czym sie kieruja tego typu idioci?

Data: 2011-11-22 22:29:37
Autor: made myself
czym sie kieruja tego typu idioci?
marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

Dokładnie. Czym się kierują idioci, którzy mając zielone światło i ćwierć
mili wolnego miejsca przed sobą nie jadą tylko po to, żeby uniemożliwić
komuś zmianę pasa? Swoją drogą to cierpliwy kierowca w tej Corolli.
Wiedziałem, że jak rejestratory stanieją, to się znajdzie banda głupków,
którzy będę jeździć jak ostatnie chamy, żeby złapać kogoś na złamaniu
przepisów, a potem brandzlować tym na Internecie.

--
made_myself

Data: 2011-11-23 01:29:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:29:37 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

[...]

Ciekawe, dlaczego nie napiszesz nic o kierowcy w tojce, który nie potrafi
ani zasygnalizowac zamiaru zmiany pasa, ani tego manewru sensownie wykonać. Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 08:19:23
Autor: PM
[...]

Bo on tu nie pisze, pewnie jakby napisał i zaczął płakac to też by został opierniczony ..np. za brak syg. zamiaru skrętu.

Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

Podstaw nie miał, ale jak sam przyznał podejrzewał. Niestety, postanowił rżnac głupa "bo może się cós fajnego nagra"

Data: 2011-11-23 19:08:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 08:19:23 +0100, PM napisał(a):

Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

Podstaw nie miał, ale jak sam przyznał podejrzewał.

Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
decyzji na drodze?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 19:36:14
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Wed, 23 Nov 2011 19:08:21 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
decyzji na drodze?

Może nie dobra, ale przydatna. Gdyby nie moje podejrzenia i przeczucia
dzisiaj miałbym dzwona. Podczas wyprzedzania.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 20:55:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:36:14 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

Owszem, dobra jeśli masz sytuację, która wymaga się upewnienia - wtedy
przeczucie dające niepewność pomaga.
Ale nie w sytuacji, kiedy klient z pasa obok jedzie niewyraźnie i nei
wiesz, co zamierza zrobić. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 20:08:45
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 18:08:21 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Uważasz, że podejrzewanie i przeczucia to dobra podstawa do podejmowania
decyzji na drodze?

Jeśli stawką jest moje życie - to to jest całkiem niezłe:

"...kurcze, ten pacan zaraz coś wywinie - widać, że jedzie jak spity sołtys na wesele córki w ciąży, trzeba uważać bardziej, niż zwykle..."

:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-23 21:58:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:08:45 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

OK, jesli chodzi o powstrzymywanie sie od wykonania czegoś ryzykownego - to
racja. Alke przewidywanie zamiaró innych?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:55:16
Autor: Przemysław Czaja
czym sie kieruja tego typu idioci?

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

OK, jesli chodzi o powstrzymywanie sie od wykonania czegoś ryzykownego - to
racja. Alke przewidywanie zamiaró innych?

Jakie odczynniki w procesie C-41 lub jakimkolwiek innym, powodują takie otępienie szarych komórek?

Data: 2011-11-23 23:15:20
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 20:58:02 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

To właśnie jest to: na podstawie tego, jak jedzie, przewiduję (czy słusznie, okaże się za chwilę) jego dalsze działania.
Np. nagłe zmiany kierunku jazdy, gwałtowne hamowania, wyścigi itp.
Tak samo jak codziennie wobec innych - tego się nie zauważa - to się po prostu robi.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 00:08:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:15:20 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Oczywiście. Tylko na tym filmie w żaden sposób nie mogę się dopatrzeć tego,
że kierujący Toyką chce zmienić pas. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 12:07:54
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 23:08:47 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

OK, rozumiem twój punkt widzenia.
Ja na to patrzę inaczej - jadę przez chwilę tą toyotą. I po prawej mam jakiegoś debila, pijaka albo psychola, który rusza, wyprzedza, zwalnia, jedzie obok mnie - widać, że coś odpierdoli za chwilę. Nie dziwię się temu, że jako kierowca tej toyoty w dogodnym momencie daję w palnik i uciekam zza ciężarówki, która blokuje mi drogę i zostawiam psychola z tyłu.

