czym sie kieruja tego typu idioci?

Data: 2011-11-22 19:38:59
Autor: Artur Ma¶l±g
czym sie kieruja tego typu idioci?
W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomo¶ci przepisów...

Data: 2011-11-22 19:44:08
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
W dniu 2011-11-22 19:38, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomo¶ci przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Data: 2011-11-22 18:52:33
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
Kolejny bez znajomości przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Filmujący po to, żeby się dowartościować i zaistnieć w necie. Skręcający zapewne po to, żeby skręcić.

Data: 2011-11-22 23:16:32
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ecbef71$0$2184$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zamknij du... to cos

Data: 2011-11-22 22:28:10
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin Kris_Poland
zamknij du... to cos

Idź trzeźwieć zamiast zaśmiecać newsy.

Data: 2011-11-22 23:32:54
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ecc21fa$0$8455$65785112news.neostrada.pl...
begin Kris_Poland

zamknij du... to cos

Idź trzeźwieć zamiast zaśmiecać newsy.

gdybys nie otwieral geby kiedy nie trzeba
to by nie okazalo sie ze jestes glupcem

a teraz wroc do czochrania ...
dobranoc dzieciaku

Data: 2011-11-22 22:45:25
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin Kris_Poland
a teraz wroc do czochrania ...

Jaki jest numer do pogotowia psychiatrycznego?

Data: 2011-11-22 23:00:06
Autor: AZ
On 2011-11-22, to <to@xyz.abc> wrote:
a teraz wroc do czochrania ...

Jaki jest numer do pogotowia psychiatrycznego?

Nie wiem czy w psychiatryku przyjma pod wplywem, najpierw chyba na
trzezwienie trzeba.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 22:49:38
Autor: AZ
On 2011-11-22, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

Filmujący po to, żeby się dowartościować i zaistnieć w necie. Skręcający
zapewne po to, żeby skręcić.

zamknij du... to cos
Kris, masz nowego przyjaciela. Umowcie sie z penami pelnymi filmikow i
sie popodniecajcie razem. Jak daleko mieszkacie to mozecie sobie
zasubskrybowac swoje kanaly na jutubie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-23 06:30:18
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jah8te$fgu$2node2.news.atman.pl...
On 2011-11-22, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

[...]

juz go lapie padaczka, dwa razy wzywal lekarza
no niech ktos mu pomoze :)

Data: 2011-11-22 19:46:49
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-11-22 19:44, marcin pisze:
W dniu 2011-11-22 19:38, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2011-11-22 19:33, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomo¶ci przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Zdaje siê, ¿e nie wiesz - ja mówi³em o autorze filmu.

Data: 2011-11-22 22:11:19
Autor: Adam P³aszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Tue, 22 Nov 2011 19:46:49 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Zdaje siê, ¿e nie wiesz - ja mówi³em o autorze filmu.

A nie o sobie mówi³e¶? --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-11-22 19:57:04
Autor: neoniusz
W dniu 22.11.2011 19:44, marcin pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Kolejny bez znajomo¶ci przepisów...

to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Bo:

a) z tego pasa, ktorym jechal, nie da sie bezproblemowo wjechac w Beliny Prazmowskiego (mogl sie zagapic i zorientowac w ostanim momencie). Oczywiscie mozna sie wepchnac pozniej, ale jak sie jedzie za ciezarowka to jest duza szansa, ze sie zablokuje ruch i bedzie trzeba liczyc na litosc innych. Tylko skrajny prawy pas gwarantuje, ze bez problemu znajdziemy sie na pasie do skretu w ul. B-P.
b) bo mogl
c) bo jechala przed nim ciezarowka
d) kierowca z kamera to kapelusz - najpierw jedzi jak cipa a pozniej pedal w podloge

Data: 2011-11-22 22:11:58
Autor: Adam P³aszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Tue, 22 Nov 2011 19:57:04 +0100, neoniusz napisa³(a):

d) kierowca z kamera to kapelusz - najpierw jedzi jak cipa a pozniej pedal w podloge

Ja widze, ¿e auto z rejestratorem jedzie bez zmian prêdko¶ci... --

Data: 2011-11-22 22:39:07
Autor: made myself
czym sie kieruja tego typu idioci?
neoniusz <neon@joemonster.org> napisa³(a):
a) z tego pasa, ktorym jechal, nie da sie bezproblemowo wjechac w Beliny Prazmowskiego

Da siê bez problemu. Tylko l±duje siê wtedy na lewym pasie na Beliny-Pra¿mowskiego i mo¿na mieæ ewentualnie problem ze zmian± pasa, aby pojechaæ w Brodowicza.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-22 22:42:22
Autor: made myself
czym sie kieruja tego typu idioci?
made myself <made_myself.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

 Dobra. Nie da siê ;) Przypomnia³em sobie, ¿e tam z prawego pasa na rondzie mo¿na wybraæ sobie oba na Beliny. Sorry.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 01:27:49
Autor: Adam P³aszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:39:07 +0000 (UTC), made myself napisa³(a):

Da siê bez problemu. Tylko l±duje siê wtedy na lewym pasie na Beliny-Pra¿mowskiego i mo¿na mieæ ewentualnie problem ze zmian± pasa, aby pojechaæ w Brodowicza.

