czym się różni worek do worka ?

Data: 2011-07-23 10:10:24
Autor: Marcino
czym się różni worek do worka ?
TecLine Donut 22 SE
http://www.divetrek-pro.com/worek_tecline.php

od TecLine Donut 22
http://www.nokaut.pl/pozostale-nurkowanie/tecline-donut-22.html

bo jeśli różnica jest tylko w dodatku do nazwy "Special Edition" i  dodatkowych napisach na worku to nie ogarniam tej "promocji"

--
Marcino

Data: 2011-07-23 11:04:03
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-07-23 10:10, Marcino pisze:
[...]

Już Ci tłumaczę: Otwórz podane linki w oknach koło siebie, abyś mógł porównać zdjęcia. Spójrz na ogólny kształt worka: Wersja SE ma mniej materiału na górze, więcej na dole. Wpływa to na ułożenie węży przy twinie a mianowicie górna część worka nie naciska na początkową część węża. Druga zaleta, to zgromadzenie większej części powietrza w dolnej części worka. Dzięki temu przy tej samej objętości, na powierzchni jesteś ustawiony kilka centymetrów wyżej (zwróć uwagę na fakt, że na powierzchni nie cały worek jest pod wodą). Na koniec górna część worka nie uciska na potylicę, jak to ma miejsce na przykład w balonach typu OMS.

Data: 2011-07-23 10:15:46
Autor: jacekplacek
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Już Ci tłumaczę: Otwórz podane linki w oknach koło siebie, abyś mógł porównać zdjęcia. Spójrz na ogólny kształt worka: Wersja SE ma mniej materiału na górze, więcej na dole. Wpływa to na ułożenie węży przy twinie a mianowicie górna część worka nie naciska na początkową część węża. Druga zaleta, to zgromadzenie większej części powietrza w dolnej części worka. Dzięki temu przy tej samej objętości, na powierzchni jesteś ustawiony kilka centymetrów wyżej (zwróć uwagę na fakt, że na powierzchni nie cały worek jest pod wodą). Na koniec górna część worka nie uciska na potylicę, jak to ma miejsce na przykład w balonach typu OMS.

Właśnie zakupił go jeden z moich kolegów:
 "Po prostu zaniemowiłem... Z zachwytu ;-))) Worek jest bombowy! Nie wiedziałem, ze można tak dopracować coś, co z pozoru już jest dopracowane i nie za wiele da się wymyśleć. A jednak..."
Miałem przyjemność oglądać ten worek w kwietniu i wyglądał obiecująco. Teraz wiem, że działa :) Fajnie, że ludzie myślą nad poprawą jakości naszego nurkowania i że potrafią te swoje przemyślenia wdrożyć w życie. Konstruktorami jest dwóch Polaków: Tomek Stryjecki i Wojtek Filip. Inne konstrukcje Tomka mozna zobaczyć tutaj: http://tomspro.wordpress.com/ - Tomek to wogóle, bardzo skromna i ciekawa postać, naszego świata nurkowego. O ile wiem, obecnie szkoli w bazie Colona w Hurghadzie.

Data: 2011-07-23 11:05:56
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]
Hurghadzie.

"TomS" to usłużny szczekacz z DiW forum, nie bardzo rozumiał jak ciemno czerwony filtr przyspiesza adaptację do słabych oświetleń. Dyskusja z nim na forym "cyrk Wojciecha Filipa" pokazała czym jest tamto forum, moje wpisy zaczęto kasować bo pokazywały braki wiedzy przydupasa. (Wtedy otrzymałem też pierwsze informacje o czytaniu PW przez moderatorów.) Inny temat na FN, "TomS" próbuje kupić o-ringi, reakcja przedszkolaka czysta histeria zupełny popis braku spokoju i zupełnego braku wiedzy o zaopatrzeniu w Warszawie w O-ringi.
"TomS" podobno nawraca się na noszaki anatomiczne nie DIR.

Oczywiście obu odkrywcą worków należy się Nobel z ziemniaka.
W końcu nikt nigdy nie wynalazł i nie odkrył tego wiekopomnego elementu podnoszącego bezpieczeństwo nurkujących.
(Oczywiście odróżniam: odkrycie od wynalazku od wzoru użytkowego.)

Co robiła firma Fenzy ?

pozdrawiam rc

--

czym się różni worek do worka ?