Problem chyba w tym, że założyłeś, iż autor filmu jechał normalnie, a nie jak ostatnia piz...
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 21:47:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:07:54 +0100, Bydlę napisał(a):

OK, rozumiem twój punkt widzenia.
Ja na to patrzę inaczej - jadę przez chwilę tą toyotą. I po prawej mam

Przede wszystkim - jeśli byś jechał tak, jak kierowaca wzmiankowanej, to
bys był pizda drogowa. Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
jednocześnie gazu. A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -
nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 22:20:44
Autor: Bydlę
On 2011-11-24 20:47:01 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Czyli masz wątpliwości co do jazdy toyoty?
Rozumiem, że odstępujesz od sewj pierwszej wersji, że toyota jechała normalnie.
;-)

 Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
jednocześnie gazu.

A on zrobił inaczej.
Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z rejestratorem.
I wiem też doskonale, że w takich sytuacjach (życie mnie nauczyło) trzeba było po prostu się zatrzymać.
Tak byłoby w sumie lepiej. :)

A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -

Tak, autor filmu zeznawał nawet na ten temat - tyle, że nie rozumie, że oni patrzyli na jakiegoś głąba, który wyczynia dziwne rzeczy i (tak mi się wydaje) zaczęli się lekko bać...

nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta.

Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.
I dlatego nie wychodzi ci równanie.

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 23:10:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:20:44 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Pierwotnej? Zacytuj, proszę. Z tegop co pamiętam, to stwierdziłem, że nei
sposób zauważyć oznak zamiaru zmiany pasa. Ale może ja się mylę, więc
proszę o cytat.

A on zrobił inaczej.
Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z rejestratorem.

Jakie zagrożenie i wskaż ową celowość.
[...]

Mogli tez widzieć aniołki.
Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.

Bo jego sposób jazdy nie ma wpływu na to, czy klient z toyki sygnalizował,
czy nie. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 18:51:13
Autor: Bydlę
On 2011-11-24 22:10:26 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Tak, skoro odznoszę wrażenie, że pisząc o mnie, że gdybym jechał tak, jak kierowca wzmiankowanej, to byłbym pizdą - zmieniasz zdanie o rzekomo normalnej jeździe tego pojazdu, to właśnie tę teorię o poprawnej jeździe nazywam wersją pierwotną.

Chyba, że "jesteś pizdą" to u ciebie szczególna forma komplementu - jeśłi tak, to zmodyfikuję swą wypowiedź.
:-)

A on zrobił inaczej.
Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z
rejestratorem.

Jakie zagrożenie

Dowolne - od powstania korka, kolizji, wypadku itd. aż do trupów włącznie.
Zauważ, że kodeksy tak samo traktują tę kwestię pozostawiając katalog otwarty.
;>

 i wskaż ową celowość.

Kupił kamerę i koniecznie chciał kogoś sprowokować do czegoś, czym mógłby (po nagraniu) brandzlować się.
Czyżbyś nie oglądał filmu i nie czytał jego wypowiedzi?
;>>

[...]

Mogli. Ale po prawej mieli jakiegoś psychola, pijaka, debila, bandytę - nazwij jak chcesz, ale nie obronisz tezy, że jechał (kierowca pojazdu z kamerą) normalnie.
_Zwłaszcza_ w świetle jego zeznań...
;>>>

Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.

Bo jego sposób jazdy nie ma wpływu na to, czy klient z toyki sygnalizował,
czy nie.

IMHO miało to wpływ - gdyby ten po prawej jechał normalnie, to byłby już daleko z przodu, a teb ze środkowego pasa włączyłby kierunkowskaz przed zmianą pasa.
A tak - uciekał przed.....

--
Bydlę

Data: 2011-11-25 20:46:10
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 25 Nov 2011 18:51:13 +0100, Bydlę napisał(a):

[...]

Bo nie zauwżasz jednego niuansu - dopóki nie włączymy wiedzy o tym, że
kierowca tojki chchce zmienić pas, to w jego jeździ nie ma nic specjalnego. To, że chciał wychodzi dopiero wtedy, kiedy ten manewr dośc niebezpiecznie
wyjkonuje. Tyle, że widzisz, nie można wiedzy, ktróraą dostajemy pod koniec
filmu uzywać do oceny jego jazdy z punktu widzenia rejestrujacego, bo
rejestrujący nie miał tej wiedzy wczesniej.
[...]