Jesli sie jest melepet±, to tak... --

Data: 2011-11-22 19:58:21
Autor: Maciek
czym sie kieruja tego typu idioci?
to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

Jak dla mnie brak doświadczenia, zestresował się, że wjeżdżając na rondo nie zajmie pasa do skrętu w Prażmowskiego (czyli tak jak wyjechał z ronda).
Na samym rondzie jak ktoś sobie źle pojedzie na samym początku i przy dużym ruchu, zmiana pasa może być problematyczna, często słyszę, że kończy się klaksonem. Może jechał jakiś świeżak, wydygana laska itp.

Data: 2011-11-22 20:02:41
Autor: marcin
[...]

otoz nie. wiec wyjasnie dociekliwym czym kierowal sie idiota.
otoz honorem. jechalem obok niego kilkanascie sekund jak widac.
burak i jego baba caly czas spogladali w prawo i wiedzialem ze chca zmienic pas. ale do tego sluzy sygnalizator zwany migaczem. nie wlaczyl go. przyspieszylem wyprzedzaja i wtedy pan rowniez przyspieszyl wciskajac sie niebezpiecznie miedzy mnie a ciezarowke. urazona duma zmusila do wykonaia niebezpiecznego manewru. pan moze spodziewac sie wezwania na milicje.

Data: 2011-11-22 19:09:49
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:02:41 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

[...]

to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz prędkość. Do tego właśnie wykazałeś Swoje chamstwo i buractwo. to już bezcenne.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 20:12:55
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz
prędkość.

ile wg ciebie  jechalem ?

Data: 2011-11-22 19:32:29
Autor: masti
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:12:55 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz
prędkość.

ile wg ciebie  jechalem ?

za dużo. Nie chce mi się marnować czasu na wyliczanie burakowi ile jechał.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-22 20:34:39
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
za dużo. Nie chce mi się marnować czasu na wyliczanie burakowi ile jechał.

ale tak na oko. napisz ile wg ciebie moglo byc.

Data: 2011-11-22 20:45:40
Autor: Maciek
[...]

Nie wiem czy miał urażoną dumę, a z całym szacunkiem odnoszę przekonanie, że Ty ją masz przez manewr, który wykonał.
Facet chciał jechać w Prażmowskiego dlatego z dużym przekonaniem można stwierdzić, że chciał wcześniej przed rondem zmienić pas.
Nie wykonał przejazdu w tym kierunku poprawnie. Jak zauważyłeś, nie wrzucił nawet wcześniej kierunku, jego błąd, a czy to wynika z dumy?! no bez jaj.
Dla mnie w Toyocie jechał ktoś bez doświadczenia, widział, że na zmianę pasa nie ma za bardzo miejsca, sytuacja na drodze go przerasta, pękł, zrobił głupotę, Ty się oburzasz demonizując, podciągając manewr pod dumę. Tak to wygląda z oczu bezstronnego obserwatora ;-)

Data: 2011-11-22 20:48:01
Autor: marcin
[...]
dumÄ™. Tak to wyglÄ…da z oczu bezstronnego obserwatora ;-)

dlaczego wiec nie pojechal za mna?

Data: 2011-11-22 20:48:45
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:48, marcin pisze:

dlaczego wiec nie pojechal za mna?

Bo za tob± jecha³ kto¶ inny?

--
Pawe³

Data: 2011-11-22 20:50:35
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Bo za tob± jecha³ kto¶ inny?

skad wiesz?
ile kilometrow ciagnal sie za mna korek ze nie mogl pojechac za "nami" ?

Data: 2011-11-22 20:56:48
Autor: Maciek
czym sie kieruja tego typu idioci?
skad wiesz?
ile kilometrow ciagnal sie za mna korek ze nie mogl pojechac za "nami" ?

Przy takim wykorzystaniu wszystkich pasów jak na filmie ruch widać spory.
Od Grzegórzeckiego (również dużego ronda) lecą samochody sznurem, następują chwilowe przerwy przy zmianach świateł.
Jeżeli nawet za Tobą nikt nie jechał od Grzegórzeckiego, zauważ, że z Sądowej dołączał się samochód. Mógł przyblokować tył za Tobą.

