaru
wykonania manewru zanim upewniłeś się, czy w ogóle możesz taki manewr
wykonać może spowodowac zagrożenie w ruchu drogowym.

--
Best regards,

Data: 2011-11-27 23:02:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

I w mieście mam nie zmieniać pasa czy włączać kierunkowskaz równo
z ruchem kierownicą?

Jesteś jebnięty? Przywracam kontekst, żebyś się nie wypierał.
NAJPIERW masz spojrzeć w lusterka!

Ponownie: w mieście mam nie zmieniać pasa ruchu czy kierunkowskaz
mam włączać równocześnie z ruchem kierownicą?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-28 13:55:26
Autor: J.F.
Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:54:15 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
[...]

Nie pomylilo ci sie z jednym prokuratorem ? Ale sad go w koncu wysmial.

Oczywiscie popieram zeby sie z sygnalizowaniem powstrzymac do klarownej
sytuacji, ale pisac ze to jest obowiazkowe ? W koncu jak mnie naszla ochota zmienic pas, to mami taki zamiar, wiec mam
obowiazek go sygnalizowac, i nigdzie nie pisze ze po upewnieniu sie.

J.

Data: 2011-11-28 14:19:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello J.F.,

[...]

[...]

Nigdzie nie pisze, zeby nie pierdzieć w towarzystwie dam.

Po raz kolejny: art. 3 ust. 1 i zdrowy rozsądek. Bo jak się kutas
jeden z drugim wyćwiczy, że najpierw kierunek a potem lusterka, to już
nie tylko w korku w miescie tak robi ale też na autostradzie - a wtedy
staje się to po prostu niebezpieczne.

Spróbuj na egzaminie na prawo jazdy nie spojrzeć w lusterka przed
włączeniem kierunkowskazu, to przekonasz się ile kosztuje kolejny.

--
Best regards,

Data: 2011-11-28 14:38:46
Autor: J.F.
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:19:19 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Spróbuj na egzaminie na prawo jazdy nie spojrzeć w lusterka przed
włączeniem kierunkowskazu, to przekonasz się ile kosztuje kolejny.

Hm, a jakas podstawa prawna ? Wydawnictwa powielaczowe konferencji egzaminatorow polskich ? Nie zapominaj ze teraz sa kamery, mozna sie odwolac, i kto wie czy nie
skutecznie ..

J.

Data: 2011-11-28 14:44:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello J.F.,

Spróbuj na egzaminie na prawo jazdy nie spojrzeć w lusterka przed
włączeniem kierunkowskazu, to przekonasz się ile kosztuje kolejny.
Hm, a jakas podstawa prawna ?

Ależ podałem. Wyciąłeś.

Wydawnictwa powielaczowe konferencji egzaminatorow polskich ? Nie zapominaj ze teraz sa kamery, mozna sie odwolac, i kto wie czy nie
skutecznie ..

Od czego chcesz sie odwoływać - nie rób sobie jaj, proszę.

--
Best regards,

Data: 2011-11-25 23:57:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:00:14 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

W zasadzie, to najlepiej w lusterko i przed, i po kierunkowskazie. I
jeszcze raz dla pewności przy przejeżdżaniu przez linie między pasami.

A po co przed?

Żeby nie stresować tego, który własnie nas wyprzedza. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 01:23:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Niech się cieszy, że ruszyłem wajchą kierunkowskazu, a nie od razu
kierownicą :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 19:37:49
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Wed, 23 Nov 2011 19:11:15 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Przewinienie akurat niewielkie, natomiast mnie bardziej interesuje skąd
zarzuty, że nastąpiło celowe blokowanie, skoro nie ma ani śladu
sygnalizacji zamiaru zmiany pasa.

Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 19:02:11
Autor: made myself
[...]

W ogóle co to za zastępczy temat? Adaś sobie jakąś teoretyczną sytuację
w głowie kreuje i chce, żeby wszyscy o niej teraz dyskutowali. Gdyby nie było widać, że Toyota chce zmienić pas, to by pewnie wszyscy
jej kierowcę skrytykowali i tyle. A dyskusja jest o tym, że _widać_, że Toyota chce zmienić pas, _widać_, że autor to celowo uniemożliwia i do tego
_sam oba powyższe przyznał_. Tyle w temacie. Na to wpada adwokat diabła Adam P. i udaje idiotę z gatunku "to nie jest moja ręka". Jak kogoś bawią
takie dyskusje, to miłej zabawy.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 21:00:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:02:11 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

jej kierowcę skrytykowali i tyle. A dyskusja jest o tym, że _widać_, że Toyota chce zmienić pas, _widać_, że autor to celowo uniemożliwia

To wymień, proszę, po czym widać, że Toyka chce zmienić pas. Napieraj. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 20:20:19
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

juz wie ze nic takiego nie bylo.