A to Ty też je powodujesz. I nic dziwnego, bo pojęcie 'bezpieczeństwo
ruchu' to oksymoron. Prawdziwym jest 'akceptowany poziom zagrożenia'.

[...]

Cieniutko, to pobożne życzenie. Teraz wykaż , że żadna inna wersja nei była
możliwa.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 10:48:29
Autor: Bydlę
On 2011-11-25 19:46:10 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.
Widać natomiast arcydziwną jazdę pojazdu z kamerą i widać czym się ten cyrk skończył.
Przecież nie będziesz miał do mnie prentensji, że widzę i wyciągam wnioski.
Poza tym znikasz zeznania autora filmu.

[...]

Jako kierowca toyoty?
Tak, stwarzam zagrożenie uciekając przed pojazdem z kamerą.
Nawet pisałem, że prawidłowo byłoby zatrzymać się.

[...]

A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
Jeśłi masz odmienne zdanie, to wyłóż swoją - nie będziesz przecież mnie zmuszał, bym walczył z moimi własnymi argumentami?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-11-26 14:51:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Nov 2011 10:48:29 +0100, Bydlę napisał(a):

Bo nie zauwżasz jednego niuansu - dopóki nie włączymy wiedzy o tym, że
kierowca tojki chchce zmienić pas, to w jego jeździ nie ma nic specjalnego.

OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.

A coś, co wskazywałoby, że chcą nienormalnie jechać?

[...]

Nie, stwarzasz zagrożenie jadąc samochodem. Podpowiem, że każdy stwarza.

A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 22:48:47
Autor: Bydlę
On 2011-11-26 13:51:37 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Jest w zeznaniach autora fimu.
Znikamy jego zeznania? Możemy omawiać sam film - materiału jest pod dostakiem.

[...]

A guzik - nie stwarzam.
Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

No, to fakty są takie:
autor filmu (tzn. kierujący pojazdem z kamerą) z nieznanych nam przyczyn jechał łamiąc przepisy i stwarzając zagrożenie, pod konic filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał przepisy i oddalił się.

Dywagacje:
autor filmu chciał sprowokować coś, co mógłby nagrać i ponanizować się zamieszczeniem takiego filmu w sieci
LUB
chciał się pobawić w ORMOwca i coś udowodnić kierowcy toyoty,
kierowca toyoty postanowił oddalić się od debila w pojeździe z kamerą i uciekł przed nim, choć lepiej byłoby się zatrzymać.

IMHO bezsensowne dywagacje:
kierowca toyoty chciał włączyć kiernukowskaz, czy też nie chciał?

:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-11-27 12:48:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Nov 2011 22:48:47 +0100, Bydlę napisał(a):

OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.

A coś, co wskazywałoby, że chcą nienormalnie jechać?

Znikamy jego zeznania? Możemy omawiać sam film - materiału jest pod dostakiem.

Ja oceniam film. Co tam widać?

Nie, stwarzasz zagrożenie jadąc samochodem. Podpowiem, że każdy stwarza.

A guzik - nie stwarzam.
Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

Nie z kodeksu, a z rzeczywistości. Każdy ruch pojazdu stwarza jakieś
zagrożenie.
Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

No, to fakty są takie:
autor filmu (tzn. kierujący pojazdem z kamerą) z nieznanych nam przyczyn jechał łamiąc przepisy

Jakie? Podaj co najmniej dwa.

pod konic filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał przepisy i oddalił się.

To prawda. I tylko to jest faktem. Reszta, to dyrdymały.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-27 21:29:48
Autor: Bydlę
On 2011-11-27 12:48:57 +0100, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

Napisałem poniżej.
Cytujesz to.
A guzik - nie stwarzam.
Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

Nie z kodeksu, a z rzeczywistości.

A! TO tak - z każdym oddechem też stwarzam zagrożenia.
:-)))

[...]

NIeuzasadnione zmniejszanie prędkości, blokowanie ruchu, jazda obok innego pojazdu...

NIe oglądałeś Adasiu tewgo filmu?
Czy zafiksowałeś się na kierunkowskazie, który ma w tym przypadku takie samo znaczenie, jak kolor bielizny goście w ciężarówce...

pod konic
filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał
przepisy i oddalił się.

