czym smarujecie uszczelki w drzwiach żeby nie przymarzały?

Data: 2009-12-19 12:30:30
Autor: Rafal...
czym smarujecie uszczelki w drzwiach żeby nie przymarzały?
Użytkownik "fifty" <fifty@op.pl> napisał w wiadomości news:bf5b6127d31e1f031757c25fe4beb101@www.shit.com...
Można toto kupić np. w Orlenie?

Wazeliną techniczną, tylko nie wiem czy na Orlenie mają....

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-12-19 12:39:11
Autor: kml

Użytkownik "Rafal..." <rafal@in-addr.arpa> napisał w wiadomości news:hgic0f$fnp$1news.interia.pl...
Użytkownik "fifty" <fifty@op.pl> napisał w wiadomości news:bf5b6127d31e1f031757c25fe4beb101@www.shit.com...
Można toto kupić np. w Orlenie?

Wazeliną techniczną, tylko nie wiem czy na Orlenie mają....

Kiedyś posmarowałem tym uszczelki i g... to daje poza śladami smaru.

kml

Data: 2009-12-20 18:14:20
Autor: Piotrek
czym smarujecie uszczelki w drzwiach żeby nie przyma rzały?
Wazeliną techniczną, tylko nie wiem czy na Orlenie mają....

niewiele to daje a strasznie brudzi ubrania jak sie dotknie uszczelki

--
pzdr
piotrek

czym smarujecie uszczelki w drzwiach żeby nie przymarzały?