czym wyczyscic mocno brudna tapicerke?

Data: 2012-07-11 07:54:55
Autor: Iksiński
czym wyczyscic mocno brudna tapicerke?

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ffca964$1news.home.net.pl...

Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i solidne pranie?

Tylko pranie odpowiednim sprzętem. Wszystkie domowe środki to tylko pudrowanie syfa.
Ostatnio oddałem do czyszczenia samochód z naprawdę brudną tapicerką i byłem w szoku, jaki efekt można osiągnąć używając profesjonalnego sprzętu i chemii.

czym wyczyscic mocno brudna tapicerke?