To prawda.

Czyli jednak oglądałeś.

I tylko to jest faktem.

Nie - tylko to chcesz zaakceptować.
:-)

 Reszta, to dyrdymały.

Takie same, jak twój stosunek do kierunowskazu.
;)))

--
Bydlę

Data: 2011-11-27 21:53:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 27 Nov 2011 21:29:48 +0100, Bydlę napisał(a):

Nie z kodeksu, a z rzeczywistości.

A! TO tak - z każdym oddechem też stwarzam zagrożenia.
:-)))

Istotnie.
Jakie? Podaj co najmniej dwa.

NIeuzasadnione zmniejszanie prędkości, blokowanie ruchu, jazda obok innego pojazdu...

Nieuzasadnione zmniejszanie prędkości? A to jakis przepis zakazuje
łagodnego zwalniania?
Blokowanie ruchu? W jaki sposób? Kto został zablokowany?
Jazda obok innego pojazdu? A jaki przepis tego zakazuje?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 10:17:14
Autor: made myself
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):
Ciekawe, dlaczego nie napiszesz nic o kierowcy w tojce, który nie potrafi
ani zasygnalizowac zamiaru zmiany pasa, ani tego manewru sensownie wykonać.

To, że kierowca Toyoty nie sygnalizował zamiaru zmiany pasa, to fakt i
bezsprzecznie jego przewinienie.
Aczkolwiek trzeba mieć spory problem ze sobą, żeby sobie zadawać trud
i mu utrudniać z tego powodu życie, hamować specjalnie, etc.
Jednak normalny człowiek, który sobie nie musi niczego kompensować po prostu
by pojechał dalej. No ale jak ktoś ma kompleksy, to się bawi w ORMO i daje
innym nauczkę jak autor filmu. Dobrze, że mu nie zajechał drogi i nie wyciągnął z auta dokonując obywatelskiego zatrzymania, bo ktoś chciał zmienić
pas i nie włączył kierunkowskazu. Żenada. To jest ten typ, co to reguluje
ruch na zwężeniach blokując lewy pas, albo jedzie 30 km/h na nówce drodze
poza zabudowanym, bo znaki po remoncie zostały, a jak ktoś go chce wyprzedzić,
to zaczyna przyspieszać wystawiając go na czołówkę. Po prostu czubek z kompleksami.

Wyjasnij, na jakiej podstawie kierujący autem z rejestratorem miał
podejrzewać, że kierujący Toyotą chce zmienic pas?

Na tej samej podstawie, na której zaczął zachowywać się jak ostatni burak i
zaczął mu ten manewr utrudniać. A nie, przepraszam. On ma po prostu taki styl jazdy, że ma zielone, kupę miejsca przed sobą i na przemian przyspiesza i hamuje, zamiast po prostu jechać. A to, że blokował tę Corollę to tylko przypadek. --
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 10:21:38
Autor: AZ
On 2011-11-23, made myself <made_myself.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Mysle ze bardzo pomocny bylby zapis tak minute, dwie wczesniej. Mogl byc
bardzo ciekawy, a pozniej kierowca toyoty juz mogl sie nie szczypac z
kierunkowskazami przy walce z burakiem tylko zrobil jak widac na
zalaczonym obrazku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-23 20:19:43
Autor: marcin
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

Data: 2011-11-23 21:12:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
zacznie od nauki ruszania.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 21:58:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:12:43 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
zacznie od nauki ruszania.

Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:26:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
zacznie od nauki ruszania.

Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

Żeby chociaż jechał taś,taś. Raz przyspiesza, raz zwalnia, ruszać nie
umie...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-24 00:09:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:26:38 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

Żeby chociaż jechał taś,taś. Raz przyspiesza, raz zwalnia, ruszać nie
umie...

Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 09:41:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-24 22:03:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 09:41:05 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej.

Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

Ja też, ale to, że nagrywający nie jedzie idealnie nie wpływa na ocenę
zachowania gościa z Toyki.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 22:30:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-24, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej.

Jestem wrogiem każdego działania, które zwiększa korki.

Ja też, ale to, że nagrywający nie jedzie idealnie nie wpływa na ocenę
zachowania gościa z Toyki.

Ja coś pisałem o gościu z Toyki?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 21:59:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello Krzysiek,

On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

[...]