Data: 2011-11-23 20:58:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:37:49 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

Dlatego też nie dywaguję nad tym, co by mogło być. Oceniam to, co widzę. na
podstawie tego materiału nie można oskarżać o jakiekolwiek celowe
działanie. Zamiarów kierującego Toyotą nie widać w żaden sposób - ani
kierunkowskazu, ani zjeżdżania w prawo.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-22 23:15:56
Autor: Kris_Poland
czym sie kieruja tego typu idioci?

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości news:jagq1n$m11$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

blisko bylo
ciagla jest
szacun z kierunek

Data: 2011-11-23 00:22:15
Autor: Bydlę
On 2011-11-22 18:33:54 +0000, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Na podstawie dyskusji i faktu usunięcia możliwości obejrzenia filmu, wnioskuję, że idioci kierują się swoim krótkim penisem, gdyż jaj nie mają.

--
Bydlę

Data: 2011-11-22 23:43:07
Autor: AZ
On 2011-11-22, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Na podstawie dyskusji i faktu usunięcia możliwości obejrzenia filmu, wnioskuję, że idioci kierują się swoim krótkim penisem, gdyż jaj nie mają.

Kolega marcin, nie znalazl zrozumienia na grupie, wiec zrobil wideo
prywatne i bedzie sie nim brandzlowal w kregu swoich znajomych ktorzy go
napewno polechtaja i poglaszcza pocieszajac, ze ten z toyoty to
skonczony chuj.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-23 11:34:56
Autor: Bydlę
On 2011-11-22 23:43:07 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

On 2011-11-22, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
[...]

Nienienie. Już usunął film.
Na wszelki wypadek...
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-23 07:50:31
Autor: jerzu
On Wed, 23 Nov 2011 00:22:15 +0100, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Na podstawie dyskusji i faktu usunięcia możliwości obejrzenia filmu, wnioskuję, że idioci kierują się swoim krótkim penisem, gdyż jaj nie mają.

100% racji.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 14:03:36
Autor: Karolkos
czym sie kieruja .....

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Marcin dobrowolnie poddał się ocenie. Część z Was wykorzystuje to do
niegrzecznego komentowania. Zdarzenie może przyczynić się do poprawy kultury
jazdy. Każdemu może zdarzyć się taka sytuacja.

Data: 2011-11-23 13:08:30
Autor: masti
czym sie kieruja .....
Dnia pięknego Wed, 23 Nov 2011 14:03:36 +0100 osobnik zwany Karolkos
wystukał:

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Marcin dobrowolnie poddał się ocenie.

nie, on chciał potępić kierowcę innego auta
Część z Was wykorzystuje to do
niegrzecznego komentowania. Zdarzenie może przyczynić się do poprawy
kultury jazdy. Każdemu może zdarzyć się taka sytuacja.

kaĹźdemu burakowi? owszem.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-23 17:09:43
Autor: Bydlę
czym sie kieruja .....
On 2011-11-23 13:03:36 +0000, "Karolkos" <jk3ec4@hr5td.pl> said:

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Marcin dobrowolnie poddał się ocenie.

Nie. Chciał czegoś dowieść, ale nie potrafił ani przewidzieć, ani pogodzić się z tym, że oglądający mogą mieć inne niż on zdanie.

 Część z Was wykorzystuje to do
niegrzecznego komentowania.

To jest problem psychiatryczny - gość publikuje film, a potem się obraża na świat, bo świat ma swoje zdanie na temat filmu.

 Zdarzenie może przyczynić się do poprawy kultury
jazdy.

Tzn. taka gównażernia? Jak?

 Każdemu może zdarzyć się taka sytuacja.

Trafienie na idiotę?
Tak.

--
Bydlę

Data: 2011-11-23 19:27:38
Autor: Karolkos
czym sie kieruja .....

On 2011-11-23 13:03:36 +0000, "Karolkos" <jk3ec4@hr5td.pl> said:

 Zdarzenie może przyczynić się do poprawy kultury
jazdy.

Tzn. taka gównażernia? Jak?

Ten film i ta dyskusja, być może, da do myślenia podobnie jeżdżącym
jak nie należy jeździć i co zrobić, aby było lepiej. Dotyczy to kierowców
takich jak Marcin, oraz także takich jak ten z Toyoty.

Data: 2011-11-23 20:10:34
Autor: Bydlę
czym sie kieruja .....

On 2011-11-23 13:03:36 +0000, "Karolkos" <jk3ec4@hr5td.pl> said:

[...]

Śmiem wątpić.
Najlepszy dowód na to, to zachowanie autora filmu.
Sądzisz, że cokolwiek zrozumiał lub czy cokolwiek do niego dotarło?

