czym wyci±æ otwór w blacie

Data: 2009-08-11 20:25:46
Autor: Jacek
czym wyci±æ otwór w blacie
Ja wierci³em otwornic± i wysz³o ³adnie. Pierwsze pó³ wiercenia od strony górnej, wiert³o prowadz±ce otwornicy przechodzi na wylot, bo jest d³u¿sze i nic nie trzeba kombinowaæ z dowiercaniem, potem wiercenie od spodu i gotowe.
Przy wierceniu nie pó³ na pó³ tylko na raz jest ryzyko, ¿e otwornica wpadnie gwa³townie, gdzy siê dowierci na wylot i krawêdzi± porysuje blat, dlatego polecam wiercenie pó³ na pó³.
Jacek

Data: 2009-08-13 21:42:49
Autor: Big Jack
czym wyci±æ otwór w blacie
W wiadomo¶ci
*Jacek* napisa³(-a):

[...]

Super, ¿e radzisz sobie z wierceniem. Teraz powiniene¶ opanowaæ trudn±
sztukê ustawiania zegara w komputerze i jeszcze trudniejsz±,
konfiguracji OE

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-08-12 08:22:39
Autor: Jacek
czym wyci±æ otwór w blacie
Sztukê nastawiania zegara juz dawno posiad³em ;-) Np. teraz mam 8:21.
Natomiast co do OE, to co konkretnie nie pasuje?
Jacek

Data: 2009-08-14 12:26:47
Autor: Big Jack
czym wyci±æ otwór w blacie
W wiadomo¶ci
*Jacek* napisa³(-a):

Sztukê nastawiania zegara juz dawno posiad³em ;-) Np. teraz mam 8:21.

A jednak nie do koñca. Spójrz jak masz datowany swój post, a jak± mamy bie¿±c± datê. Chocia¿ osobi¶cie wolê posty wysy³ane z przesz³o¶ci ni¿ z przysz³o¶ci, mimo ¿e dziwnie to wygl±da jak odpowied¼ jest wcze¶niej ni¿ pytanie ;)

Natomiast co do OE, to co konkretnie nie pasuje?

Natomiast w konfiguracji OE brakuje co najmniej odpowiedniego kodowania: ISO-8859-2 lub UTF-8

Data: 2009-08-14 15:55:21
Autor: Jacek
czym wyci±æ otwór w blacie
Dziêki.
Rzeczowo i konkretnie.
Ju¿ poprawi³em i mam nadziejê, ¿e teraz bêdzie ok.
pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-08-14 19:55:38
Autor: Big Jack
czym wyci±æ otwór w blacie
W wiadomo¶ci
*Jacek* napisa³(-a):

Ju¿ poprawi³em i mam nadziejê, ¿e teraz bêdzie ok.

Oooo, widzisz, od razu lepiej :) Jakby Ci siê jeszcze chcia³o po¶wiêciæ
parê minut na skonfigurowanie OE, to ju¿ by³o by fajnie. Np. korzystaj±c
z pomocy tej strony http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Data: 2009-08-15 07:38:21
Autor: Jacek
czym wyci±æ otwór w blacie
Dziêki.
Dodatko jeszcze spróbujê wy³±czyæ komunikat z NOD-a, mo¿e mi siê uda.
Jacek

Data: 2009-08-13 23:24:27
Autor: Mase³
czym wyci±æ otwór w blacie
Jacek wrote:
[...]

IMHO - jak odwornica da rade za jednym zamachem - to podloz pod blat w
miejscu wiercenia gruba deche i wierc to jednym przebiegiem (podklad z
grubej dechy jest po to zeby zabezpieczyc wyjscie otworu w blacie i
jednoczesnie gore blatu przed uderzeniem po przejsciu otwornicy na zewnatrz)

Pozdro

Mase³

Data: 2009-08-14 11:40:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czym wyci±æ otwór w blacie

"Mase³" 16c2d8f51327e43e6da53e7e57cb5357@masel.cs.put.poznan.pl

[...]

O tyle dobre rozwi±zanie, ¿e zazwyczaj nie wierci siê pionowo (prostopadle
do dechy) z uwagi na b³êdy czy niedok³adno¶ci i w takim wierceniu nie ma
problemów na styku. BTW -- warto zatroszczyæ siê o tê prostopad³o¶æ. :)

czym wyci±æ otwór w blacie