Ale po co karmisz ścierwo i wyciągasz cytując?

--
Best regards,

Data: 2011-11-23 22:27:55
Autor: Krzysiek Kielczewski

On 2011-11-23, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

Ale po co karmisz ścierwo i wyciągasz cytując?

Czasem tak wychodzi.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 19:11:15
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:17:14 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

[...]

Przewinienie akurat niewielkie, natomiast mnie bardziej interesuje skąd
zarzuty, że nastąpiło celowe blokowanie, skoro nie ma ani śladu
sygnalizacji zamiaru zmiany pasa.
Aczkolwiek trzeba mieć spory problem ze sobą, żeby sobie zadawać trud
i mu utrudniać z tego powodu życie, hamować specjalnie, etc.

Specjalnie? Specjalnie? KJAK SPECJALNIE? Po czym można wnieść, że tojka
chciała zmienić pas?
Jednak normalny człowiek, który sobie nie musi niczego kompensować po prostu
by pojechał dalej.

Przepraszam, ja tam widze dojazd do świateł i normalne zwalnianie przed
światłami. Tojka na środkowym pasie robi to samo. Niby kto komu i co
blokuje?

Nie, kochany. Zwerbalizuj.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 18:54:02
Autor: made myself
[...]

Oj Adaś, Adaś... Sam autor nawet przyznał co i dlaczego zrobił, więc jakoś
nie chce mi się ubijać z Tobą powietrza. Marcin przynajmniej miał jaja,
żeby się przyznać, że zachował się tak, a nie inaczej z premedytacją.
A Ty widzę z tych, co to najgorsze chamstwo usankcjonują robieniem z siebie
i innych idioty. Tchórze tak robią, że się wyzłośliwiają celowo, a potem
rżną głupa "no ale przecież skąd mogłem wiedzieć, to był przypadek, że
hamowałem i przyspieszałem dokładnie jak auto na pasie obok, gdy wszyscy
inni odjechali na zielonym w siną dal".
Że. Na. Da. Dla mnie EOT. --
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 21:00:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 18:54:02 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

[...]

Ja się pytam, gdzie widać. zamiast ubijać pianę wypunktuj.
Ja widzę samochód, który jedzie prosto swoim pasem. Sugerujesz, że każdy
samochód, który jedzie swoim pasem chce go zmienić?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 22:01:42
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SpZKl$0eOmike.oldfield.org.pl>:

[...]

Ja się pytam, gdzie widać.

Tam gdzie kamera nie objęła:

14:41:17 jeszcze nie widać klosza kierunkowskazu bocznego
14:41:18 pojawia sie klosz 14:41:18 nie świeci
14:41:18 świeci
14:41:18 nie świeci
14:41:19 świeci
14:41:19 nie świeci
14:41:19 świeci
14:41:20 nie świeci
14:41:20 świeci
14:41:20 nie świeci
14:41:21 świeci

Od 14:41:13 do 14:41:18 klosz nie widać, więc o co pytasz, w kontekście tego:  "caly czas spogladali w prawo", i tego "no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl o skręcaniu"?  --
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-24 00:13:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:01:42 +0100, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Czyli - klient jedzie pasem, nioc nie robi, a dopiero na 2 sekundy przed
zmianą pasa daje w palnik i włacza kierunkowskaz. A wcześniej? --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-24 08:37:05
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3Spfc1$0eemike.oldfield.org.pl>:

[...]

   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

więc o co pytasz, w kontekście tego:  "caly czas spogladali w prawo",
                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
i tego "no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl o skręcaniu"?

Czyli - klient jedzie pasem, nioc nie robi,

Tak Adasiu...

a dopiero na 2 sekundy przed
zmianą pasa daje w palnik i włacza kierunkowskaz. A wcześniej?

A wcześniej masz podkreślone ~~~

Coś trudno Ci sie odnieść do swoich własnych słów o kolejności czynności
przed zmianą pasa...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-24 22:04:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 24 Nov 2011 08:37:05 +0100, 'Tom N' napisał(a):

Coś trudno Ci sie odnieść do swoich własnych słów o kolejności czynności
przed zmianą pasa...