 Dotyczy to kierowców
(...) oraz także takich jak ten z Toyoty.

Tak, ten z toyoty (Toyota to firma!) szczególnie uczestniczył w tej dyskusji...

--
Bydlę

Data: 2011-11-23 20:22:54
Autor: marcin
czym sie kieruja .....
Śmiem wątpić.
Najlepszy dowód na to, to zachowanie autora filmu.
Sądzisz, że cokolwiek zrozumiał lub czy cokolwiek do niego dotarło?

autor zrozumial i dotarlo do niego jak wielu idiotow i psycholi pisze na pms.

Data: 2011-11-23 23:26:36
Autor: Bydlę
czym sie kieruja .....
On 2011-11-23 19:22:54 +0000, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

Śmiem wątpić.
Najlepszy dowód na to, to zachowanie autora filmu.
Sądzisz, że cokolwiek zrozumiał lub czy cokolwiek do niego dotarło?

autor zrozumial

To powiedz, dlaczego celowo blokowałeś parwy pas, dlaczego jechałeś z prędkością utrudniąjącą jazdę innym, dlaczego poruszałeś się obok innego pojazdu jadąc z taką samą prędkością i dlaczego tego dnia szukałeś konfrontacji z kimś na drodze (albo: dlaczego obudził się w tobie duch społecznego inspektora ruchu drogowego)?
Bo zainstalowałeś kamerę?
;>

 i dotarlo do niego

Stawiam kokosy przeciw orzechom, że nie.

 jak wielu idiotow i psycholi pisze na pms.

Cóż - dobrze się określiłeś - masz problemy z głową.
I stanowisz zagrożenie na drodze - bo najwyraźniej mylisz ją z grą komputerową dla gimnazjalistów...

--
Bydlę

Data: 2011-11-23 23:35:08
Autor: notveryoldman
czym sie kieruja .....
W dniu 2011-11-23 23:26, Bydlę pisze:

dlaczego poruszałeś się obok innego pojazdu jadąc z taką samą prędkością

A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego jadąc z taką samą prędkością?

--
notveryoldman

Data: 2011-11-23 23:37:52
Autor: marcin
czym sie kieruja .....
A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego
jadąc z taką samą prędkością?

teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)

Data: 2011-11-24 00:05:32
Autor: 'Tom N'
czym sie kieruja .....
marcin w <news:jajsk2$sd5$1inews.gazeta.pl>:

A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego
jadąc z taką samą prędkością?

teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)

Znudzeni mogą filtrować po NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl ewentualnie po X-User: rkonioo Pole From: dość często się zmienia...

Marcin, Marek... Burek znaczy się.

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-24 00:36:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja .....
Hello 'Tom,

Thursday, November 24, 2011, 12:05:32 AM, you wrote:

A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego
jadąc z taką samą prędkością?
teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)
Znudzeni mogą filtrować po

Dynamiczne.

ewentualnie po X-User: rkonioo

Teraz to może zmienić... Było nie pisac tak głosno :(

Pole From: dość często się zmienia...

Jak to zwykle u takich.

Marcin, Marek... Burek znaczy się.

Zostaw Burki - to miłe kundle zazwyczaj.

--
Best regards,

Data: 2011-11-24 18:53:17
Autor: 'Tom N'
czym sie kieruja .....
RoMan Mandziejewicz w <news:22745909.20111124003612pik-net.pl>:

[...]

Co nie oznacza "częstozmienne" ;-)

ewentualnie po X-User: rkonioo

Teraz to może zmienić... Było nie pisac tak głosno :(

A niech zmienia -- szybko zostanie wyłapany, im więcej czasu będzie spędzał
na zakładanie nowych kont, tym mniej czasu będzie miał na kierowanie.

Kolina PMS :D

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-24 12:07:50
Autor: Bydlę
czym sie kieruja .....
On 2011-11-23 22:37:52 +0000, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego
jadąc z taką samą prędkością?

teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)

Tak mówi przepis - że nie wolno.
Ale skąd ci to wiedzieć? W instrukcji do kamery pewnie słowa o tym nie było...

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 10:01:15
Autor: AZ
czym sie kieruja .....
On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

autor zrozumial i dotarlo do niego jak wielu idiotow i psycholi pisze na pms.

Wszyscy sa nienormalni, tylko ja jeden jestem normalny! No nie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-24 12:08:31
Autor: Bydlę
czym sie kieruja .....

On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

autor zrozumial i dotarlo do niego jak wielu idiotow i psycholi pisze na
pms.

Wszyscy sa nienormalni, tylko ja jeden jestem normalny! No nie?

Tak wołał pewien kierowca jadąc jednokierunową pod prąd...

--
Bydlę

czym sie kieruja tego typu idioci?