Data: 2011-11-22 20:58:01
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Jeżeli nawet za Tobą nikt nie jechał od Grzegórzeckiego, zauważ, że z
Sądowej dołączał się samochód. Mógł przyblokować tył za Tobą.

Burak ! zablokowal czerwonemu !

Data: 2011-11-22 20:57:30
Autor: DoQ
czym sie kieruja tego typu idioci?
W dniu 22-11-2011 20:50, marcin pisze:
Bo za tob± jecha³ kto¶ inny?
  > skad wiesz?
ile kilometrow ciagnal sie za mna korek ze nie mogl pojechac za "nami" ?

Udowodnisz ¿e nikt za tob± nie jecha³?

--
Pawe³

Data: 2011-11-22 20:58:53
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Udowodnisz ¿e nikt za tob± nie jecha³?

ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

Data: 2011-11-22 21:01:18
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 20:58, marcin pisze:
Udowodnisz ¿e nikt za tob± nie jecha³?
ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

Ja te¿ nie muszê, postawi³em tezê której nie potrafisz obroniæ i tyle.

--
Pawe³

Data: 2011-11-22 21:02:31
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Ja te¿ nie muszê, postawi³em tezê której nie potrafisz obroniæ i tyle.

ROTFL ! ja mam bronic czyjes tezy buahahahaahahaa.... nie pij juz tyle :)

Data: 2011-11-22 21:04:32
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:02, marcin pisze:
Ja te¿ nie muszê, postawi³em tezê której nie potrafisz obroniæ i tyle.
ROTFL ! ja mam bronic czyjes tezy buahahahaahahaa.... nie pij juz tyle :)

Nie musisz, mnie wystarczy ¿e nie umiesz tego zrobiæ.

--
Pawe³

Data: 2011-11-22 21:06:36
Autor: marcin
W dniu 2011-11-22 21:04, DoQ pisze:
[...]

stawiam teze ze jestes idiota.
nie obronisz jej.

Data: 2011-11-22 21:07:53
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 21:06, marcin pisze:

Nie musisz, mnie wystarczy ¿e nie umiesz tego zrobiæ.
stawiam teze ze jestes idiota.
nie obronisz jej.

Nie czuje takiej potrzeby, bo jaki inteligent taka teza.

--
Pawe³

Data: 2011-11-23 01:36:29
Autor: to
czym sie kieruja tego typu idioci?
begin marcin
Udowodnisz że nikt za tobą nie jechał?

ja nie musze. to ty udowodnij ze jechal. skoro o tym piszesz.

Już udowodniłeś, że jesteś kamerkowym frustratem. Nic więcej udowadniać nie trzeba. Lecz swoje frustracje na kozetce u psychoanalityka, a nie na ulicach.

Data: 2011-11-22 22:13:36
Autor: Adam P³aszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Tue, 22 Nov 2011 20:45:40 +0100, Maciek napisa³(a):

Facet chcia³ jechaæ w Pra¿mowskiego dlatego z du¿ym przekonaniem mo¿na stwierdziæ, ¿e chcia³ wcze¶niej przed rondem zmieniæ pas.

Jak ja chce zmienic pas, to w³aczam kierunkowskaz i zdejmujê nogê z gazu,
¿eby ten obok mnie przejecha³ do przodu. Dziwny jestem jaki¶...

Data: 2011-11-22 22:17:34
Autor: DoQ
W dniu 22-11-2011 22:13, Adam P³aszczyca pisze:

Jak ja chce zmienic pas, to w³aczam kierunkowskaz i zdejmujê nogê z gazu,
¿eby ten obok mnie przejecha³ do przodu.
Dziwny jestem jaki¶...

No, mo¿esz sobie chcieæ jak ten obok ciebie bêdzie zwalnia³ równolegle.

--
Pawe³

Data: 2011-11-22 23:09:44
Autor: Adam P³aszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:17:34 +0100, DoQ napisa³(a):

[...]

To wtedy zdecydowanie przy¶pieszê. Wybacz, ale go¶c z tojki mia³ kuuupê
czasu na nacisniêcie gazu, albo hamulca. A on siê turla³, nie sygnalizuj±c
niczego. --

Data: 2011-11-22 21:47:47
Autor: AZ
On 2011-11-22, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

[...]

Skoncz ten teatrzyk. Jestes kolejnym idiota ktory po zamontowaniu
wideorejestratora podnieca sie sprowokowanymi przez siebie sytuacjami.

--
Artur
ZZR 1200

czym sie kieruja tego typu idioci?