Wybacz, ale spoglądanie w prawo to raczej nei jest sygnalizowanie zamiaru
zmiany pasa.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 19:02:58
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SqChH$0enmike.oldfield.org.pl>:

[...]

Dlaczego wstydzisz się swoich słów?

Jeszcze raz:
"no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl
o skręcaniu"

A może to nie Ty tak przez CB mówiłeś, albo byłeś bardzo zestresowany i
dlatego tak powiedziałeś...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-25 20:48:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 25 Nov 2011 19:02:58 +0100, 'Tom N' napisał(a):

[...]

NZ tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoje pedofilskie
skłonności.

No popatrz. lustrko, a nei w prawo. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 14:14:13
Autor: 'Tom N'
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SqnyK$0f3mike.oldfield.org.pl>:

[...]

No i Adasiu argumenty się skończyły.

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-27 12:53:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:14:13 +0100, 'Tom N' napisał(a):

Dlaczego wstydzisz się swoich słów?

NZ tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoje pedofilskie
skłonności.

No i Adasiu argumenty się skończyły.

No widzisz :D W końcu na te skłonności to wiele nie możesz już powiedzieć
:P

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 22:13:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, 'Tom N' <news111125@190258intf.dyndns.org.invalid> wrote:
[...]

Najpierw kierunkowskaz, potem lusterko - i jak będzie miejsce to
zmieniamy pas.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-25 22:44:05
Autor: Adam Płaszczyca
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:13:18 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Jeszcze raz:
"no kolego może najpierw lusterko, potem kierunkowskaz, a potem dopiero myśl
o skręcaniu"

Najpierw kierunkowskaz, potem lusterko - i jak będzie miejsce to
zmieniamy pas.

W zasadzie, to najlepiej w lusterko i przed, i po kierunkowskazie. I
jeszcze raz dla pewności przy przejeżdżaniu przez linie między pasami. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-25 23:00:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

A po co przed? Mamy *zamiar* wykonać manewr to sygnalizujemy *zamiar*
wykonania manewru. Zawsze. A w lusterko patrzymy tyle razy ile to
konieczne (bo to zależy od tego co się dookoła dzieje)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-25 23:38:18
Autor: notveryoldman
On 2011-11-25, Adam Płaszczyca<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>  wrote:

[...]

A po to przed, żeby z zamiaru zrezygnować, jeśli spojrzenie w lusterko pokaże, że w praktyce manewru wykonać się nie uda.

--
notveryoldman

Data: 2011-11-26 01:07:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> wrote:

[...]

Wyłączyć kierunkowskaz zawsze można.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-26 08:23:18
Autor: AZ
On 2011-11-26, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

A po to przed, żeby z zamiaru zrezygnować, jeśli spojrzenie w lusterko pokaże, że w praktyce manewru wykonać się nie uda.

Wyłączyć kierunkowskaz zawsze można.

Kurwa to wajcha chce Ci sie ruszac a rzucic okiem w lusterko nie?
Jedziesz na poczatku trzech samochodow, ktos wyprzedza, jest na
wysokosci drugiego a Ty nagle wrzucasz kierunkowskaz bo Ci sie w glowie
lampka "chce wyprzedzic" zapalila? W tym momencie kierowca odruchowo
hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-27 01:57:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-26, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Tak.

[...]

A to jego problem.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-27 11:52:13
Autor: AZ
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:
W tym momencie kierowca odruchowo
hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

A to jego problem.

Burak jestes i tyle.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-27 12:57:46
Autor: Cavallino
czym sie kieruja tego typu idioci?
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:jat89d$fbe$1node2.news.atman.pl...
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:
W tym momencie kierowca odruchowo
hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

A to jego problem.

Burak jestes i tyle.

Od zawsze zreszta.

Data: 2011-11-27 12:07:21
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, November 27, 2011, 1:57:32 AM, you wrote:

[...]

Nie - to jest twój problem, bo nawet nie rozumiesz, jakim kutasem
trzeba być, żeby tak robić.

--
Best regards,

Data: 2011-11-27 16:43:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

I w mieście mam nie zmieniać pasa czy włączać kierunkowskaz równo z ruchem kierownicą?

Krzysiek Kiełczewsk

Data: 2011-11-27 18:48:23
Autor: AZ
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Nie - to jest twĂłj problem, bo nawet nie rozumiesz, jakim kutasem
trzeba być, żeby tak robić.

