czym wykonac obraz dysku ssd?

Data: 2011-10-25 11:07:30
Autor: Latet
czym wykonac obraz dysku ssd?
mam dysk ssd ocz vertex 2 i win7 64bit.
czym moglbym wykonac obraz tego dysku (celem przywrocenia systemu w razie
awari)? clonezilla cos nie bardzo mi pozwala... ktos przerabial temat?

IMHO - nie powinno byc zadnej róznicy w robieniu obrazu system z dysku SSD a HDD. Wprawdzie w te strone nie robilem, ale w druga tak (przenosilem system z hdd na ssd). Niezmiennie polegam do tego BootIT NG: http://www.terabyteunlimited.com/downloads/bootitng.zip
Jest tez jego nastepca "BootIt Bare Metal - Disk Imaging" ale jakos mi nie podszedl. Wole starego BootIT NG.

latet

czym wykonac obraz dysku ssd?