I w mieście mam nie zmieniać pasa czy włączać kierunkowskaz równo z ruchem kierownicą?

Prawo jazdy to kupiles? Patrzysz w lusterko, jest pusto, wrzucasz
kierunek, patrzysz w lusterko i zmieniasz pas. To takie ciezkie jest do
pojecia?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-27 19:55:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello AZ,

Sunday, November 27, 2011, 7:48:23 PM, you wrote:

[...]

Ja mam tylko nikłą nadzieję, ze po prostu baba mu nie dała (albo
chłopak - cokolwiek lubi) i postanowił sobie potrollować...

--
Best regards,

Data: 2011-11-27 22:58:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

[...]

Czyli w mieście w godzinach szczytu mam nie zmieniać pasa ruchu wcale?
Bo sytuacja "jest pusto" nie występuje.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-27 23:12:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 27 Nov 2011 22:58:33 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Czyli w mieście w godzinach szczytu mam nie zmieniać pasa ruchu wcale?
Bo sytuacja "jest pusto" nie występuje.

Co innego w mieście, co innego na trasie. I nie dlatego, że obowiązek,
tylko dlatego, że 95% debili kierunkowskaz wrzuca wtedy, kiedy skręca
kierownicą. Dlatego szanując nerwy tego z tyłu jeden rzut oka więcej
stosuję i Tobie też polecam.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-11-28 00:10:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Czyli w mieście w godzinach szczytu mam nie zmieniać pasa ruchu wcale?
Bo sytuacja "jest pusto" nie występuje.

Co innego w mieście, co innego na trasie.

Założenia nie było, pisałem głównie z myślą o mieście. Taki wątek
kalibrujący, można się dopytać - można zacząć rzucać kutasami.

I nie dlatego, że obowiązek,
tylko dlatego, że 95% debili kierunkowskaz wrzuca wtedy, kiedy skręca
kierownicą.

Wiem. Dlatego podkreśliłem, że najpierw kierunkowskaz, a dopiero potem
popatrzeć i *ewentualnie* skręcać.

Dlatego szanując nerwy tego z tyłu jeden rzut oka więcej
stosuję i Tobie też polecam.

Ja zazwyczaj mogę zmienić pas (w szerokopojętej trasie)  bez rzucania okiem w lusterka - bo jakoś tak wychodzi, że wiem co dookoła mnie się
dzieje - i w takich warunkach staram się włączać kierunek jak
wyprzedzający już jest na zakładkę. Z wyjątkiem gdy przepuszczam
szybszego - wtedy lewy kierunek włączam równo z zakończeniem zjazdu na
prawy pas. Działa.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-27 19:54:15
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, November 27, 2011, 4:43:25 PM, you wrote:

[...]

Jesteś jebnięty? Przywracam kontekst, żebyś się nie wypierał.
NAJPIERW masz spojrzeć w lusterka!

Art. 24 ust. 1 i art. 3 ust. 1 PoRD znasz? Sygnalizacja zamiaru
wykonania manewru zanim upewniłeś się, czy w ogóle możesz taki manewr
wykonać może spowodowac zagrożenie w ruchu drogowym.

--
Best regards,

Data: 2011-11-27 23:02:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

I w mieście mam nie zmieniać pasa czy włączać kierunkowskaz równo
z ruchem kierownicą?

Jesteś jebnięty? Przywracam kontekst, żebyś się nie wypierał.
NAJPIERW masz spojrzeć w lusterka!

Ponownie: w mieście mam nie zmieniać pasa ruchu czy kierunkowskaz
mam włączać równocześnie z ruchem kierownicą?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-28 13:55:26
Autor: J.F.
Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:54:15 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
[...]

Nie pomylilo ci sie z jednym prokuratorem ? Ale sad go w koncu wysmial.

Oczywiscie popieram zeby sie z sygnalizowaniem powstrzymac do klarownej
sytuacji, ale pisac ze to jest obowiazkowe ? W koncu jak mnie naszla ochota zmienic pas, to mami taki zamiar, wiec mam
obowiazek go sygnalizowac, i nigdzie nie pisze ze po upewnieniu sie.

J.

Data: 2011-11-28 14:19:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello J.F.,

[...]

[...]

Nigdzie nie pisze, zeby nie pierdzieć w towarzystwie dam.

Po raz kolejny: art. 3 ust. 1 i zdrowy rozsądek. Bo jak się kutas
jeden z drugim wyćwiczy, że najpierw kierunek a potem lusterka, to już
nie tylko w korku w miescie tak robi ale też na autostradzie - a wtedy
staje się to po prostu niebezpieczne.

Spróbuj na egzaminie na prawo jazdy nie spojrzeć w lusterka przed
włączeniem kierunkowskazu, to przekonasz się ile kosztuje kolejny.

--
Best regards,

Data: 2011-11-28 14:38:46
Autor: J.F.
Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:19:19 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Spróbuj na egzaminie na prawo jazdy nie spojrzeć w lusterka przed
włączeniem kierunkowskazu, to przekonasz się ile kosztuje kolejny.

Hm, a jakas podstawa prawna ? Wydawnictwa powielaczowe konferencji egzaminatorow polskich ? Nie zapominaj ze teraz sa kamery, mozna sie odwolac, i kto wie czy nie
skutecznie ..

J.

Data: 2011-11-28 14:44:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
czym sie kieruja tego typu idioci?
Hello J.F.,

Spróbuj na egzaminie na prawo jazdy nie spojrzeć w lusterka przed
włączeniem kierunkowskazu, to przekonasz się ile kosztuje kolejny.
Hm, a jakas podstawa prawna ?

Ależ podałem. Wyciąłeś.

Wydawnictwa powielaczowe konferencji egzaminatorow polskich ? Nie zapominaj ze teraz sa kamery, mozna sie odwolac, i kto wie czy nie
skutecznie ..

Od czego chcesz sie odwoływać - nie rób sobie jaj, proszę.

--
Best regards,

Data: 2011-11-25 23:57:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:00:14 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

W zasadzie, to najlepiej w lusterko i przed, i po kierunkowskazie. I
jeszcze raz dla pewności przy przejeżdżaniu przez linie między pasami.

A po co przed?

Żeby nie stresować tego, który własnie nas wyprzedza. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-26 01:23:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Niech się cieszy, że ruszyłem wajchą kierunkowskazu, a nie od razu
kierownicą :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-23 19:37:49
Autor: jerzu
czym sie kieruja tego typu idioci?
On Wed, 23 Nov 2011 19:11:15 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Przewinienie akurat niewielkie, natomiast mnie bardziej interesuje skąd
zarzuty, że nastąpiło celowe blokowanie, skoro nie ma ani śladu
sygnalizacji zamiaru zmiany pasa.

Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-23 19:02:11
Autor: made myself
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

W ogóle co to za zastępczy temat? Adaś sobie jakąś teoretyczną sytuację
w głowie kreuje i chce, żeby wszyscy o niej teraz dyskutowali. Gdyby nie było widać, że Toyota chce zmienić pas, to by pewnie wszyscy
jej kierowcę skrytykowali i tyle. A dyskusja jest o tym, że _widać_, że Toyota chce zmienić pas, _widać_, że autor to celowo uniemożliwia i do tego
_sam oba powyższe przyznał_. Tyle w temacie. Na to wpada adwokat diabła Adam P. i udaje idiotę z gatunku "to nie jest moja ręka". Jak kogoś bawią
takie dyskusje, to miłej zabawy.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-23 21:00:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:02:11 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

jej kierowcę skrytykowali i tyle. A dyskusja jest o tym, że _widać_, że Toyota chce zmienić pas, _widać_, że autor to celowo uniemożliwia

To wymień, proszę, po czym widać, że Toyka chce zmienić pas. Napieraj. --
     ___________ (R)

Data: 2011-11-23 20:20:19
Autor: marcin
czym sie kieruja tego typu idioci?
Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

juz wie ze nic takiego nie bylo.

Data: 2011-11-23 20:58:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:37:49 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

Dlatego też nie dywaguję nad tym, co by mogło być. Oceniam to, co widzę. na
podstawie tego materiału nie można oskarżać o jakiekolwiek celowe
działanie. Zamiarów kierującego Toyotą nie widać w żaden sposób - ani
kierunkowskazu, ani zjeżdżania w prawo.

--

czym sie kieruja tego typu idioci?